Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Aktivno in avanturistično

Renault kadjar Blue dCi 150 4WD Bose

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vse velike znamke imajo zdaj pokrite že praktično vse segmente s križanci in v najbolj priljubljenem oziroma tistem, ki je med zvezde izstrelil nissan qashqai, ima Renault kadjar, ki si osnovo deli s – qashqaijem, seveda.
Aktivno in avanturistično
Foto: Jure Cehner
16. 7. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

novi dizelski motor je spodobno močan in prožen
poraba goriva je zmerna kljub štirikolesnemu pogonu
vožnja je večinoma udobna, bolj kot pri povprečju
štirikolesni pogon se pusti zakleniti do 40 km/h
veliko je prostora v kabini in prtljažniku
za odlaganje drobnarij je dovolj mest
prtljažni prostor se lahko pregradi s polico
dokaj dobra cena glede na bogato opremo
polici dvojnega dna v prtljažniku se ne zložita v dno
plastika v notranjosti je večinoma gladka
karoserija se bolj nagiba kot pri povprečju v razredu
ročni menjalnik ni tako prijeten za uporabo
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (17 glasov)

Tudi motorje in pogon, danes ni to nič nenavadnega, če so firme združene in tako privarčujejo milijone, celo milijarde, pri skupnem razvoju novih platform in tehnologij. Kadjar je izmišljena beseda in pri Renaultu pomeni nekaj štirikolesnega, zmogljivega na terenu in okretnost, oboje pa nakazuje, da bi moral biti to avtomobil za avanturiste in družine z modernim življenjskim slogom. OK, v marketingu imajo vedno opravičilo za vse, kar si izmislijo, in tako je tudi prav, mi pa smo ga dobili ponovno na test zaradi novega dizelskega motorja.

Zdaj ima za deciliter povečano delovno prostornino, torej 1,7 litra, moč pa je dokaj spodobnih 110 kilovatov, kar je preračunano 150 ’konjev’. Dovolj? Je, lepo vleče in je tudi pri spodnjih vrtljajih dovolj odločen, da mu ne zamerim manjše prostornine od podobno zmogljivih dvolitrskih turbodizlov pri konkurenci. Obenem ni preglasen in poraba je s 6,9 litra tudi OK, če izdam, da ima še štirikolesni pogon. Ni za podvige v Sahari, je pa za lepša speljevanja na spolzkih podlagah. Na desni strani med merilniki je po novem pri štirikolesno gnanih renaultih poseben prikazovalnik, ki ves čas spremlja, kam se prenaša navor motorja, to pa vam potem prikazuje z odstotki.

Videli boste, da večino časa vozite le s sprednjim pogonom, razmerje se spremeni, ko odločno speljujete, k zadnjima kolesoma pa gre lahko največ 50 odstotkov navora, kar lahko tudi sami določite, če z vrtljivim gumbom med sedežema vklopite funkcijo ’lock’. Deluje samo do hitrosti 40 km/h, ampak vseeno pomaga na slabših podlagah. Poleti na primer pri dostopu do kakšne skrite plaže, do katere vodi neurejena cesta z veliko kamenja, ki leti vsenaokrog, če se kolesa vrtijo v prazno, v tem primeru pa se zaradi vklopljenega stalnega prenosa ne. V vseh ostalih primerih gre navor, kot zapisano, k sprednjima kolesoma, s čimer kadjar varčuje pri gorivu, enak štirikolesni pogon pa najdete tudi v koleosu in nissanih. Manj navduši ne preveč natančen menjalnik z dolgimi gibi prestavne ročice, ampak ima motor dovolj navora, da ne boste tako pogosto posegali po njej, seveda pa bi se mu bolje podal samodejni.

Vožnja je še kar udobna, bolj kot pri povprečnem križancu v tem razredu, zato je tudi malo več nagibanja karoserije in občutek na volanu malo bolj odsoten, čeprav ni slab. Kadjar da vedeti, da je višji avto, ki je namenjen sproščeni vožnji, ne pa sekanju ovinkov. Blaženje je dokaj udobno, kar se mi zdi za renault seveda primerno, čeprav na ta račun najbolj zahtevni vozniki izgubijo nekaj ostrine. Vožnja je seveda zanesljiva, lahko tudi hitra, nenazadnje kadjar s tem motorjem lepo pospešuje iz ovinka, pri čemer mu pomaga tudi štirikolesni pogon, da je prenos navora na podlago karseda učinkovit.

Prostora je veliko za potnike, tudi za prtljago, pri čemer bi si v prtljažniku želel še, da bi se police lahko pospravile v dno, da jih ne rabite pustiti nekje, kjer jih boste pozabili. Čeprav je pa super, da se lahko potem s to polico pregradi prostor, s čimer ločite čisto prtljago in kakšen umazan tovor. Kabina deluje precej ceneno z velikimi gladkimi plastičnimi površinami, čeprav je še kar dobro izdelana, bolje, kot so bili renaulti še nedolgo nazaj. Sedi se tudi udobno in predvsem dovolj visoko, odlagalnih mest za drobnarije je malo morje … za dobrih 30 tisoč evrov s popustom in z zelo bogato opremo Bose je dejansko med bolj ugodnimi v razredu, dokler bodo dizelski motorji še zanimivi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault kadjar Blue dCi 150 4WD Bose
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1749
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4489 x 1836 x 1613
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 472
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1692 (447)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 21.090 (*3.400 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 31.090 (*2.400 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.610 (*2.400 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Morda je avto celo uporaben, ime pa ima tako grdo, da ga že zaradi tega ne bi imel...
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 3. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |