
Vse ostalo je vrhunsko. Položaj za volanom je udoben in prijeten kot ležanje na prestižni usnjeni sedežni garnituri. Volan je malce večji, kar nakazuje, da je avtomobil namenjen predvsem prijetnemu ter umirjenemu križanjenju in nikakor ne divjanju, zato oznake M na njem ne boste našli. Potrditev omenjene teze sta tudi sprednja sedeža, ki ne ponujata dodatnega nastavljanja ledvene opore in sta le vrhunsko udobna. Seveda je ogromno elementov, ki sestavljajo takšno okolje na seznamu doplačljivih dobrot, a enega še posebej priporočam. Doplačljivo usnje na armaturni plošči izgleda fenomenalno in ima zelo lepo ukrivljene šive, zaradi česar armaturna plošča deluje zelo bogato.
Celo uporabnost lahko pohvalimo, z izjemo pomanjkanja prostora na zadnji klopi seveda. Dostop do zadnjih dveh sedežev je lahkoten in celo otroško lupinico sem uspel namestiti na enega od njih. Seveda to ni avtomobil, v katerem boste prevažali dojenčka in tudi malce postrani vas bodo gledali. Pravzaprav so me gledali postrani, ko sem vedno moral spustiti ostrešje, da sem malčka dobil iz avtomobila oziroma ga posadil zopet v njegov sedežek, a da se.
Med dodatki, ki jih ima ta avtomobil, je tudi nastavljivo podvozje. Tega smo že večkrat pohvalili, a bi ga v tem avtomobilu zlahka pogrešal, ker se z njim nihče ne bo res hitro vozil ali celo drsel skozi zavoje. Ta avtomobil se namreč odlično počuti pri normalno hitrih vožnjah in takrat je res odličen, pravi »kruzer«. Dirkanje pa mu ne ustreza, je preveč okoren, krmilni mehanizem pa premalo posreden. Še kakšno malenkost bi odstranil s spiska, recimo internet, saj to ni avtomobil, v katerem bi na zadnjih sedežih med vožnjo delal. Pa tudi električni pomik sedežev (kadar želimo nekoga posaditi na zadnji sedež, namreč lahko sprednjega s pritiskom na stikalo zapeljemo še malce naprej) me ni prepričal. Bi pa nedvomno obdržal samodejne žaromete in doplačljivo usnje na armaturni plošči.
Iskanje napak v takšni šestici je skratka Sizifovo delo. Poleg malenkostnega pomanjkanja prostora na zadnji klopi ima avtomobil eno samo resno napako, ki pa ni tehnične narave. Ko se boste v njem vozili, si bodo prav vsi mislili, da ste eno naduto bogatunsko prase. Zgolj za uživanje v zavojih z vetrom v laseh obstaja mnogo bolj primernih in precej cenejših avtomobilov, tako pozerskih pa le malo. Če vas to ne moti, potem je šestica kabriolet pravi avtomobil za vas.
tehnični podatki | BMW 640i cabrio |
vrsta motorja | turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2979 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 235 (320) pri 5.800-6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 od 1.300 do 4.500 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4894 x 1894 x 1365 |
medosna razdalja v mm | 2855 |
prtljažnik v litrih | 350 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1840 (450) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5.7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,9/6,2/7,9 |
poraba na testu v l/100 km | 12,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 88.500 |
cena testnega vozila v EUR | 88.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 115.633 |


Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















