Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šminka ni samo za ljudi

Peugeot rifter 1.5 BlueHDi 130 BVM6 L1 GT line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Za družinske kombije niso najboljši časi, saj vsi sanjajo o križancih. Si pa lahko predstavljam šok mladega para, ki zaradi hkratnega prihoda drugega in tretjega otroka išče rešitev za prevoz družine.
Šminka ni samo za ljudi
Foto: Gašper Miš
24. 7. 2019 ob 8:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že tako simpatično obliko olepšajo dodatki GT-line
veliko odlagalnih mest, v sprednja vrata gre celo več plastenk vode
Peugeotova notranjost z majhnim volanom je zelo všečna
prostoren prtljažnik sprejme 775 ali celo 1.050 litrov pri daljšem
gumirane podloge spremenijo neuporabna odlagalna mesta v uporabna
v drugi vrsti so lahko nameščeni trije otroški sedeži
zmogljivi turbodizel ponuja dovolj moči tudi pri polni obtežitvi
solidna poraba goriva med šestimi in sedmimi litri
preglednost je zaradi oglate zasnove dobra
na voljo je v dveh dolžinah, da bo zadostil vsem okusom in potrebam
stransko preglednost zmanjšuje širok B-stebriček
marsikdo ne bo navdušen nad trdimi materiali
blaženje zadaj je nastavljeno pretrdo za potnike
rolo prtljažnika je postavljen globoko v notranjost avtomobila
sedeži v drugi vrsti so neudobni zaradi oblike in naklona naslonjal
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (6 glasov)
2019 peugeot rifter 1.5 BlueHDi 130 BVM6 L1 GT line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Križanci so še vedno zelo popularni in po napovedih bodo vse bolj, niso pa najbolj praktični avtomobili v ponudbi. Če človek potrebuje veliko prostora, sploh v primeru večje družine, bo še vedno moral pogledati ponudbo družinskih kombijev, kjer lahko med novinci najdemo tudi Peugeotov rifter. Enega smo že imeli na testu, kar si lahko preberete tukaj, tokratni pa je imel najboljšo opremo v ponudbi GT line, zaradi katere izgleda še boljše in ima v primerjavi z bratoma berlingo in combo že v osnovi drugačen in še najbolj 'dinamičen' obraz. Opremo GT line bi si želel vsak fotr, ker bo rifter potem še bolj opazen zaradi 17-palčnih platišč, črnih obrob na maski in črnih strešnih nosilcev, takisto zaradi dodatno zatemnjenih zadnjih stekel. Še več, dodatna letev v svetleči črni barvi bo na okrasni plastiki družinskega potovalnika, ki se bo še vedno najbolje znašel na urejenih cestah.

Za pogon testnega primerka je poskrbel 1,5-litrski turbodizelski stroj s 96 kilovati moči, torej 130 'konji', in 300 Nm navora. Moči je dovolj tudi za polno naložen avto, na testu pa se je poraba gibala med šestimi in sedmimi litri, kar je soliden rezultat. Šeststopenjski ročni menjalnik moč prenaša na sprednji kolesi, med prestavljanjem se ne zatika in je dober, pa vendar bi se sam še raje odločil za 8-stopenjski samodejni menjalnik. Če ti že otroci popijejo vse živce, ti jih ne rabi še prestavljanje v koloni na soncu, ko se peljete na morje. Doplačilo znaša 1.800 evrov, kar je nekje v povprečju na trgu.

Vozniško je rifter daleč od popolnosti, ampak od ’kombija’ ne pričakujem čudežev. Nagibanja sicer ni veliko, je pa blaženje zadaj premalo udobno. Za družinske vožnje bo super, če bodo zadaj nameščeni otroški sedeži, vgrajeni sedeži pa niso najbolj udobni in znajo imeti starejši potniki pripombe. Nekatere voznike bo motil slab oziroma odsoten občutek na volanu, ki je preveč ’umetno’ ojačan s servom, večina tipičnih uporabnikov pa bo mogoče celo zadovoljna zaradi lahkotnega vrtenja, sploh na mestu.

Rifter je zelo dobrodušen s prostornostjo in uporabnostjo. Na armaturni plošči pred sovoznikom je večji predal, kamor lahko brez težav spravite celo manjši prenosni računalnik. Tudi sicer prostora za drobnarije ne bo zmanjkalo, saj bo v vrata šlo več plastenk, nekaj krame bo svoje mesto našlo na polici nad voznikom in sovoznikom, še več pa v globokem predalu med potnikoma spredaj. Opozoriti moram na drsečo plastiko nekaterih odlagalnih mest, ki so zaradi tega neuporabna, zato si omislite gumirane podloge, da bodo premikanje stvari onemogočile. Največ dopustniške prtljage in ostale krame pa bo seveda pogoltnil prtljažnik, kamor gre kar 775 litrov, ob nameščeni ločevalni mreži do stropa celo 1.355. Zato se sploh ne čudim, da se kolega s tremi otroki rad pohvali, kako v prtljažnik poleg vsega spravi še otroška kolesa in poganjalčke.

Če vam je tudi to premalo, pa ostane samo ena rešitev. Doplačate 700 evrov in dobite 35 centimetrov daljši rifter. Takšen v prtljažnik spravi kar 1.050 litrov robe, po domače več kot kubik, spet z ločevalno mrežo pa slaba dva kubika. V resnici je še bolj zanimivo, da gre ob podrtih sedežih v daljši rifter tudi do 4 kubične metre tovora, tako da boste lahko brez težav za vse sosede v ulici prevažali nove pralne in sušilne stroje. Slaba stvar tako velikega prtljažnika je oddaljenost roloja za prekrivanje tovora, saj se boste morali vsakič konkretno nagniti v notranjost, da ga boste lahko sploh dosegli. Če bi bilo še več mest za pripenjanje tovora, ne bi bilo nič narobe, vsekakor pa bi večji prtljažnik lahko imel še sistem tirnic za enostavno pritrditev manjših količin tovora.

Daljši rifter z oznako L2 je potem sicer res dolg že 4,75 metra, zato bo manj okreten, čeprav tega na cesti ne boste čutili. Medosje je daljše za 20 centimetrov, zato bo v ovinkih v bistvu še bolj stabilen, pri zmogljivostih pa ne bo bistvenih razlik. Obe različici lahko pospešita do hitrosti preko 180 km/h, zaradi treh desetink pri pospešku in kakšnega decilitra večje porabe pa tudi ne bo konec sveta, če imata oba enak motor. Naš dolgi rifter je imel sicer šibkejši dizelski motor BlueHDI 100 s 75 kW (102 KM), ob katerem lahko še enkrat posebej priporočimo močnejšega. Že samo zaradi bistveno boljšega ročnega menjalnika s šestimi prestavami, ker je pri šibkejšem petstopenjski stare šole, torej z nenatančnimi in ob hitrem prestavljanju zatikajočimi gibi.

Še ceni. Rifter z opremo GT line vas bo ob nakupu preko Peugeot financiranja stal 21.500 evrov in predstavlja praktično vse, kar lahko imate. Če rabite več prostora, šibkejši motor in manj šminke, pa vas bo rifter z opremo allure in s podaljšanim medosjem preko financiranja stal 19.850. Takšna cena je vsekakor dobra, bi pa sam doplačal še 250 evrov za brezžično polnjenje naprav in 230-voltno vtičnico, da nihče v avtu ne bo ostal brez energije v svoji pametni napravi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot rifter 1.5 BlueHDi 130 BVM6 L1 GT line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4403 x 1848 x 1874
medosna razdalja v mm 2785
prtljažnik v litrih 597
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (705)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,8/4,1/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 18.150
cena testnega vozila v EUR 23.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Ne ni niti po segmentu niti ceni
(pred 3 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Ja je
(pred 3 tedni )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
A ni primerljib
(pred 3 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Raj kupim maseratti levante
(pred 3 tedni )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |