Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izgled se prodaja

Renault koleos dCi 175 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Hja, izgled se prodaja in prej ko to ugotoviš, bolje boš prišel skozi. Renault je preveč ležerno le skopiral korejski SUV in na trg le zato, da bodo kupci imeli tudi pri njih eden takšen avtomobil, poslal koleosa.
Izgled se prodaja
3. 4. 2012 ob 9:10
Komentarjev: 0
video test renault koleos dCi 175 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kmalu je seveda prišel čas za prenovo in tokrat so si oblikovalci vseeno vzeli nekaj več časa in prejšnjemu dodali make-up, da ne odžene kupcev že na prvi pogled. Prenovljeni izgleda čisto ok, čeprav je še vedno hecen s potlačenim in zaobljenim zadkom, ampak tudi to so renaulti, vedno so morali malo izstopati. Ko ga srečaš v živo na cesti, izgleda veliko bolje kot na fotografijah, čisto spodobno pa se odreže z izgledom znotraj. Sedi se dokaj visoko, vendar udobno, sama oblika in uporabnost armaturne plošče pa izhaja iz ostalih aktualnih Renaultovih modelov, kar je lahko le dobro. Materiali so na nivoju in čeprav mi je groba tkanina na sedežih zelo všeč, se po drugi strani vanjo zatikajo razni delci in jo je potrebno pogosto čistiti.

Na dnu sredinske konzole se nahajata še gumba, ki sta sicer v renaultih zelo redka – 4 WD in pomoč za spust po klancu navzdol, kjer koleos sam vzdržuje hitrost pri spuščanju, kar boste cenili na kakšnem spolzkem terenu, recimo zaledenelem cestišču. S štirikolesnim pogonom prav tako ne boste imeli dela, ker deluje popolnoma samodejno, lahko pa izberete, da sta vedno gnani le sprednji kolesi, ali stalno vsa štiri v razmerju pol-pol. Iz globokega blata se boste težko izkopali, ne da bi skurili vsaj sklopko, je pa dovolj zmogljiv za večino voznikov. Boste pa na spolzkem hitro opazili, kako slabo trakcijo imata le sprednji kolesi, če boste malo bolj odločno speljali ali zapeljali v kakšen oster ovinek. Tukaj se zelo pozna tudi (pre)visoko težišče koleosa, zato ne gre pretiravati. Vožnja sama je glede na ustroj sicer čisto v redu. Visoki avtomobili pač ne morejo hitro čez ovinke, ampak je koleos dovolj nevtralen, da se boste počutili varno. Po drugi strani je tudi med udobnejšimi športnimi terenci, čeprav na kratkih neravninah enako rad poskakuje kot vsi.

Tukaj gre bolj za paket, ki je precej ugoden. Takšen stane manj kot 30 tisoč evrov pa ima v prvi vrsti štirikolesni pogon, zelo zmogljiv dvolitrski dizelski motor s 127 kilovati in kup opreme, med katero najdete tudi navigacijsko napravo in biksenonska žarometa s pranjem, kar je pozimi še posebej dobrodošlo. Porabi slabih osem litrov na 100 kilometrov, zapeljal pa vas bo tudi na kakšen pozimi malo težje dostopen kotiček. Po cesti, seveda.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault koleos dCi 175 dynamique
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (175) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4520x1865x1700
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1730
največja hitrost v km/h 570
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 191
poraba na testu v l/100 km  
cena osnovnega vozila v EUR 26.600
cena testnega vozila v EUR 28.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |