Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samo malo je potrebno

Nissan micra 1.0 IG-T 100 N-connecta

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kako malo je potrebno, da mi je določen avto takoj bolj všeč kot prej. Nissan me je prepričal z novim motorjem v micri, ki z nekaj zadržki ponuja točno tisto, kar smo pogrešali doslej.
Samo malo je potrebno
Foto: Anže Jereb
25. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

novi motor si zasluži pohvale, z njim je micra še boljši avto
odzivnost motorja je boljša v celotnem območju delovanja
poraba goriva je na pričakovanem nivoju
tudi tek je po novem bolj miren in vožnja zato prijetnejša
vožnja je nastavljena predvsem udobno
v kabini je dobro odmerjen prostor za potnike
armaturna plošča je prijetna tako na pogled kot otip
bogata oprema micro dviguje nad določene tekmece v segmentu
celo tehnologijo nissana GT-R ima!
menjalnik ima le pet prestav
občutek na prevelikem volanskem obroču še ni najboljši
micra zaradi bogate opreme ni med cenejšimi malčki
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (5 glasov)

Oblika mi je bila že prej všeč, sploh tale testna je izgledala res dobro. Ampak 900-kubični Renaultov trivaljnik nam vsem v uredništvu že od nekdaj ni bil všeč, ker je bil neuglajen in požrešen, zato so pri Nissanu pohiteli in prvi v skupini začeli v malo micro vgrajevati novo ’mašino’.

Še vedno je motor turbobencinski in ima tri valje, zato pa je prostornina zrasla na en liter, moč pa za 10 ’konjev’, da jih ima zdaj okroglo 100 (74 kilovatov). Tudi navora je za 10 Nm več. Vse skupaj se sliši malo, v praksi pa je kar veliko. Motor je po zaslugi električnih aktivatorjev turbopolnilnika precej lepše odziven, čeprav še vedno potrebuje nekaj časa, da se odzove. Ko se, presenetljivo lepo vleče tudi pri nižjih vrtljajih in še kar rad se zavrti, da sem se pogosto zalotil, kako sem prestavljal pri višjih vrtljajih, kot bi bilo dejansko treba, ker je pač fino. Če bi bil še menjalnik malo bolj natančen in z eno prestavo več, bi se mi že smejalo. Šest prestav žal dobite samo pri močnejšem litrskem motorju.

Pa je micra daleč od športnosti, v resnici je avto nastavljen precej udobno, kar mi je seveda tudi všeč. Sicer se zato malo bolj nagiba in občutek na prevelikem volanskem obroču ni ne-vem-kaj, je pa vožnja prijetna in mogoče ima tako sovoznik vseeno malo več časa, da občuduje tudi kvalitetno armaturko pred sabo. Za malenkost več vozniške ostrine bi bilo potrebno izbrati različico N-sport, ki je pri nas ni v ceniku, se pa zdi testna N-connecta nekako najbolj smiselna izbira, ker ima že alu platišča, ’talepšo’ delno mehko armaturko, električno pomična vsa stekla, samodejno klimatsko napravo, navigacijski sistem ter pametni ključ. V kabini je prostor glede na zunanje mere dobro odmerjen, prtljažnik pa s 300 litri zadostuje za povprečno zahtevne. Zvočna zatesnitev še vedno ni v vrhu razreda, je pa po zaslugi malo tišjega motorja tudi vožnja po avtocesti prijetnejša.

Novi motor v micri lahko samo priporočim, v tem trenutku je skupaj z močnejšo različico edini v ponudbi. Tudi poraba okoli 7 litrov, z lahkoto še manj, je znosna. Bistvo novih motorjev je seveda skladnost s predpisi, ki prihajajo, zato so inženirji na primer izpušni kolektor vgradili kar v glavo valja, da se katalizator hitreje ogreje. Samo cena me še vedno ne prepriča. Vem, ima boljše materiale in veliko opreme, zato je med dražjimi malčki, tale recimo stane dobrih 17 jurjev. Če obrnem drugače in povem, da ima celo tehnologijo nissana GT-R, je pa še kako vredna! Pa čeprav je to samo premaz v valjih, da je manj trenja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan micra 1.0 IG-T 100 N-connecta
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3999 x 1743 x 1455
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1105 (445)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,0/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 14.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila v EUR 16.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.410 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |