Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športna obleka

Hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vedno, ko se generaciji avtomobila začnejo iztekati leta, pride kakšen zanimiv paket opreme. In čeprav tucson niti najmanj ne izgleda zastarelo, niti se to ne pozna dosti pri prodajnih številkah, je zdaj dobil še športno obleko z nazivom N line.
Športna obleka
Foto: Gašper Miš
26. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

privlačno obliko dodatki N line naredijo bolj dinamično
posebne dnevne LED-luči v obliki bumeranga
črni dodatki poskrbijo za lep barvni kontrast
temnejše luči opozarjajo na posebnost modela
športna sedeža spredaj ponujata odlično bočno oporo
dobra zvočna zatesnjenost
trdo plastiko na armaturni plošči so prekrili z umetnim usnjem
blago-hibridna tehnologija skrbi za manjšo porabo goriva
med speljevanji bi si zaželel več navora v spodnjih vrtljajih
preglednost nazaj bi lahko bila boljša
trše vzmeti so krive za neuglajenost podvozja na slabih podlagah
zajetna končna cena
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (14 glasov)
2019 hyundai tucson 16 CRDi HP impression N-line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če ste ponosni lastnik novega hyundaija tucson, boste mogoče malo slabe volje, če niste doplačali za paket opreme N line, ker s črnimi dodatki res izgleda dobro. Skoraj športno deluje že s posebno masko in z bolj agresivnima odbijačema, poleg tega so spredaj še LED-dnevne luči v obliki bumeranga, v črni barvi pa so še obrobe oken, strešni spojler zadaj, plastiki zunanjih vzvratnih ogledal in posebna 19-palčna platišča. Dejansko je oprema N line za ljubitelje črne, ker je je veliko.

Enaka zgodba je v notranjosti, kjer prevladuje črna z rdečimi dodatki. Na sredinski del armaturne plošče so dodali nekaj črnega usnja z rdečimi šivi, te pa lahko opazite tudi na sedežih, ki so pokriti s kombinacijo usnja in velurja, pri čemer imata sprednja več bočne opore. Sta pa pri testnem avtomobilu že imela zametke obrabljenosti, vsaj na notranji strani, kjer sta se konstantno drgnila ob sredinsko konzolo, kar bi lahko enostavno rešili tako kot na zunanji strani - s plastjo tekstila. Če dodatkom že pravijo, da so športni, se spodobi, da so v notranjosti še aluminijaste stopalke, odlični tepihi, ki se zelo enostavno čistijo, športen volan z naluknjanim usnjem in prestavna ročica z oznako paketa.

Hyundai tucson pa je še nekje nov; poleg paketa N line je namreč postal še ’zelo blagi’ hibrid. Večji 2,0-litrski turbodizel je že lani uporabljal omrežje z napetostjo 48 voltov, letos pa je enako tehnologijo dobil še manjši 1,6-litrski turbodizelski stroj, ki je poganjal testni tucson. To pomeni, da ima motor namesto klasičnega alternatorja generator z jermenom, ki je ’kriv’ za rekuperacijo zavorne moči od 10 do 12 kW, to pa shranjuje v litij-ionski polimerni bateriji s kapaciteto 9,8 Ah. Ta potem poganja elektromotor z močjo 10,8 kW, posledično pa je celoten pogonski sklop bolj odziven. 1,6-litrski turbodizel sicer proizvede 100 kilovatov moči, se pravi 136 'konjev', zato neke športnosti ne morete pričakovati, je pa motor (za dizelski stroj) izjemno odziven in lahko zelo enostavno dodajate vmesni plin pri prestavljanju dol. Šeststopenjski ročni menjalnik je tokrat vso moč prenašal na sprednji kolesi, logično, ker bi bilo na terenu pač škoda opraskati lepa platišča na kakšnem kamnu.

Motor se med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h.

Blago-hibridna tehnologija se pozna tudi pri ustavljanju, saj se lahko motor med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h, s čimer začne prej varčevati z gorivom, zaradi dodatne baterije pa se lahko tudi hitreje zažene, po podatkih tovarne kar 0,2 sekunde prej. Med testom nam je sicer pri hitrem speljevanju včasih 'crknil', kar še vedno priča, da prostorninsko manjšim motorjem še vedno manjka navor pri čisto spodnjih vrtljajih. Po drugi strani je presenetil z relativno ugodno porabo, saj je bilo povprečje na koncu 6,4 litra na 100 km kljub veliko avtocestne vožnje.

Menjalnik svojo nalogo lepo opravlja in se nič ne zatika, se pa čuti, da so vzmeti zdaj trše, spredaj za 8 in zadaj za 5 odstotkov, tako da deluje celotno podvozje še malo bolj živčno na slabših podlagah, kjer bi si glede na ’nešportno’ vrsto vozila vseeno želel več udobja. Volanski mehanizem je bolje obtežen, da je občutek malenkost boljši med ovinki, kar boste predvsem vozniki klasičnih tucsonov hitro opazili.

Posodobitev je prinesla še nekaj novosti pri multimedijskem sistemu, ki skrbi za večjo varnost in frustrira sovoznika, ki med vožnjo ne sme dodajati svojega mobilnega telefona, ker tucson pač ne more vedeti, da tega ne nastavlja voznik. Spredaj bi bil lahko še en vhod USB, ker sta zdaj na voljo samo po eden spredaj in zadaj, ima pa dve 12-voltni vtičnici, ki ju tudi lahko izrabite za polnjenje naprav.

Južnokorejci so tucson še pred koncem generacije naredili bolj zanimiv in na videz dinamičen, zato boste verjetno brez težav doplačali od 1.300 do 2.300 evrov za paket dodatkov N line, če ste se ogreli zanj. Vse našteto plus panoramska streha, električni prtljažnik in kamere povsod pa so končno številko dvignili visoko, v primeru vstopnega modela na 30, testni pa je stal že kar 37.500 evrov, na kar pri Hyundaiju trenutno dodajo 2.500 evrov popusta. Doplačilo za blago-hibridno tehnologijo je še dodatnih 900 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 2.000 do 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4480 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1741 (379)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,8/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 22.490 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 34.000 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.300 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 3. 6. 2020
Junij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 4 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |