Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni se še naveličal

Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT

Avtor prispevka: Gašper Miš
Dve dejstvi sta zelo očitni pri prenovljenem mitsubishiju ASX: da je v osnovi tiste stare šole križanec, ki ima za razliko od večine današnjih še nekaj terenskih apetitov, in da z nekaj lepotnimi ter tehnološkimi prijemi še vedno lahko dobro skrije, da je v osnovi star deset let.
Ni se še naveličal
Foto: Gašper Miš
17. 12. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s prenovljenim nosom je zunaj bistveno bolj simpatičen in opazen
zastarela notranjost je dobila osvežitev in je sedaj bolj prijetna
nov velik sredinski zaslon je pregleden in uporaben
glede na zunanje gabarite je znotraj za potnike prostora dovolj
prtljažnik je precej velik glede na mere
močnejši in z navorom bolj radodaren motor je odlična poteza
zdi se dovolj prožen in dokaj prijetno zarohni pri višjih vrtljajih
vozniško ASX ni med dinamični, je pa zato toliko bolj udoben
štirikolesni pogon z elektronsko zaporo diferenciala je lahko velik plus
CVT-menjalnik je za svoj tip precej dober …
… a vseeno večkrat poskrbi za tuljenje motorja
poraba goriva je nad 8 litrov, kar ni posebej malo
na sredinskem zaslonu se pogosto odbija svetloba iz okolice
če ne vozite po terenu, se novejši in bolj 'civilni' križanci peljejo bolje
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (13 glasov)

Če ste mislili, da je Mitsubishi na svoj aktualni ASX pozabil in da so vmes že tuhtali ter snovali novo generacijo, ste imeli v bistvu prav, ampak samo napol, ker so se vseeno konkretno lotili tudi starega in ga posodobili, da bo kljub letom zdržal še kakšno leto ali tri. Zunaj vam bo zato takoj všeč. Po vzoru ostalih modelov z novo masko in ledicami izgleda zanimivo in bistveno bolj nastopaško kot prej. ’Dynamic shield’ rečejo Japonci svojemu oblikovnemu prijemu, prepoznali pa ga boste po velikem X na nosu.

Znotraj je tudi bolj sodoben, sedaj je dobil velik sredinski zaslon na dotik, ki meri osem palcev in je dovolj hiter pri uporabi, čeravno ni posebej grafično privlačen. Edino postavljen je pod malce nenavadnim kotom in ima preveč svetlečo zaščito, zato se na njem pogosto odbija svetloba iz okolice in se potem slabo vidi nanj. Vseeno je uporaben, boljši so tudi materiali, znotraj so skratka poskrbeli, da se boste dobro počutili in se vam ne bo ves čas zdelo, da sedite v starem avtu, čeprav občutek ne bo nikoli povsem izginil.

Prostorskih čudežev seveda ne pričakujte, ker so zunanji gabariti dokaj skromni, vseeno je za štiri potnike in njihovo udobje dovolj dobro poskrbljeno, prtljažnik pa je prav tako povsem spodobnih dimenzij.

Da je osnova malce starejša, hitro pokaže vožnja. Pa to ni nujno slabo; danes so križanci precej čvrsti, njihovi volani zelo direktni in na cesti se to še prepogosto pokaže v slabšem požiranju na slabih podlagah. Krmilni sistem v ASXu ni tako neposreden, podvozje pa je dovolj mehko, da vas na terenu ne bo obrnilo na streho, in to se pozna tudi na cesti: avto je precej udoben, malo bolj pa se nagiba in zato nima rad hitre in agresivne vožnje.

To ne pomeni, da je nevozen! Bolj mu paše normalna in umirjena vožnja kot piljenje ovinkov in v tem segmentu je to tudi edino pravilno, ker sem prepričan, da k svojemu novemu avtomobilu iz tega segmenta ne pogledujete zaradi dinamičnih vrlin. Na teren ga boste tudi zlahka peljali, ker ima lahko štirikolesni pogon z elektronsko ’zaporo diferenciala’. Vmes je takšen pogon izginil iz ponudbe, ampak na globalnem trgu skoraj polovica kupcev modela ASX izbere štirikolesno gnano različico (pri nas le vsak peti), zato je njihovim željam potrebno ustreči.

Tudi močnejši motor je dobil, sedaj dvolitrski s 110 kilovati, in če boste želeli imeti štirikolesni pogon, bo menjalnik neskončnostopenjski CVT, sicer pa ročni. Sam bi raje imel ročno menjavo prestav, ker CVT vseeno (pre)večkrat poskrbi za več motornega tuljenja in malce izniči vse motorne mišice, čeprav je za tip menjalnika dober. Boste pa na terenu in v mestu z njim precej lažje shajali kot z ročnim.

Najmanjši Mitsubishijev križanec še vedno precej dobro drži korak s tekmeci, je pa malce poseben.

Motor je sam po sebi tudi dober in dejstvo, da je moči več kot prej, je vedno dobrodošlo. Sedaj se celo na avtocesti počuti dovolj suvereno, sicer je poraba pri teh hitrostih vsaj osem litrov, kar ni posebej malo, za takšen izkupiček pa poleg menjalnika najbrž poskrbi še visoka podoba. Najmanjši Mitsubishijev križanec zato še vedno precej dobro drži korak s tekmeci, je pa malce poseben. Če boste zanj odšteli 24.640 EUR v akcijski ponudbi, bo ob odlični ceni dobro založen z opremo in kot eden redkih skrival še zmogljiv štirikolesni pogon.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 195 pri 4.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, CVT
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4365 x 1810 x 1640
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 406
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1470 (500)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/6,5/7,3
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 17.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.640 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2022
Maj 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
0203040506  domača premiera - peugeot 308 SW
0708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 6 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 8 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 9 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 10 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 11 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |