Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Starešina še ni za odpis

Ford tourneo courier 1.0 ecoboost 74 kW titanium

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da se leta v avtomobilizmu še kako poznajo, dokazuje testni tourneo courier. Z izjemo modernega zaslona, omejevalnika hitrosti in tempomata nima niti enega naprednega sistema. Pa vam ga zato odsvetujemo?
Starešina še ni za odpis
Foto: Gašper Miš, Jure Cehner
17. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tourneo courier je kljub letom še vedno videti dovolj dinamično
zaradi kompaktnih mer je okreten, lažji in vozniško bolj prepričljiv
litrski bencinski motor ecoboost je v praksi boljši kot na papirju
ker je ročni menjalnik nov, se manj zatika, tudi poraba z njim ni prevelika
prostora je dovolj tako v kabini kot prtljažnem prostoru, ki sprejme 708 litrov
nakladalni rob prtljažnika je nizek, znotraj so še številna pritrditvena mesta
s popustom se končna cena ’bogato’ opremljene različice ne zdi pretirana
leta se tourneu courier poznajo na področju naprednih varnostih sistemov
ker so prtljažna vrata velika in težka, pogrešamo še ločeno odpiranje šipe
trde plastike bi bilo lahko v kabini vseeno manj, tudi prehitro se odrgne
odlagalna mesta so prevelika in slabo obdelana, zato večinoma neuporabna
zaslon med merilniki je zastarel, enobarven in prikazuje premalo podatkov
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (10 glasov)

Nikakor, tudi po petih letih je videti privlačno, njegova največja prednost pa ostaja v kompaktni obliki, saj v dolžino meri le dobre 4 metre 15. Skoraj vsi ostali konkurenti so v povprečju od 20 do 25 centimetrov daljši, izjema je le fiat qubo, ki pa je že tako star, da je skoraj irelevanten. Majhne mere pomenijo, da je avtomobil okreten, lažji (prazen tehta le 1.291 kg) in zato vozniško bolj prepričljiv.

Dobro, ne bom mu pisal hvalospevov, ker tole vseeno ni fiesta ST, ampak za tip vozila se pelje odlično. Zanimiv je tudi litrski trivaljni bencinski motor ecoboost s 74 kilovati oziroma okroglimi 100 'konjički'. Ta je s pomočjo 170 Nm navora po občutku dovolj zmogljiv, pa čeprav številke na papirju tega ne potrjujejo (14,1 sekunde do sto in končna hitrost 173 kilometrov na uro), moti me le, da pri odločnejšem pospeševanju malce cukne. Si pa pohvale zato zasluži nov menjalnik, ki ima zdaj šest stopenj in se manj zatika kot prej, tudi poraba goriva je lahko z njim ves čas pod sedmimi litri.

Če lahko pogrešate vso moderno elektroniko, je tole družinski dostavnik za vas. Ne glede na velikost je v notranjosti dovolj prostora, sam pogrešam le kakšno fino odlagališče za mobilni telefon. Ta, ki so, so vseeno prevelika in preveč plastična, zato stvari hitro letijo vsepovprek. Za potnike so pri Fordu poskrbeli bistveno bolje, saj bosta tako spredaj kot zadaj dva odrasla sedela brez težav. Prostora nad glavo je naravnost ogromno, pohvaliti moram tudi naklon klopi, kjer se za razliko od nekaterih precej večjih tekmecev sedi bolj udobno. Družine z majhnimi otroki boste še bolj cenile to, da so sidrišča isofix lahko dostopna, je pa res, da bo ob dveh otroških sedežih med njima ostalo le malo prostora.

Ker ima kurirček na boku par drsnih vrat, je odpiranje na tesnih parkiriščih še bolj enostavno, pogrešam pa ločeno odpiranje zadnje šipe, sploh ker so prtljažna vrata velika in težka. Sam prtljažnik je z več kot 700 litri (tovarniški podatek) naravnost ogromen, hvalim, da ima še nizek nakladalni rob ter številna pritrditvena mesta. Všeč mi je tudi rešitev, da lahko polico prtljažnika enostavno pospravim za naslonjalo klopi in jo imam ves čas v vozilu. Ford za tako ’bogato’ opremljen titanium s popustom zahteva vsaj 17.500 evrov, kar se tudi ne zdi pretirano – še posebej, ker je prostora v notranjosti dovolj, zaradi bolj kompaktnih mer pa je avtomobil vozniško bolj prepričljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo courier 1.0 ecoboost 74 kW titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.400 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4157 x 1764 x 1784
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 708
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1291 (494)
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 14,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.060 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 17.090 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.540 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |