Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Konzerva sreče

Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi

Avtor prispevka: Anže Jereb
Medtem ko se marsikateri model avtomobila že poslovi, so pri Mitsubishiju svoj mali space star prenovili še drugič in mu po osmih letih na cesti vdahnili dovolj energije, da bo šarmiral kupce še naprej.
Konzerva sreče
Foto: Tilen Krasnič
30. 4. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova in jezik 'dynamic shield' sta leta dobro skrila
bogatejši paketi opreme ponujajo polne LED-luči
notranjost so konkretno posodobili, najbolj v oči pade osrednji zaslon
tudi sprednja sedeža sta sedaj bistveno boljša
glede na majhnost je prostora veliko
majhna masa poskrbi za lahkotnost in vozniško okretnost
motorček z le 80 ’konjički’ je presenetljivo živahen
menjalnik je dobil drugačna razmerja, da je motor na avtocesti manj glasen
cena s popustom je zelo zanimiva
menjalnik ima le pet prestav
v zavojih se preveč nagiba
zaslon na dotik je precej nenatančen in ne posebej svetel
avtocesta še vedno ni njegovo pravo okolje
manjkajo še sodobni asistenčni sistemi
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (9 glasov)

V tretje gre rado, pravijo. Japonci so mu torej vdahnili že tretje življenje, tokrat so oblikovno naredili tudi konkretnejše spremembe, da ne bo edini v floti znamke, ki spredaj še nima dinamičnega oklepa, kot prevedeno v naš jezik pravijo oblikovalskemu jeziku Dynamic shield. Zdaj bolj samozavestno zre v svet, sploh z najbogatejšo opremo intense+ navi, kjer so ksenonska žarometa zamenjale polne LED-luči. Tudi dve barvi sta novi, bela je ena od njiju in mu v živo zelo pristoji. Takisto mini spojler na strehi zadaj in precej atraktivna platišča skrbijo za zanimiv izgled, da o umetnem difuzorju zadaj, ki daje vtis dinamičnosti, sploh ne govorim.

Nad prvim testnim space starom smo bili pred leti še kar navdušeni, ne zato, ker bi bil v kakršnemkoli pogledu presežek avtomobilske industrije, je pa bil simpatičen, enostaven in vozniško nas je spomnil na enostavnost vozil pred petnajstimi leti. Takšen občutek nam je ponudil, zato smo ga bili veseli. Potem je sledila prenova, ki nas sploh ni navdušila, še najmanj zaradi dviga cene in dejstva, da so pustili voznikovo okolje praktično nespremenjeno - zastarelo. Druga prenova grehe popravlja.

Zdaj ob pogledu v notranjost ne bi več takoj rekli, da je v osnovi avto star 8 let. Za moderen pridih je kriv 6,5-palčni zaslon na dotik na armaturni plošči, kjer zelo lepo deluje navigacija Tom Tom. Če jo želite imeti, hkrati ne morete imeti še vzvratne kamere, kar se na prvo žogo sicer sliši nelogično, ampak ima zaslon z navigacijo tudi DVD-predvajalnik, ki očitno v drobovju zapolni prazno mesto za kabel od kamere. Če navigacije ne rabite, boste plačali 500 evrov manj in tudi zaslon bo malenkost manj kot pol palca večji, kar se zdi v času mobilnih telefonov z navigacijo boljša rešitev.

Ker računajo na mlade kupce, kjer bi bil to prvi avto, pa tudi družine, kjer bi bil drugi, in starejše, ki želijo precej enostaven avto, so nekako poskrbeli kar za vse. Osrednji zaslon bo všeč predvsem prvim, ker potem okolje izgleda bolj moderno, sicer je pa notranjost ostala preprosta, da se boste v njej tudi starejši dobro znašli. Stikal je malo in so smotrno razporejena, zdaj je več mehkejših materialov, odlagališč nekaj malega že, sam cenim predvsem boljše sedeže, razlika je kar opazna. In merilniki so novi, ampak ostajajo klasično pregledni, zato posebne omembe niso vredni. Prostora pa tudi ni malo glede na gabarite, prtljažnik je sicer precej kratek in zaradi pravilnih oblik uporaben, predvsem pa zadnja klop ponuja kar veliko prostora in bosta dva brez težav sedela. Tudi odrasla.

Ker space star ni potovalnik, s katerim se boste odpravljali na druge konce sveta in ves čas potrebovali navigacijo, bo vzvratna kamera v praksi prišla večkrat prav, ko boste manevrirali v mestu. Na avtocesti še nekako gre in avto ni pretirano glasen, ker ima petstopenjski ročni menjalnik sedaj malce drugačna razmerja, vseeno pa pozabite na normalen pogovor preko sistema za prostoročno komuniciranje pri avtocestnih hitrostih. To raje počnite na navadnih cestah, kjer se space star tudi najbolje počuti. Ali pa v mestu, kjer boste lahkotno švigali naokoli. Tam se njegov trivaljni motor z 59 kilovati oziroma 80 'konjički' kar dobro izkaže, tudi zato, ker je avtomobil lahek, niti 900 'kilc' nima. In zato zlahka porabi le pet litrov in pol ali pa dobrih šest, če boste dosti na avtocesti. Je pa vozniško še vedno precej hecen, za volanom se zdi kot kakšen precej starejši avtomobil, kar bo 'milenijce' motilo, meni pa je ta preprostost dejansko všeč.

Čeprav lega ni posebej briljantna in se v hitrih zavojih space star nagiba kot rahlo okajena oseba, je vozniško tako enostaven, da vedno veš, kaj se dogaja pod kolesi, in zato je lahko celo zabaven. Pravzaprav je zaradi majhne mase prav lepo ubogljiv in v tokratni kombinaciji s precej športnimi pnevmatikami Bridgestone potenza RE050 na cesti dobro čepi, zato ga je pravo veselje pognati malo hitreje. Menjalnik? Povprečno natančen, ni na nivoju najsodobnejših, ker ima ročica malce več hoda, je pa zadovoljivo natančen, da vas ne bo motilo, če z ročico ne boste prehitri.

Po prenovi je space star postal bolj sodoben na pogled, znotraj ima boljše sedeže in nov zaslon, kmalu pa pričakujemo še nekaj dodatnih asistenčnih sistemov. Ravno brez njih deluje zastarelo, čeprav, kot smo slišali, starejši kupci iščejo ravno to. Vseeno bo v kratkem tudi na tem področju lažje držal korak z ostalimi podobnimi predstavniki. Ključna je tudi cena, saj takšen z zelo bogato opremo intense+ z navigacijo in celo polnimi LED-lučmi spredaj stane 15 'jurjev'. Dva takoj odštejete, ker nudijo toliko popusta, še 500 evrov, ker navigacije ne potrebujete, pa smo na precej znosnih 12.500 evrih - za nenaporen in lahkoten majhen avtomobil, ki dobro kljubuje letom in po novem z bolj drznimi potezami bolj opozarja nase. Ni pojem sodobnega avtomobilskega razvoja, je pa eden redkih, ki nas še lahko opomni na preprostost ter lahkotnost nekdanjih avtomobilov. To pa bo marsikomu izjemno všeč, ker ne bo potreboval posebnega privajanja in mu bo avtomobil takoj domač.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 119,
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 106 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3845 x 1665 x 1505
medosna razdalja v mm 2405
prtljažnik v litrih 235
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 875 (465)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 12,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 10.690 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 14.590 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.040 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 6. 2020
Junij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011  domača premiera - DS7 crossback in DS3 crossback
121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 1 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |