Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nova srajčka za najmanjši ford

Ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Fordov najmanjši model v ponudbi je ka+ in čeprav je na naših cestah slabi dve leti, je že doživel prenovo. Delno zaradi drugih trgov, kjer je od leta 2014, delno pa, ker je bil sprememb potreben.
Nova srajčka za najmanjši ford
Foto: Matej Mihinjač
27. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanja podoba je zdaj bolj privlačna, celo elegantna
prostorna kabina ima veliko pametnih odlagališč
utorov za pijače je več kot v bistveno večjih avtomobilih
visoka streha je kriva za boljše počutje višjih potnikov
krmilni mehanizem daje dovolj povratnih informacij
kvalitetna izdelava navkljub tršim materialom
multimedijski sistem sync3 deluje izvrstno
če vam uspe na telefon naložiti Android Auto, ste zmagali
motor bi lahko porabil manj bencina
prtljažnik pogoltne samo 270 litrov
visoka cena dobro založenega primerka
novih varnostnih sistemov ni na voljo
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (13 glasov)

Ka+ nas je že pred prenovo pozitivno presenetil, kar lahko preberete tukaj, sveži model pa deluje, kot bi recimo šel na birmo ali stričevo šestdesetletnico, za kar izberemo novejše in bolj fine kose oblačil. Maska tako zdaj spominja na modele vignale, drugačna sta še odbijača, zadaj pa je najbolj pomembna novost gumb za odpiranje prtljažnika. Poprej ga ni bilo in si ’ritno shrambo’ lahko odprl samo z gumbom znotraj ali na ključu. Škoda samo, da ni v barvi vozila.

Dobra stvar, ki bo všeč košarkarjem ali tistim s klobuki, je za slabih 5 centimetrov višja streha kot pri fiesti, zato boste lahko tudi dvometraši brez večjih težav sedeli drug za drugim, seveda pa se boste v ka+ še vedno relativno udobno peljali štirje. Za potnika spredaj je dobro poskrbljeno, saj sta sedeža dovolj široka in udobna, prav tako je ogromno odlagališč za pijačo. Med sedežema so kar štirje utori ter dodatno mesto za drobnarije, pod upravljalnikom za prezračevanje pa še dodatno mesto za pametne telefone, kjer brez težav gnezdijo tudi največji mobilni aparati. Poleg tega je v sprednjih vratih prostor za najmanj dve plastenki in še kakšno stvar, ki jo je mogoče potisniti globoko v vrata, po drugi strani pa v zadnjih vratih sploh ni odprtine. Plastika v notranjosti je vsesplošno trda, vendar je vse dobro izdelano in zato ni nobenega škripanja ali pokanja.

Po prenovi je pri ka+ ob doplačilu na voljo tudi multimedijski sistem sync3 s 6,5-palčnim zaslonom na dotik, ki sicer ni največji v ponudbi, je pa hiter in odziven. Poleg tega je v paketu, ki stane 880 evrov, še povezava bluetooth za prostoročno telefoniranje, funkcija klic v sili, pametni ključ za zagon motorja mykey ter programa Apple CarPlay in Android Auto. Slednjega morate sami najti na spletu in si ga naložiti 'na črno', potem pa zadeva zelo dobro deluje in presenetljivo dobro prepoznava govor v slovenščini. Poleg tega sta na voljo dva vhoda USB, zato lahko enega brez težav uporabite za priklop vašega telefona, posledično pa imate na večjem zaslonu navigacijo. Še to, notranje kroženje je nastavljeno na časovnik, saj se izklopi vsakih 10 minut, po možnosti ravno za tovornjakom z motorjem emisijskega razreda euro 0.

1,2-litrski bencinski trivaljnik ima poslej dodatno funkcijo stop-start, da v mestu popije kakšen deciliter manj, še vedno pa da od sebe 63 kilovatov moči, kar je 85 'konjev', oziroma 115 Nm navora. Največja hitrost, ki jo boste lahko dosegli, je 179 km/h, do stotice pa bo potreboval 13,5 sekunde. Motor je treba priganjati, zato ne pričakujte neverjetne porabe, nam je na testu povprečno porabil polsedmi liter bencina na 100 prevoženih kilometrov. Poraba je sicer padla na 6,1, ko se nam na poti na Pelješac ni mudilo. Menjalnik ima pet prestav in se občasno skrega z ritensko, na splošno pa nalogo opravlja zadovoljivo. Poleg tega je zdaj na voljo še 1,5-litrski turbodizel, če vam tisti bolj diši.

Če želite nov, preizkušen in relativno poceni stroj, je ka plus eden najboljših nizkocenovnikov, čeprav že vstopni s popustom stane 11.500, testni pa 3 tisočake več. Res je, da za ta denar dobite že lepo opremljeno fiesto, ki vseeno precej lepše izgleda, ka+ pa ostaja za tiste, ki imajo radi klasiko in več prostora nad glavo. Določenim je to še kako pomembno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1194
moč v kW (KM) pri vrt./min 63 (85) od 5.500 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 115 pri 4.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3941 x 1704 x 1524
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1066 (484)
največja hitrost v km/h 179
pospešek 0-100 km/h v s 13,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 12.440 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 12.440 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.590 (*800 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Cenen avto ki stane 16k in negre nikamor???....hvala ampak za ta denar kupis ze hyundaya i30 alpa golfa brez opreme
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |