Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izstopanje v poplavi pločevine

BMW X4 xDrive28i M sport

Avtor prispevka: Gašper Miš
BMW X4 je eden tistih bavarskih posebnežev, ki vam je lahko zelo všeč ali pa sploh ne. Dolgo nazaj sta Anže in Matej že preizkusila šestvaljni različici, tokrat pa je prišla na vrsto takšna s štirimi valji.
Izstopanje v poplavi pločevine
Foto: Jure Cehner
10. 7. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

svetlo oblazinjenje lepo poživi notranjost, ni pa odporno na umazanijo
nov multimedijski vmesnik, ki je še za odtenek boljši od že tako dobrega prejšnjega
nov volanski obroč, ki je del paketa M sport, je precej mesnat in lepo sede v roke
bencinski motor bo prava redkost, čeprav se v praksi izkaže bolje od dizelskega
zmogljivost motorja, ki takšen X4 do stotice izstreli hitreje kot golf GTI
z obliko deli mnenja, v poplavi pločevine pa zagotovo ne bo ostal spregledan
vozne lastnosti so za tip vozila na zavidljivi ravni, vseeno pa ni noben športnik
porabi kar veliko, v praksi dobra dva litra več kot pravi tovarna, stežka pod 10
čeprav X4 ni tako glomazen kot X6, vseeno tehta kar 1.845 kilogramov
zaradi nagibanja je blaženje čvrsto, kar boste občutili na slabših podlagah
streha je padajoča, zato je preglednost nazaj slaba, prostora nad glavami malo
večina hišnih modelov že ponuja digitalne merilnike, v X4 jih še ni
80 tisočakov je kljub temu, da gre za dober izdelek, preveč
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (3 glasov)
test BMW X4 xDrive28i M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak sta bila tista notri precej turobna, temna, tale je pa prava paša za oči, če imate radi svetlo usnje. Sicer je precej občutljivo na umazanijo in potem dobro izgleda samo, dokler je novo. X4 ima še nov, lepo ’mesnat’ volanski obroč, ki je del paketa M sport in lepo sede v roke, nov pa je tudi multimedijski vmesnik. S prejšnjim ni bilo nič hudo narobe, še danes je eden boljših, vseeno pa novi deluje bolj odzivno in tudi grafično je stopil v korak s časom.

Tudi zato tu pogrešam samo še kakšne digitalne merilnike, vendar jih BMW modelu X4 še ni namenil, bolj kot to pa še kakšno priročno odlagalno mesto. Eno so sicer skrili levo pod volanski obroč in drugo pred ročico samodejnega menjalnika, to pa je tudi vse in to v avtomobilu, ki v dolžino meri le malo manj kot 4 metre 70. O ostalih stvareh tokrat ne bom predolg, si lahko več preberete v obeh testih šestvaljnih različic tukaj in tukaj, lahko pa le ponovim, da je ergonomija, kot se od znamke BMW pričakuje, perfektna, kakovost materialov pa tudi, čeprav se leta X4 tu že kar lepo poznajo. Priporočam še nakup kamere za vzvratno vožnjo, ker padajoča streha ne prinaša le moderne oblike in manka prostora nad glavami potnikov v drugi vrsti, pač pa tudi slabšo preglednost nazaj in vstran.


Če boste gledali le naprej, boste tam zagotovo opazili širok motorni pokrov, pod katerim se tokrat skriva štirivaljni bencinski motor z dvema turbinama. Zanimiv je, ker je pri nas prava redkost in ker vsi norijo za dizli. Razvije 180 kilovatov oziroma 245 'konjev' in čeprav v Münchnu pravijo, da porabi celo manj kot 7,5 litra na sto kilometrov, bo v praksi le stežka pod 10. Je pa res, da tudi podobno zmogljiv xDrive30d ne porabi bistveno manj in da avtomobil vseeno tehta kar 1.845 kilogramov. To se nenazadnje pozna tudi v zavojih, čeprav so vozne lastnosti, vsaj za tip vozila, na zavidljivi ravni. Vseeno pa tole ni noben športnik, da ne bo kdo razumel narobe, le podvozje ima precej čvrsto, da se v zavojih ne nagiba preveč, je pa zato toliko manj udoben na slabših podlagah.

Kljub porabi še vedno ne razumem, zakaj se za ta motor ne odloči več kupcev. Z njim je X4 zelo hiter, do stotice potrebuje celo manj kot šest sekund in pol, kar je hitreje od golfa GTI, ob tem pa oddaja še precej prijeten zvok. Dobro, ni ravno uigran kot kakšen močnejši šestvaljni, vseeno pa se v primerjavi s kar traktorskimi štirivaljnimi dizli karakterju vozila bistveno bolj poda.


Če prevozite manj od 15 tisoč kilometrov letno, naj bo vaša prva izbira. Seveda ima BMW v ponudbi še bistveno bolj vozniško dovršene modele, zato X4 kupite, če želite zares izstopati v poplavi pločevine in če vam ni težko odšteti več kot 80 tisočakov za takšnega. Pred vrati je že nov model in mogoče bo tisti bolj upravičil zares visoko ceno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X4 xDrive28i M sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) od 5.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4671 x 1881 x 1624
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 500
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (515)
največja hitrost v km/h 232
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/6,3/7,4
poraba na testu v l/100 km 9,9
cena osnovnega vozila v EUR 51.650
cena testnega vozila v EUR 58.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 82.501

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |