Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Končno z normalnim obrazom

Jeep cherokee 2.2 multijet II 16v 195 AWD AUT limited

Avtor prispevka: Jure Cehner
Prenovljeni jeep cherokee je končno nehal (slabo) oponašati Kitajce. Ne veste, o čem govorimo? Berite dalje.
Končno z normalnim obrazom
Foto: Jure Cehner
3. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

na parkirišču končno ne boste več poslušali komentarjev o obliki
še vedno soliden in odziven računalniški vmesnik
ravno prav zmogljiv motor
poraba pri 8 litrih in pol je kar v redu
kakovostno sestavljena kabina in dobri materiali
že vstopni štirikolesni pogon je dovolj zmogljiv za skoraj vikend v hribih
vozni programi, ki dejansko naredijo razliko
podvozje je kljub terenskim nastavitvam precej udobno
zaradi hruškastega oblikovanja armaturne plošče se boste počutili utesnjeno
oblikovno se mu leta že poznajo tako zunaj kot znotraj
samodejni menjalnik nima čisto razčiščenih pojmov o prestavljanju
vozne lastnosti na asfaltni cesti za 50 tisočakov niso ravno vzorne
občutek na volanu je precej odsoten
zvočna zatesnitev ni najboljša
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (8 glasov)

Samo poglejte ga, kakšen je bil. No, osveženi cherokee je zdaj dobil nove luči in je končno normalen na pogled. Malce so ga osvežili, ampak imam občutek, da gre samo za umetno podaljševanje življenjske dobe brez nekih pravih novitet, kajti čez leto ali dve nedvomno pride že nov. Ali pa so prejšnje luči šle tako na živce kupcem, da so Jeepovci končno klonili vsem protestom.

Torej, poleg tega, da zunaj končno izgleda kot avto in ne kot karikatura povprečnega Azijca, imate v notranjosti malce drugačne merilnike, malenkost posodobljen računalniški vmesnik, ampak res malenkost, in zelo nenavadno tanek odlagalni prostor pri prestavni ročici. Sicer pa je še vedno občutek za takšen (sploh ne majhen) avto zelo utesnjen. Pa ne samo občutek, objektivno je v kabini manj prostora kot v marsikaterem po razredu manjšem avtomobilu. Če ga primerjam z ženino mazdo3, kamor pred sovoznikov sedež brez kakršnihkoli težav spravim zložen otroški voziček, sem imel v cherokeeju v lovu za milimetri obilico težav. Pa je slednji za 6 centimetrov in pol širši in nasploh dosti bolj glomazen avto kot prejšnja mazda3. Enako ni ekstra prostoren prtljažnik, se pa zato v drugi vrsti sedi malo višje, da bodo imeli otroci boljšo preglednost iz avta in manj težav z želodcem.

Poslovil se je tudi ’170-konjski’ dizel, zdaj sta na voljo le še dva 2,2-litrska, 150- in '195-konjski', in v testnem je bil močnejši. Da je premočan, nikakor ne morem reči, ravno prav je. Ampak celotno vozno izkušnjo malenkostno kvari 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki je baje nekoliko drugače programiran. Zdaj je prepočasen, včasih nikakor noče prestaviti iz 4. v 5. prestavo, enostavno vas pusti, da se vozite pri 2.500 vrtljajih. Dobro, to se ne dogaja pogosto, nekajkrat tekom testnih dni pa. Tudi ob speljevanju, ko na polno pohodite plin, nadpovprečno traja, da se odloči potegniti. Ob želji po kakšnem nenadnem speljevanju za vključitev v kolono raje dvakrat premislite.

Pogon je na vsa štiri kolesa, seveda, pri močnejšem motorju sprednji sploh ni na voljo. Ampak kdo bi kupil le dvokolesno gnani jeep? Točno tako … Ta je imel active drive I, vstopni štirikolesni pogon, brez reduktorja in zapore diferenciala, ampak je čisto dovolj za praktično vse, kar boste rabili. Vendarle gre vseeno za bolj cestno orientirano vozilo z dobrimi plezalnimi sposobnostmi, za 'hardcore' vragolije pa vam ponujajo wrangler. Vseeno pa tisti vrtljivi gumbek pod armaturno ploščo pomeni marsikaj. Jeepovi vozni programi niso samo za okras, ampak prilagajajo in usklajujejo 12 različnih sistemov, ki pazijo na to, da bo avto imel najboljši možen oprijem glede na podlago. Manjka mu le program za kamenje, tisti je rezerviran za najboljši pogon active drive lock z mehansko zaporo zadnjega diferenciala in modele trailhawk.

Ko boste šli na njegovo spletno stran, boste našli kup nekih podatkov. O bredenju čez vodo, vstopnih in izstopnih kotih, gibih koles, razmerjih pri plazenju, skratka, vedite, kaj kupujete: to je terenec in ne križanec ali SUV. Zato za vožnjo samo po cesti raje izberite katerega od nemških konkurentov. Tam boste bolj udobno sedeli, tudi ne tako visoko, in predvsem boste raje zapeljali v ovinke. Čeprav se bere obetavno, da ima neodvisno in večvodilno vzmetenje, je v ovinkih bolj lene sorte, tudi občutek na volanu je bolj ali manj odsoten. Je pa zato precej udoben, tudi na slabih cestah krasno požira luknje.

Med podatki pa boste našli še nekaj, in sicer kombinirano porabo pri 7,7 litra. Si boste mislili, jah, spet buče, dva litra prištejmo zraven, kajne? No, ne, prvo polovico testa, dokler nismo začeli snemati, je računalnik kazal točno 7,7 litra. Kasneje je poraba skočila za slab liter, ampak vseeno, varčnost hvalimo. Cena je 53 tisočakov. Če boste vozili le po cesti, dobite boljše avte za pol manj denarja, če ga boste dejansko peljali do meje zmogljivosti, je pa cena zmerna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jeep cherokee 2.2 multijet II 16v 195 AWD AUT limited
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2184
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2.000
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, active drive I
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4651 x 1859 x 1683
medosna razdalja v mm 2707
prtljažnik v litrih 448/570
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2106 (388)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/6,0/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 39.990 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 52.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 8. 2020
Avgust 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 931
nissan qashqai 216
renault captur 212
peugeot 2008 158
dacia sandero 132

Podatki veljajo za junij 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 28.005 novih avtov.

Anketa
Kolikokrat ste od marca razkužili svoj avtomobil?
975Vsak dan enkrat 974Zakaj bi ga razkuževal? 973Samo enkrat. 972Enkrat na mesec. 971Enkrat tedensko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 tedni  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 tedni  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 8 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  |