Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko me še ni bilo!

Volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Na tem svetu ni veliko avtomobilov, ki ne potrebujejo posebnega predstavljanja, še manj je takšnih, ki so še vedno aktualni. In Volkswagnov hrošč oziroma beetle je v teh novejših izvedbah nedvomno eden takšnih.
Ko me še ni bilo!
Foto: Anže Jereb
26. 3. 2012 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kako tudi ne bi bil, saj so ga začeli izdelovati še preden sem se rodil. Še preden se je rodil moj oče in celo še preden se je rodila moja babica. Z več kot dvajset milijoni prodanih enot je hrošč eden najbolje prodajanih avtomobilov vseh časov, leta 1999 pa so ga proglasili za enega najbolj vplivnih avtomobilskih modelov vseh časov. Pred to množično evforijo so ga pravzaprav izdelovali za nacistično elito in za potrebe vojske, a se je izkazal za tako uporabnega, da se je njegova civilna pot začela prav hitro.

Kljub temu moram priznati, da me hrošč nikoli ni posebej pritegnil, pa imam rad stare avtomobile. Je že res, da se z njim nisem velikokrat vozil, a morda ravno zato ne, ker me ni mikalo, drži pa tudi, da sem pri snemanju prispevka in v vožnji z oldtimerjem vseeno užival. Tudi prva novodobna reinkarnacija hrošča mi ni bila simpatična, se pravi prvi beetle. Morda zaradi preveč kupolaste oblike in tiste vaze na armaturki, s katero so že takoj dali vedeti, da je to avto za gospodične. Fantje, ki si ga lastite, pa brez zamere. No, skratka, zato posebnih pričakovanj nisem imel niti pri tem, povsem novem beetlu.

Ampak sem si premislil takoj, ko sem ga videl v živo, še bolj pa potem, ko sem se z njim tudi zapeljal. Oblikovno je avtomobil sedaj občutno bolj nabit, zadnji del spominja na ameriške hot rode, sprednje luči pa dejansko na tiste z 911-ke. In kar je še bolj pomembno, znotraj ni več vazice. Notranjost je sicer precej minimalistična, volan tanek kot včasih, prostora nad glavo veliko, še več pa v prtljažniku, ki ob odprtih vratih izgleda kot jama brez dna.

Verjetno ste že ugotovili, da mi je novi beetle všeč. Res je, že zaradi same oblike, predvsem pa zaradi tega, ker je zabaven in suveren v vožnji. Na tem področju je res prijeten, v takšni najmočnejši izvedbi z napisi turbo je vožnja sicer malo bolj trda, ampak je avtomobil dovolj drugačen, da se v njem počutiš posebno. In to je glavni namen. Drugače si pač omislite golfa, če vam je zgolj do premikanja med točkami.

Posebne potrebe po dvolitrskem turbomotorju z malce manj kot 150 kilovati moči sicer ne vidim, ker takšen beetle ni kvazi golf GTI, kljub praktično enakemu motorju. Beetle ni in noče biti dirkač, kar lepo nakazujeta pretanek volan in odsotnost obvolanskih prestavnih ušesc, se pa avtomobil vseeno s tem motorjem krasno ujame. In z menjalnikom DSG, ki je zopet dokazal svojo odličnost.

Zakaj bi potem vseeno imel ta motor? Zato, ker ima tako kot avtomobil tudi agregat poseben karakter. Znotraj se sliši kot kakšen bokser-motor (takšen zvok so bojda ustvarili namenoma), prav lepo in nenavadno grgra, predvsem pa je odličen, ko se z avtomobilom želite zapoditi nekoliko hitreje. In verjemite, se boste želeli, ker je podvozje dobro, namesto nosu pa zelo hitro v zadrego lahko spravite zadek. Kar pa je spet lahko zelo zabavno.

Ta zabava ima svojo ceno, tokrat skoraj 30 tisočakov. A tudi če pustite ob strani, da gre pravzaprav za malce nastopaški model, je dejansko avtomobil dovolj prostoren in zato uporaben. Takšen tudi bogato opremljen in zelo dobro sestavljen pa še zmogljiv motor ima. Zato je cena povsem realna, sploh glede na količino pogledov, ki jih boste deležni!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 5.100
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.700 do 5.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4280 x 1810 x 1485
medosna razdalja v mm 2535
prtljažnik v litrih 310
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1365 (485)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,3/6,1/7,7
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 17.861
cena testnega vozila v EUR 27.320
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.024

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |