Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V senci

Škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 DSG elegance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Takšna velika škoda je kar v senci ostalih velikih družinskih in poslovnih karavanov in se ji godi krivica.
V senci
Foto: Matej Mihinjač
5. 3. 2012 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je namreč odličen avtomobil, ki tudi s ceno vedno prepriča. Tudi če takšen stane 40 tisoč evrov, nikjer ne boste dobili toliko prostora in moderne tehnologije. Superb je najprej malo razburil s svojimi zadnjimi 'vrati' pri limuzinski izvedenki, saj so lahko odpirala le prtljažni prostor, lahko pa so skupaj z zadnjo šipo odprla še prostor v kabino. Drugačne kupce pa je iskala kombijevska izvedenka. Za moje pojme tudi veliko bolj privlačna na pogled. Zadnja vrata namreč odpirajo kar 633-litrski prostor, ki ga je možno še konkretno povečati, če zložite klop, saj s tem nastane 1865-litrska fino obdelana luknja, kamor lahko stlačite marsikaj, le umazanega tovora ne. Se v bistvu ne spodobi. Tam so tudi pritrditveni kavlji in mreža, da ne bi prtljaga letela v potniški prostor.

Na zadnji klopi lahko sedi dolgonoga mladenka celo s prekrižanimi nogami, toliko vzdolžnega prostora je, sicer pa je v celem kabina ne le velika in prostorna, ampak prijetna tudi po zaslugi, v testnem primeru, velikega panoramskega stekla na strehi. Superb je razmeroma oglat avtomobil, tako da so tudi parkiranja kljub velikim meram enostavna. In voznik brez težav najde svoj idealen položaj. Kje so sploh slabosti? Res jih težko najdete; morda so kje materiali preveč ceneni, ampak nenazadnje gre za škodo, ki želi biti konkurenčna tudi ali predvsem s ceno. Morda je preveč zadržana in dolgočasna, ampak to ni avtomobil, ki bi želel izstopati. In morda so sedeži premalo udobni s premalo oprijema. Aha, tudi ključ bi bil lahko drugačen kot pri običajnih različicah, ker ga v takšnem primeru sploh ne potrebujete vzeti iz žepa, tako za odpiranje vrat kot zagon motorja. In če imate na istem obesku še daljinski upravljalnik za grelnik motorja, potrebujete že kar konkreten žep.

Motor je dvolitrski TDI s 103 kilovati, na testu pa je povprečno porabil dobrih 7 litrov, kar je ob samodejnem DSG-menjalniku in štirikolesnemu pogonu čisto ok. Sicer ni tako tih kot bi si včasih želeli, ampak to vas bo zmotilo le, če boste preizkusili kakšen tih BMW-jev turbodizelski motor, za tiste, ki potrebujete več, pa je na voljo tudi močnejši s 125 kilovati. Roko na srce, ne potrebujete več pa še dražji je. Menjalnik z dvojno sklopko nas je s svojim delovanjem še vedno navdušil in seveda razjezil, ko je potrebno hitro menjati med vzvratno in prvo prestavo, ker potrebuje veliko časa in rad 'cuka', zato ga je zelo nerodno parkirati na kakšnem zelo strmem klancu.

Tudi med vožnjo se pozna, da gre za velik avtomobil, z dolgima previsoma čez obe osi, zato je daleč od dinamičnega. Podvozje seveda ustreza vsem varnostnim zahtevam, zato so vozne lastnosti zelo predvidljive; ob težkem nosu v ovinku sili naravnost, občutek na volanu pa ni vedno toliko dober, da bi voznik točno vedel, kaj se dogaja s krmiljenima kolesoma. Ampak, vse skupaj se dogaja na meji oprijema, ki pa je seveda postavljena tako visoko, da se skoraj noben voznik ne bi smel srečati s tem. In ker ima takšen superb še štirikolesni pogon, je trakcija venomer odlična, čas, ki mine, da se navor prenese tudi na zadnji kolesi, ko je to potrebno, pa praktično nezaznaven. Iz ovinka se krasno 'potegne', če je podlaga zelo spolzka, bo še najpočasnejši pri vsem skupaj sicer hitri menjalnik.

Superb te s svojo hladnostjo vseeno zelo težko pusti hladnega. Morda tudi po zaslugi dodatnega grelnika, s katerim je bil opremljen testni avtomobil. Mogoče bi bil lahko na pogled res še bolj privlačen, ampak mi je ta zadržanost kar všeč. In še enkrat, prostora je res ogromno, cena pa ob vsem, kar plačate, še vedno zelo sprejemljiva.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2,0 TDI 4x4 DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4840 x 1815 x 1510
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1667 (638)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,5/6,3
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.990
cena testnega vozila v EUR 34.560
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.982

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |