Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Manj je lahko več

Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Navadno je tako, da se zanimivih oblik prej naveličamo. Najprej izstopajo in so nam zelo všeč, potem pa hitro izgubijo svojo privlačnost in zato marsikateri proizvajalec avtomobile raje naredi manj izstopajoče. Dolgočasne, bi rekel.
Manj je lahko več
Foto: Jure Cehner
31. 8. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika avtomobila je še vedno precej atraktivna in zanimiva
notranjost je eden najboljših elementov vozila, navduši s kakovostjo …
… izgledom in večinoma tudi z uporabnostjo
novi motor kljub manjši prostornini ponudi celo več moči
96 kW je dovolj, da se 3008 nikoli ne zdi podhranjen
osemstopenjski samodejni menjalnik je odličen
poraba goriva je zmerna, ni pa manjša od tiste pri prejšnjem motorju
uporabnost in prostornost sta še dve vrlini avtomobila
dvojno dno prtljažnika je precej uporabno in spodnji del prostoren
motor ima precej robat zvok
slika vzvratne kamere je zelo slaba in se tudi zatika
nekateri opozorilni zvoki so precej nadležni
občutek na volanu je preveč umeten in povprečno komunikativen
podvozje se občasno zdi pretrdo
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (11 glasov)

Ampak Peugeot k sreči misli drugače, zato je njihov 3008 zelo atraktiven in veste, kaj? Še vedno se ga nisem naveličal! Na test smo ga tokrat dobili zaradi novega motorja. Namesto 1,6-litrskega je bil tokrat pod pokrovom novi 1,5-litrski, ki ima celo 10 ’konjičkov’ več, skupaj 130 oziroma 96 kilovatov. In menjalnik je sedaj osemstopenjski samodejni, ne več samo šeststopenjski. Ampak to lahko preberete tudi v tehničnih podatkih, zato vam raje povem, kakšen je v praksi.

Precej dober in dovolj prožen, največjo zaslugo pa ima pri tem menjalnik, ne ravno motor. Več prestav in hitre menjave pomenijo, da lepše potegne, je pa motor zvočno včasih precej robat in ni bolj uglajen od prejšnjega. Med vožnjo to ne moti in znotraj pravzaprav precej redko, zunaj se ga pa vedno sliši in zvok ni posebej simpatičen. Tudi pri porabi naj bi bil bolj varčen od prejšnjega, ampak nam na testu ni pil nič manj. Okoli sedem litrov in pol je dokaj povprečen rezultat.

Motor je dober in v ta avto lepo paše, tudi pelje se dokaj dobro, od nekdaj me malo moti le preveč odtujen občutek na volanu, ki je značilen za vse avtomobile te znamke. In podvozje je precej trdo, zato se na slabi cesti posledično tresljaji prenašajo na potnike bolj, kot bi bilo treba. Pod črto je 3008 vseeno prijeten in če niste vozniško izjemno zahtevni, dovolj zanimiv, sploh s svojim majhnim volanskim obročem.

Ta seveda stoji pred značilnim Peugeotovim i-cockpitom, ki mi vedno in v vseh modelih ni všeč, saj ob zase primerni postavitvi volanskega obroča ne vidim dobro merilnikov. Stvar višine in mikronastavitev voznika, večina celo v našem uredništvu s tem nima prav nobenih težav. No, v 3008 jih tudi sam nimam, ker se sedi nekoliko višje in je dovolj prostora, da se volan postavi tako, da vidim vse.

Sicer pa je prav notranjost še vedno eden najboljših delov avtomobila. Atraktivna, večinoma zelo uporabna in dovolj intuitivna, materiali pa so odlični. Zmotijo le malenkosti pri menijih, a jih ni veliko, še največjo zamero namenjam le vzvratni kameri z res slabo kakovostjo slike, ki kvari splošen občutek. K sreči le, ko vozim vzvratno.

Dokaj bogata oprema allure pomeni, da prav dosti ne boste pogrešali, prostora je veliko, menjalnik je odličen, ključ pameten in lahko ves čas v žepu, preglednost dobra in materiali fantastični. In kot rečeno, še super izgleda, za takšnega, kot je testni, pa boste morali odšteti okoli 32 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (131) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski, EAT8
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4477 x 1841 x 1624
medosna razdalja v mm 2675
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1654 (346)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,4/3,9/4,1
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 24.068
cena testnega vozila v EUR 29.344
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.974

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |