Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni za varčne, je pa praktičen

Škoda yeti 1.6 TDI greenline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V osnovi velja yeti za nekakšen mali SUV, ni pa vedno na prvem seznamu tistih, ki kupujejo terensko vsaj malo zmogljiv avtomobil. Veliko kupcev namreč želi le avtomobil, v katerem sedi malo višje, ki je praktičen in ki je povrhu vsega še varčen. Tukaj pride v igro tudi yeti. Ampak greenline.
Ni za varčne, je pa praktičen
8. 4. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0
video test škoda yeti 1.6 TDI greenline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bistvo 'varčne' različice se skriva pod motornim pokrovom. Tam se vrti 1,6-litrski turbodizelski motor s 77 kW (105 KM), s katerim naj bi bil yeti še posebej varčen. 4,6 litra obljublja v povprečju tovarna in kljub temu da smo se že zdavnaj prepričali, da tovarniške obljube nikoli ne držijo v realnosti, se žal tudi takšen yeti ni izkazal kot pretirano varčen. Oziroma se je, v mestih, kjer mu pomaga sistem izklapljanja motorja start&stop in kjer se agregat z majhno prostornino še kar dobro odreže, tako da porabi nekje okrog 6 litrov. Čim se zapeljete na avtocesto, pa (pre)hitro zraste. V našem primeru na 6,4. Razlog je verjetno logičen. Yeti ima namreč zaradi oglate oblike velik zračni upor in čeprav so se trudili in za 25 mm zmanjšali odmik od tal, naredili dno bolj ravno, je upor še vedno največja težava. Octavia z istim motorjem porabi točno liter manj goriva pri isti avtocestni vožnji.

Če odmislite ekstremno varčevanje, pa je takšen yeti krasen avtomobil. Tudi z le sprednjim pogonom se krasno pelje. Malenkost nižje težišče se pozna v ovinkih, kjer je malo manj nagibanja. Slednje tudi po zaslugi precej trdega podvozja, zaradi katerega yeti ni tako udoben kot smo vajeni od ostalih različic. Še vedno pa ostajata prostornost in s tem povezana praktičnost. S svojo škatlasto obliko namreč ponuja veliko prostora, ki ga lahko zelo praktično izkoristite zaradi sedežev, ki se v drugi vrsti posamično odstranijo. Bodite pa pozorni na velika prtljažna vrata, ki se ne odprejo enostavno v vsaki garaži.

Tudi cena 17 tisoč evrov za osnovni model in 19 tisoč za testni je zelo dobra. Pri izbiri takšnega yetija mora biti kupec pač specifičen; veliko vožnje v mestih in okolici, malo avtoceste, majhne zunanje mere in veliko prostora ter nekaj višje sedenje. Če so vse to vaše želje, je izbira prava.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 1,6 TDI greenline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416 – 1760
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1410 (545)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 15.999
cena testnega vozila v EUR 18.999
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.999

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 3. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |