Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Od omenjenega bencinarja je ravno toliko šibkejši, da je pospešek do stotice slabe pol sekunde daljši, končna hitrost pa pet kilometrov manjša. A nič zato, ker se to pozna tudi pri porabi goriva. Ne sicer toliko, kot bi človek želel, ampak glede na to, da sta si po moči zelo blizu, podatek vseeno ni zanemarljiv. Če je bencinski puretech na testu porabil okroglih osem litrov, jih je takšen sedem in pol, večino časa pa smo se vozili tudi s kakšnim decilitrom pod sedmimi. Tudi tovarna pravi, da je razlike med njima okrogel liter, kar očitno lahko drži, v nobenem primeru pa ne bo 4,7.
C5 aircross zlahka označimo za najbolj udoben križanec v segmentu.
Pri Citroënu celo pravijo, da se boste v njem počutili kot na leteči preprogi, kar je ’rahlo’ pretirano, smo ga pa označili za najbolj udoben križanec v segmentu in enega najudobnejših nasploh. Sistem blaženja s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki so si ga izposodili kar pri dirkalnikih razreda WRC, očitno deluje, saj se celo na velikih 19-palčnih litih platiščih pelje precej udobno, še raje pa izberite 18-palčna, ki so pri tem paketu serijska.
Če ste med tistimi, ki iščete dober križanec z dizlom v nosu, je to to.
Če ste med tistimi, ki iščete dober križanec z dizlom v nosu, in želite, da je predvsem udoben, je to to. Edino 35.381 evrov pripravite, kolikor točno takšen stane preko financiranja. Pa prosim, da ga izberete v kakšni bolj domiselni barvni kombinaciji, da bomo imeli še drugi kaj od tega.
tehnični podatki | citroën C5 aircross BlueHDi 180 EAT8 shine |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 130 (178) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 pri 2.000 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski, EAT8 |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4500 x 1969 x 1654 |
medosna razdalja v mm | 2730 |
prtljažnik v litrih | 580/720 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1540 (570) |
največja hitrost v km/h | 211 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,2/4,5/4,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 23.500 |
cena testnega vozila v EUR | 34.250 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.910 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 |
renault clio | 382 |
dacia duster | 342 |
škoda kamiq | 189 |
volkswagen T-cross | 185 |
volkswagen T-roc | 177 |
Podatki veljajo za marec 2021.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.291 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















