Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni samo obleka atraktivna

Hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT premium N-line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hyundai je igro preoblačenja svojih avtomobilov v bolj atraktivne 'cunjice' začel nekoliko pozno, a zato poskrbel, da so lepša oblačila prinesla še bolj zanimivo vsebino.
Ni samo obleka atraktivna
Foto: Jure Cehner
23. 8. 2019 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

1.700 eur in avto izgleda tako dobro? O, ja, plus!
notranjost prinese boljše sedeže in vrhunski športen volan
bolj čvrsto vzmetenje vseeno ne pokvari udobja …
… doda pa veliko vozniških užitkov
kabina je dobro sestavljena, prijetna in uporabna
krmilni sistem je tokrat lepo mesnat in primerno obtežen
pnevmatike michelin pilot sport 4 se na asfalt dobesedno lepijo
motor ima dokaj zanimivo zvočno noto in je primerno prožen
poraba goriva je lahko precej majhna, če ga ne boste preveč mučili
robotiziran menjalnik se odziva prepočasi in bi ročni prinesel več užitkov
fastback je lep, a na zadnji klopi za višje manj prostoren
podvozje še vedno ni na nivoju najboljših predstavnikov razreda
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (13 glasov)
2019 hyundai i30 fastback 14 T-GDI 140 DCT premium N-line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ponudba paketov, ki avtomobilu dodajo nekaj elegance ali, še pogosteje, športnosti, ni nova, se pa je Hyundai igre lotil šele sedaj in predstavil linijo N-line. Ne N, ker ta črka označuje najbolj nabrite in agresivne različice (pravzaprav trenutno le eno, le za model i30), ampak N-line. Kot pri Fordu ST-line, pri Volkswagnu R-line, Audiju S-line … ste dojeli, ne? In Hyundaijev paket je precej kompleten, saj se ne ustavi le pri izgledu.

Začnemo lahko z obliko, ker je ta prva, ki jo boste opazili. V tem primeru i30 fastback, sicer pa tudi kombilimuzina navzven izgledata zelo dobro in skoraj tako športno kot najbolj nabriti N. Le vešče oko bo opazilo zgolj eno izpušno cev na zadku, sicer pa so številni črni dodatki in bolj agresivna odbijača pa črna ogledala ter 18-palčna platišča dovolj, da je takšen i30 N-line pravi nastopač. Tudi znotraj vam bo takšna oprema prinesla nekaj dobrot, predvsem v obliki bolj športnega in odličnega volanskega obroča in sedežev, ki z bolj izrazitim bočnim oprijemom že dišijo po zasidranju telesa vanje, niso pa preveč športni in neudobni.

Še bolj pomembno je, da se takšen i30 fastback bolje pelje od 'navadnega', še vedno pa ni naporen in preveč trd. Bi rekel, da je ravno na zgornji meji tega, da ga brez težav še vedno lahko opredelim za udobnega, po drugi strani pa se zato odlično pelje tudi takrat, ko boste želeli nekaj več. Hyundai pravi, da so blažilnike otrdili za nekaj odstotkov, sam pa dodajam, da ravno prav. Tudi krmiljenje je bolj 'mesnato' in daje več občutka, zato je vozniško takšen zelo prijeten. Če smo nedavno v testu tega i30 fastback zapisali, da mu vseeno malo manjka za prinašanje nasmehov, je tale pravi. Zelo lepo sledi cesti in ukazom, nekoliko seveda tudi zaradi pnevmatik michelin pilot sport 4, ki se na cesto lepijo kot klop na kožo. Kakorkoli, končni rezultat je sila privlačen in le največja pretiravanja bodo nosu velela vohljanje zunanjega dela ovinka, sicer pa bo avto presenetljivo ubogljiv.

Celo za motor se zdi, da je dobil privlačnejšo noto, tokrat je to najmočnejši agregat v ponudbi, 1,4 litra ima prostornine in 103 kW moči, kar je 140 ’konjičkov’. Po zmogljivostih ni nič posebnega, pač, povsem suvereno premika i30, nikoli ni agresivno zmogljiv, se pa odkupi z rezkim zvokom in majhno porabo, če ga ne boste posebej priganjali. To pomeni brez težav manj kot 7 litrov oziroma okoli osem, če boste bolj hitri.

Več pripomb imam tokrat pri robotiziranem 7-stopenjskem menjalniku. Občasno mu zmanjka odločnosti in hitre menjave prestav. Ko recimo malo bolj močno pritisnete na plin, se včasih kar ne zgane, potem dodate še malo plina in v slogu viharja 'zmeče' tri prestave dol in poskrbi za preveč agresiven pospešek. Seveda je na voljo še program 'sport', a ta drži večino časa prenizko izbrano prestavo, vrtljaje pa previsoko. V avtu, ki me ves čas malo vabi k vozniškim užitkom, zato zase raje izberem ročni menjalnik.

N-line stane dodatnih 1.700 evrov in čeprav znesek ni najmanjši, doda avtomobilu veliko. Predvsem bolj športen karakter, boljšo voznost in ga pravzaprav konkretno spremeni ter porine stopničko bližje brutalnemu N. Če vas mika slednji in se zanj zaradi cene ali pa ostalih stroškov ne upate odločiti, je tole super alternativa, ki izgleda skoraj tako dobro in se zelo dobro tudi pelje. 26 tisočakov in bo takšen vaš, če ne upoštevam popusta, ki je na voljo v času zlivanja tega črnila po ekranu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT premium N-line 
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1353
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 242 pri 1.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4455 x 1795 x 1425
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1484 (356)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 18.340 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.590 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.320 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
VidPeter pravi:
Fajn avto za vsak dan.... Ne skriva sportnika v sebi kot ga kakšen megane rs ali bmw m3 in podobni, je pa podobno kot pri renaultu gt line/rs line...
(pred 9 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 6. 2020
Junij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011  domača premiera - DS7 crossback in DS3 crossback
121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 1 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |