Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jeep, ki ni za na teren

Jeep renegade 1.3 T4 GSE TCT limited

Avtor prispevka: Gašper Miš
Jeep je pred kratkim prenovil svoj najbolj priljubljen model. Ni cherokee, ampak renegade, ki vse od lansiranja leta 2014 skrbi za rekordno prodajo na stari celini. Samo pri nas je prepričal že 1.100 kupcev.
Jeep, ki ni za na teren
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2019 ob 23:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

renegadu se leta prav nič ne poznajo, še vedno dobro izgleda
številni posrečeni detajli naredijo avtomobil še bolj poseben
zaradi oglate oblike je odpadnik v notranjosti precej prostoren
velika stekla poskrbijo, da je preglednost naprej in vstran dobra
nov 8,4-palčni zaslon ima dobro ločljivost, tudi deluje hitro
materiali so kakovostni, izdelava dobra, na slabših podlagah nič ne škripa
z novim 1,3-litrskim bencinskim motorjem je renegade precej poskočen
poskočnost se pozna pri porabi, ki je s približno 9 litri občutno prevelika
robotiziran menjalnik TCT je neodločen, počasen in ob speljevanju cuka
štirikolesnega pogona takšen renegade nima, v tej kombinaciji niti ni na voljo
na cesti ni tako prepričljiv kot številni, »manj terenski« predstavniki razreda
sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje bolj tako-tako
kljub bogatemu paketu limited je cena vseeno previsoka
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (10 glasov)

Da bo teh v prihodnje še več, so renegadu oziroma odpadniku s prenovo namenili polna LED-svetila, ki občutno bolje osvetlijo cesto, sicer pa novinec s prepoznavno motorno masko s sedmimi režami in nekaj manjšimi lepotnimi popravki ostaja podoben. A nič zato, ker tudi po petih letih še vedno ostaja dovolj svež in zanimiv, da na cesti izstopa. Tako zunaj kot znotraj pa so še vedno prisotni številni posrečeni detajli (kot na primer napis »To the new adventures!« ob tipki za zagon motorja, obris legendarnega willysa na vetrobranu, njegove motorne maske na vratnih panelih in podobno).

Precej škatlasta oblika in na novo zasnovan A-stebriček pa pomenita še dvoje – da je renegade kljub samo 4,24 metra dolžine v notranjosti prostoren model in da je preglednost vsaj naprej in vstran dobra. Nazaj vseeno ni najboljša, ampak nič zato, ker so praktično vse različice serijsko na voljo s kamero za vzvratno vožnjo. Ta se prikazuje še na novem, v tem primeru kar 8,4-palčnem zaslonu z dobro ločljivostjo in hitrim delovanjem. Sistem hvalim, ker omogoča še napredni povezavi s pametnimi telefoni, me pa vseeno malce motijo meniji, ki bi bili lahko bolj pregledni. Prenova je modelu prinesla še nekaj dodatnih odlagalnih mest, kar je vedno dobrodošlo, malce boljši so materiali, izboljšanih je tudi nekaj varnostnih in asistenčnih sistemov, ki delujejo bolje kot prej. Čisto nov je sistem za prepoznavo prometnih znakov, ampak deluje bolj tako-tako. Na srečo zanj ne zahtevajo nobenega doplačila, zato mu tega ne morem šteti preveč v minus.

Vozniško gledano se mi prenovljeni renegade ne zdi bistveno drugačen od predhodnika, pač, volanski mehanizem ni najbolj poveden, tudi podvozje deluje pretrdo, kar je davek na velika 19-palčna platišča. Še največja novost pa je očem skrita: gre za nov 1,3-litrski štirivaljni turbobencinski motor GSE, ki razvije 110 kilovatov oziroma 150 'konjičkov' ter 270 Nm navora. Povsem nov motor, kakršnega lahko najdemo tudi v hišnem fiatu 500X, je v celoti izdelan iz lahkega aluminija, obenem pa ima še filter saj, da bodo nad njim navdušeni še polarni medvedi. Ne glede na to je odpadnik z njim precej poskočen, kar se pozna tudi pri porabi. V času testa se je gibala okrog 9 litrov na sto prevoženih kilometrov.

Bistveno manj prepričljiv pa je dvosklopčni robotiziran menjalnik TCT. Ta je v nizkih vrtljajih preveč neodločen, sploh ne prestavlja hitro in pri speljevanju ves čas prav nesramno cuka. Ne izključujem niti možnosti, da je obenem še glavni krivec za veliko porabo, zato vam priporočam, da vseeno pogledate v smer kakšne druge motorne kombinacije. Na primer takšne z ročnim, še raje pa devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, kjer je pogon štirikolesni, avtomobil pa vsaj malo terenski. Če je že jeep!

Kdor išče samo šminko, bo zadovoljen tudi s tem, ker bo na cesti težko bolj opazen. Ampak tu nastane nov problem - takšen z bogatim paketom limited stane kar 26 tisočakov, z goro dodatkov, kot jih je imel testni, celo 32.916 evrov, pa se še vedno ne znajde na terenu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jeep renegade 1.3 T4 GSE TCT limited
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1332
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.850
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, TCT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4239 x 1805 x 1702
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 351
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1320 (580)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/5,8/6,4
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR 19.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 26.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.916

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |