Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Igra se je spremenila

Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi style

Avtor prispevka: Anže Jereb
V času, ko sem svojega BMX-a zamenjal za ROG-ovo specialko, se spominjam, da je na trg prišel hyundai pony. Tega se dobro spominjam predvsem zato, ker je sosed kupil limuzino, čez dober mesec pa še kombilimuzino, tako ugodni so bili ti avtomobili. In so tudi morali biti, ker niso bili v ničemer posebni.
Igra se je spremenila
Foto: Anže Jereb
1. 5. 2012 ob 8:30
Komentarjev: 1
video test hyundai i40 wagon 1.7 CRDi style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bolje rečeno ... Niso bili konkurenčni evropskim tekmecem. Še izgledali so bolj slabo. Današnji hyundaiji niso več tako poceni, a tudi izgledajo ne več slabo. Takšen i40 pravzaprav izgleda zelo dobro. Celo led luči, ki jih nikoli ne maram, so ukrivili tako, da so mi sprejemljive.i40 pa ni samo lep, ampak tudi precej dober. Evropskih predstavnikov sicer še ne prehiteva, jih pa povsem dohiteva in zna marsikomu povzročiti cmok v grlu. Celo na malenkost, kot je pregrada v prtljažniku, niso pozabili. Na 4,8 metra dolžine prtljažnik ponuja 553 litrov prostornine, kar ni največ v segmentu, a je prtljažnik sila uporaben, zato je takšna pregrada povsem na mestu.

V notranjosti cenene trde plastike ni, okolje je prijetno, dobro sestavljeno in iz kakovostnih materialov. Motila me je le modra osvetlitev, ki je že malce preživeta, in škripanje vzvratnega ogledala, kar pa je bila verjetno muha testnega avtomobila. Ostalih pripomb nimam, pravzaprav lahko celo pohvalim voznikov prostor, ker ponuja tudi številna odlagališča. Da je zadaj dovolj prostora pa mi najbrž niti ni treba posebej omenjati.

Testnega i40 je poganjal najmočnejši dizelski agregat v ponudbi, 1,7-litrski CRDi s 100 kilovati. V časih, ko smo razvajeni s 120- ali 150-kilovatnimi motorji, se zdi kar malce podhranjen, a hude krize ni. Za normalno vožnjo je povsem spodoben, malce se majhna prostornina pozna le pri pospeševanjih, kjer ni preveč suveren. Glede na to, da je i40 med udobnejšimi predstavniki razreda, to niti ne moti preveč, ker mu hitra vožnja tako ali tako ne diši. Krmilni mehanizem ni med najbolj komunikativnimi in tudi ne vidim potrebe po tipki sport, ki mimogrede ne spremeni veliko, oziroma po ušescih za prestavljanje sicer dobrega šeststopenjskega menjalnika. Sam to vlogo opravlja povsem zadostno, v takšni kombinaciji pa nam je i40 povprečno porabil dobrih sedem litrov.

Bolj pomembno je, da za 29.000 evrov dobite veliko avtomobila. Dobro izdelanega, prostornega, zelo simpatičnega, dokaj dobro motoriziranega in z dobrim samodejnim menjalnikom ter v takšni opremi style, tudi dobro opremljenega. Ne manjka veliko, na zadku se celo skriva kamera, klima je dvopodročna, samodejni menjalnik ima funkcijo auto hold, ki poskrbi, da pred semaforjem avtomobil stoji brez prestavljanja ročice, USB-vhod, tempomat, ksenonske žaromete in še kopico ostale opreme. Pa še ena malenkost me je navdušila. Kako zelo lahkotna so vsa vrata, tudi prtljažna. To bo gospodičnam gotovo všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i40 wagon 1.7 CRDi style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.250 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4770 x 1815 x 1470
medosna razdalja v mm 2770
prtljažnik v litrih 553
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1560 (560)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,7/4,3
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 25.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.820

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
klezla pravi:
Uporabljam ga tri mesece in moram povedat,da sem zelo zadovoljen do 15000 km,ki sem jih prevozil.
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 9 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 9 meseci  |