Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razburljivost 1.5

Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Konec leta 2016 so Japonci pokazali enega oblikovno najbolj razburljivih avtomobilov leta – toyoto C-HR. S prenovo ostaja enako razburljiv, tehnološko pa navduši z novim pogonskim sklopom.
Razburljivost 1.5
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je tudi po prenovi markantna in posebna
vožnja ostaja vrhunska in udobna, med ovinki celo zabavna
krmilni mehanizem je natančen in z dobrim občutkom na volanu
z lahkoto več kot 50 odstotkov časa voziš na elektriko …
… tako v mestih kot na regionalnih cestah
poraba bencina je ob lepi vožnji zlahka pod 5 litrov
več zvočne izolacije pomeni manj hrupa ob močnem pospeševanju
multimedijski sistem se razume z Android Auto in Apple CarPlay …
… je izboljšan a še vedno ni najboljši v ponudbi
prtljažnik zaradi večje baterije pogoltne 'samo' 358 litrov
temna notranjost, širok C-stebriček in majhne šipe = utesnjenost
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (15 glasov)

Recepta, ki deluje, načeloma ne spreminjaš, s čimer se strinjajo tudi Japonci. Zato so zunanjosti osveženega C-HR samo malo polikali ’gube’, meglenki na odbijaču spredaj postavili malo višje, povsod pa za osvetljevanje avtomobila in cestišča skrbijo LED-diode. Drugačna je še grafika luči, da bodo lastniki prvih C-HR takoj vedeli, da gre za osveženi model, na zadku pa luči povezuje še črna plastika, ki gre krasno skupaj s črno streho. Če želite izstopati, boste vzeli tudi takšno oranžno barvo, ki je pri najboljšem paketu opreme launch edition na avtomobilu že v osnovi.

Znotraj je na videz zelo malo sprememb, nekaj je novih materialov in plastika na vratih je gumirana in bolj topla. Najbolj boste veseli novega multimedijskega sistema, ker je bil prej eden slabših, zdaj pa je zelo odziven in se že v osnovi razume z Applovim CarPlay in Android Auto. Res, da je v primerjavi s konkurenco po enostavnosti še vedno kakšen korak zadaj, so pa vsaj na dotik občutljive površine na vsaki strani zamenjali gumbi, ki so bolj odzivni in tudi bolj varni, ker veste, da jih dejansko pritisnete. Tudi LED-uro iz leta 1980 so poslali v večna lovišča, ostajata pa črna stropna obloga in občutek utesnjenosti. Tudi preglednost nazaj je enako slaba zaradi zajetnih C-stebričkov in majhnega stekla, kar je pač cena za atraktivnost avtomobila.

Ta se je še povečala z novim hibridnim pogonskim sklopom, najzmogljivejšim v ponudbi. Voznik ima tako na voljo 135 kilovatov, torej 184 'konjev', sistemske moči in 190 njutonmetrov navora, 2,0-litrski bencinski motor pa je termalno najbolj učinkovit na tržišču. Sliši se dobro, v praksi pa je takšen pogon, ki je na voljo tudi v corolli, poskrbel za bolj elegantno vožnjo, ker se ne rabi toliko mučiti kot šibkejši 1,8-litrski stroj. Poleg tega je večja tudi kapaciteta nikelj-metal-hidridne baterije pod zadnjo klopjo, ki ima trikrat več modulov (180) kot baterija pri šibkejšem hibridnem pogonskem sklopu (56), skupno pa vase sprejme 1,4 kWh elektrike. Tako je mogoče na elektriko premagovati malenkost daljše razdalje, predvsem če ste zelo nežni s stopalko za moč, je pa tudi elektromotor bolj zmogljiv (80 kW/109 KM), tako da lažje premika dobro poldrugo tono težki C-HR.

Še vedno bo zaradi menjalnika e-CVT ob močnem pospeševanju pogonski sklop glasen, se pa pozna, da so dodali več zvočne izolacije, ker ni moteč. Vožnja je ostala vrhunska in udobna, za tip avtomobila je med ovinki presenetljivo zabaven, malo se nagiba, krmilni mehanizem pa je natančen in z dobrim občutkom na volanu. Res ga je fajn peljat in do 100 km/h se požene skoraj 3 sekunde prej kot katerikoli drug C-HR, v 8,2 sekunde, in doseže omejeno hitrost 180 km/h.

Pri Toyoti pravijo, da lahko v mestu vozite do 80 odstotkov časa na elektriko, čeprav mi je tudi na regionalni cesti uspelo številko spraviti skoraj do 60, ko sem tekmoval sam s sabo. Na dobrih 20 kilometrov dolgi poti sem 57 odstotkov časa vozil na elektriko, pri čemer je bila poraba 4,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Ja, C-HR je lahko zelo varčen, ima pa veliko moči, zato te mimogrede zanese. Tudi mene je, zato je bila testna poraba večja, med 6 in 7 litrov, kar je še vedno primerljivo z enako močnimi dizli. Zmogljivejši pogonski sklop je kriv še za 19 litrov manjši prtljažnik, skupno gre vanj za skromnih 358 litrov robe, cena tega avta pa se začne pri 30 tisoč evrih. Ni malo, ampak napredna tehnologija še nikoli ni bila poceni in v tem primeru je zelo bogata. Prenova je torej odlično uspela in C-HR je še vedno šik!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1987
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 od 4.400 do 5.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1795 x 1555
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 358
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1600 (330)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,7/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 22.200 (*2.210 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 33.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.390

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |