Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Generik

Ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da želijo proizvajalci vsake toliko ustreči kar največjemu številu kupcev, lepo dokazuje prenovljena kuga. Na trg prihaja po treh letih, precej ostre linije pa nadomešča z bolj generičnimi ter novo šesterokotno masko.
Generik
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2017 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

multimedijski sistem SYNC3 je dobro povezljiv, pregleden in hitro delujoč
klasičnih stikal je s prenovo bistveno manj, zato je ergonomija boljša
ker je ročna zavora elektronska, je lahko na sredini velik predal
2,0-litrski turbodizel je s 132 kilovati dovolj zmogljiv in prožen
robotiziran menjalnik powershift poskrbi, da je vožnja enostavna
ker ima kuga štirikolesni pogon, je ne ustavi niti sneg ali makadam
občutek na volanu ostaja odličen, avtomobil pa je vozniško zelo prijeten
Ford s prenovo želi ugajati vsem, zato je oblika bolj generična
dizelski motor bi bil lahko tišji, poraba pa z dobrimi osmimi litri manjša
menjalnik ob speljevanju še naprej cuka, položaj S pa je postavljen nerodno
podvozje je nastavljeno pretrdo, zato kuga na manjših neravninah poskakuje
ker je konkurenca v tem času postala zelo huda, je cena zgolj povprečna
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (3 glasov)
test ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Težko je ugajati vsem okusom, zato še nisem čisto prepričan, če so mi spremembe spredaj (kjer jih je največ) všeč. Vem, da se bo nekaterim kuga z visokim motornim pokrovom ter veliko masko zdela bolj nastopaška, predvsem pa je zdaj oblikovana skladno z ostalimi hišnimi modeli. S prenovo me bistveno bolj navdušuje notranjost, kjer najdemo nov multimedijski sistem.

Gre za SYNC tretje generacije, ki lepo in hitro deluje, meniji pa so pregledni ter preprosti za uporabo. Sistem hvalim, ker omogoča nalaganje različnih aplikacij, moč pa ga je povezati tudi s pametnimi telefoni. Z novo multimedijo se je Ford znebil še številnih klasičnih stikal za radio, ker so očitno tudi sami ugotovili, da jih je bilo prej enostavno preveč. Tiste glavne so na srečo ohranili in tako je najbolje, da ne puščam prstnih odtisov na finem 8-palčnem zaslonu za vsako figo. Ker je ročna zavora zdaj elektronska, je na njenem mestu nastal še velik predal, ki bo ob dveh pločevinkah sprejel tudi mobilni telefon. Pohvalno, je pa res, da bi sam raje videl, če bi Ford trdo plastiko zamenjal z mehkejšo, da bi bil občutek v notranjosti še boljši.


Motor ostaja klasika, poznan je iz ostalih hišnih modelov. 2,0-litrski štirivaljni turbodizel z oznako TDCi razvije 132 kilovatov moči (180 KM) in konkretnih 400 Nm navora, povezan pa je s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom powershift. Če vas ne moti, da ob speljevanju še vedno malo pocuka in da je položaj S (Sport) postavljen tako nerodno, da vedno najprej prestavite vanj in morate potem popravljati v D (Drive), vam ga seveda priporočam, ker je vožnja z njim bolj enostavna. Pogon? Ja štirikolesni, da gre lepše po blatu! Pretiravam, tu je pogon bolj za zanesljiva speljevanja in manj zdrsavanja gnanih koles, je pa super kombinacija, lepo poskočna, edino na tovarniško porabo 5,2 litra pozabite. V praksi bo med 8 in 8,5 litra na sto kilometrov, kar ni malo, je pa res, da so številke pri konkurenci podobne.


Nov je še volanski obroč, ki lepo sede v roke, zato se voznik za njim počuti bolj domače. Kuga se pelje nadpovprečno dobro, si upam trditi, da vozniško ostaja eden najbolj prepričljivih križancev tega razreda. Davek na to boste plačali v obliki manj udobne vožnje, ker je podvozje očitno nastavljeno pretrdo. Na manjših neravninah avtomobil poskakuje, je pa zato bolj prepričljiv, ko se hitro zapodite v ovinek.

Prenova je kugi prinesla tiso, kar zahtevajo vozniki v kabini, ker je bila vožnja že prej ena močnejših vrlin. Točno takšna z bogatim paketom titanium stane okrog 40 tisočakov, s popustom pa 3.500 evrov manj. Vseeno to ni malo, ker je konkurenca v tem času postala izredno močna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 2.000 do 2.500
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4524 x 1838 x 1702
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 456
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1716 (514)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,9/5,2
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 25.110 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 36.540 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.060 (*3.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 20 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |