Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za drznega fotra in firbčne sosede

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Peugeotovi oblikovalci navdih očitno črpajo iz druge dimenzije, ker so novi peugeoti drzni in res izgledajo dobro. Tako zelo, da navdušijo celo lastnike premijskih znamk, ki so prej ob njih vihali nosove.
Za drznega fotra in firbčne sosede
Foto: Gašper Miš
16. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

drzno oblikovan karavan, ki je prava svežina v razredu
vrata brez okvirjev šip ostajajo tudi pri karavanu
prtljažnik ponuja 530 litrov prostora …
… in 1.780 litrov, ko naslone klopi prevrnete
zelo drzno je oblikovana tudi armaturna plošča
kvaliteta izdelave je zelo dobra, materiali so skrbno izbrani
futuristična notranjost navduši s številnimi funkcijami
radar ponoči učinkovito prepoznava pešce in živali
dobra sprednja sedeža s certifikatom za prijaznost do hrbta
prožen motor, ki z menjalnikom lepo sodeluje med umirjeno vožnjo
menjalnik se občasno zmede in ne zna izbrati primerne prestave
občutek med vožnjo pokvari zelo umetno obtežen krmilni sistem
za razne nastavitve je potrebno preveč klikati po zaslonu
ob pogostem tovorjenju lahko hitro opraskate odbijač
odprtina prtljažnega prostora je zelo nizka
nizka streha jemlje tudi prostor potnikom zadaj
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.9 (7 glasov)
2019 peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsi imamo soseda, ki je tako nor na avtomobile kot vi, zato ni bilo nič čudnega, ko je v soboto dopoldne zazvonil telefon, na drugi strani pa sosed z željo po 'šlatanju' novega Peugeotovega karavana. Sam vozi enega od premijskih avtomobilov podobne velikosti, zato sem pričakoval določeno mero domišljavosti, pa je začuda nisem doživel. Še več, novi 508 SW mu je bil zelo všeč. In tudi mi pri Volanu smo mnenja, da naj drznost novih peugeotov traja še lep čas, ker je 508 SW eden najlepših karavanov na cesti. Sprednji del je seveda enak kot pri limuzini, tako da še vedno izstopata dva navpična LED-čekana, ki sta takšna kot pri mrožu, vendar oblike ne pokvarita. Pravzaprav sta lepo skladna z ozkimi LED-lučmi, ki jih povezuje ozka maska z velikim levom, nad katerim je napis 508.

Spredaj torej drznost, ki je v dokaj zadržanem segmentu še kako potrebna in ki niti na zadku ne manjka. Limuzinskemu 508 niso samo dodali nahrbtnika in šli v petek predčasno domov, ampak so lepo povezali zadnje LED-luči s svetlečim temnim trakom, pod zadnjim steklom in brisalcem pa dodali še eleganten napis Peugeot. 508 SW je tako krasna mešanica drznosti in elegance, testni z opremo GT line ima še črne dodatke, ki bi precej bolj izstopali, če bi bil avtomobil v beli ali rdeči barvi, in lep zaključek izpušnih cevi.

Bolj kot to vas bo zanimal prtljažnik, ki zdaj z veseljem pogoltne 530 litrov prtljage, česar pri enaki velikosti ne ponuja prestižna nemška trojica, ki bi ji 508 rad konkuriral. Nakladalnega roba praktično ni, vendar boste morali paziti na odbijač, ker je precej širok, in če boste prtljago potiskali, ga lahko hitro opraskate. Prostora je za večino družinskih potreb dovolj, vendar bi sam doplačal še za aluminijasta vodila s pomičnimi kavlji za lažje pripenjanje tovora (stanejo 100 evrov). Tako lahko enostavno pritrdite prtljago, da se med ovinki ne bo vozila levo in desno po prtljažniku. Če boste vedno imeli nabito poln prtljažnik, razmislite še o mreži za tovor, ki vas bo olajšala za dodatnih 200 evrov. Naslonjala se enostavno prevrnejo s praktično enim gibom, da potem 508 SW ponuja kar 1.780 litrov prostora. Tako boste lahko končno prevažali tudi pralni stroj, če njegova škatla ne bo prevelika, saj je prtljažna odprtina v bistvu zelo nizka - ob straneh samo 64, na sredini 69 centimetrov.

Znotraj boste navdušeni ljubitelji tehnike, saj so merilniki na 12,3-palčnem digitalnem zaslonu, multimedija pa domuje v drobovju 10-palčnega zaslona na dotik. Na upravljanje s prezračevanjem na zaslonu smo se že malo navadili in čeprav deluje že precej dobro, nam še vedno ni všeč. Veliko raje imamo za osnovne nastavitve prave gumbe, tu pa je potrebno za praktično vsako stvar najprej pritisniti na zelo prijeten kovinski gumb, nato pa s prstom pritiskati še po zaslonu. Tudi za zelo majhen volanski obroč smo mnenja, da je v tako velikem avtu enostavno premajhen, ker imaš (vsaj na začetku) hecen občutek, da vožnje ne moreš dovolj dobro nadzirati. Oprema GT line se v notranjosti pozna še po posebnih napisih na volanu, črni stropni oblogi in drugačnih predpražnikih, nad antialergenim filtrom cvetnega prahu pa boste navdušeni vsi, ki trpite za senenim nahodom. Testni primerek je imel še kamero z radarjem za zaznavanje pešcev in živali ponoči, ki deluje zelo dobro, saj je prepoznala vse pešce v črnih jopicah, zna pa biti pogled na digitalne merilnike moteč, ker odmakneš pogled s ceste.

Vožnja s 508 SW je udobna ne samo zaradi aktivnega vzmetenja, temveč tudi zaradi voznikovega in sovoznikovega sedeža, ki imata certifikat nemškega združenja AGR, s čimer zagotavljata, da bosta dobra prijatelja z vašim hrbtom. Kljub vsemu bo 508 SW najbolj udoben na avtocestah tudi z zelo velikimi platišči. Ovinkov ne mara preveč, je nastavljen na bolj zanesljivo vožnjo, sploh pa je krmiljenje preveč umetno, na volanu se čuti celo rahlo zatikanje električnega serva. Nič resnega, samo ni mi všeč, ker vem, da znajo pri konkurenci precej bolje. Tudi osemstopenjski samodejni menjalnik je nastavljen za udobje in pri ležerni vožnji neopazno prestavlja. Če želite od njega več, ko se recimo na hitro odločite za prehitevanje, se pa kdaj tudi nerodno zmede.

Ob dveh litrih prostornine proizvede 130 kilovatov moči, torej 177 'konjev', in 400 Nm navora pri 2.000 vrtljajih.

Za premikanje je tokrat skrbel najzmogljivejši turbodizel, ki ob dveh litrih prostornine proizvede 130 kilovatov moči, torej 177 'konjev', in 400 Nm navora pri 2.000 vrtljajih. Zelo lepo pospešuje in poraba goriva se bo zato zlahka gibala nad dobrimi sedmimi litri, zaradi dobre zvočne zatesnitve pa bo vaš dojenček tudi med prehitevanjem mirno spal, če ga ne bo zbudila kakšna kaprica menjalnika. Če lahko prežvečite to in slabšo preglednost nazaj zaradi res majhnega stekla, potem boste tudi 40 tisočakov, kolikor vas bo stal s Peugeot financiranjem. Ampak za ta denar boste dobili enega najlepših in najbolj drznih karavanov sploh, ki vsakogar navduši preden sploh sede v avto - z vrati brez okvirjev šip. Še sosedje s premijskimi karavani vam bodo nevoščljivi, vam pa bo ostalo 20 jurjev več v žepu kot pri njih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski, EAT8
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4778 x 1859 x 1420
medosna razdalja v mm 2793
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1585
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/3,9/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 29.860
cena testnega vozila v EUR 35.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.140

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
zelo všečen avto
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |