Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mala šola nastopanja

Audi A1 sportback 30 TFSI S line

Avtor prispevka: Anže Jereb
V pravi barvi in s pravo opremo je novi audi A1 sportback pravi nastopač. Že na daleč razkazuje svoje mišice in te podkrepi tudi z oznako na zadku. Pa čeprav v resnici mišic ni posebej veliko.
Mala šola nastopanja
Foto: Anže Jereb
11. 7. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 11

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

lahko je dokaj zadržan ali pa zelo atraktiven
nižja silhueta in številne reže ga naredijo oblikovno dinamičnega
dolžinski prirastek je zadosten, da se je uporabnost povečala
notranje okolje je odlično izdelano, materiali so super
s pravo opremo je voznikovo okolje zelo moderno
digitalni merilniki so serijski in zelo pregledni
ergonomija je odlična, fizična stikala ostajajo
celo zadaj bosta dva odrasla sedela dokaj spodobno
litrski turbobencinar je še kar živahen in ne porabi veliko
ročni menjalnik je precej natančen
avto je večinoma med vožnjo nenaporen in pregleden
cena je tista, s čimer izstopa
pri pretiravanjih nos postane nenavadno lahek
kljub čvrstemu podvozju vožnja ni izrazito dinamična
motor bi bil lahko bolj odločen
športnosti kljub oznaki in številkam ne gre iskati z veliko žlico
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (8 glasov)
2019 audi A1 sportback 30 TFSI S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Očitno premalokrat lažem, ker sem zadnjič pred trgovino zdržal ravno eno sekundo, ko me je nekdo vprašal, če je pod pokrovom trilitrski motor. Sem naredil 'aha', ampak potem takoj priznal, da ni. Tudi sicer sem v času testa nekajkrat videl začudenje ostalih mimoidočih, ko so videli oznako 30 TFSI na zadku in si v misli pričarali močan motor v avtomobilu velikosti škatlice za vžigalice.

Sigurno bi mi tudi oni verjeli, če bi potrdil njihove domneve, ker takšna oprema S line videzu doda dovolj agresije, da novi A1 sportback izgleda prav hudo. Tudi vpadljiva barva seveda doda svoje, zato bo tole idealna kombinacija, če želite, da vaš avto izstopa. Meni je oblika všeč, mogoče je ogromna sprednja reža za zrak malo prevelika, ker me potem gobec spominja na ribo napihovalko, vse ostalo pa štima. Je pa A1 zrasel za dobrih 5 centimetrov in malce nižji je, zato dejansko izgleda še večje. In tudi sicer ni več tako majhen, zato zgornja primerjava pravzaprav ni povsem na mestu.

Dodatni centimetri v notranjosti pomenijo 65 litrov več prtljažnika, skupaj 335 litrov, in zadaj je kar nekaj prostora tudi za malce višje od mojih 168 centimetrov. Druga generacija je s tem postala bolj uporabna, uporabnost se je povečala tudi s tem, da je na voljo samo še petvratna izvedenka, torej sportback. Ne le, da je s tem vstopanje na zadnjo klop lažje, tudi sprednja vrata so krajša, kar pomaga na ozkih parkiriščih, avtomobil pa ne izgleda nič slabše, kot bi z le enim parom vrat na boku.

A1 sportback je premijski malček in to jasno pove že s svojo ceno. Takšen s srednje zmogljivim motorjem, ročnim menjalnikom ter kopico dodatne opreme stane 30 tisočakov, zato je jasno, da mora nekaj ponuditi v zameno. In ponudi veliko, notranje okolje je brezhibno izdelano, materiali so povečini odlični, zaslon med merilniki je serijski in super, velik zaslon na osrednjem delu armaturne plošče pa doplačljiv, ampak potem poskrbi, da je okolje res krasno. Tudi preglednost je dobra in pomembnejše funkcije so obdržale fizična stikala, zato je ergonomija odlična. Le gumb za nastavljanje glasnosti bi sam prestavil drugam, ker je vozniku kar nekako preveč skrit za prestavno ročico. Je pa ravno zato na voljo še sovozniku.

Zdaj pa še segment tistega trilitrskega stroja spredaj … No, sem hotel napisati trivaljnega, ker je prostornina motorja samo en liter. Ampak je moči vseeno 85 kW oziroma 116 ’konjičkov’, zato je v bistvu A1 kar živahen. Sicer bi glede na obliko pričakoval več in tudi vozne lastnosti govorijo o tem, da je podvozje pripravljeno na veliiiko več, za vsak dan in za majhno porabo pa bo tole super kombinacija. Obstaja še šibkejši s 70 kilovati, tam ima menjalnik le 5 prestav, zato vseeno priporočam tega, če je slučajno 1,5-litrski s 110 kW za vas preveč.

A1 je vozniško zelo lahkoten in okreten, zato je vožnja z njim nadvse prijetna, s tem motorjem bo popil dobrih 6 litrov, kar tudi ni veliko. In podvozje je ravno prav čvrsto, da je avto zanimiv, ko vas bo zasrbelo kakšen zavoj odpeljati malo hitreje. In povsem nenaporen, ko se boste vsak nad ležerno vozili naokoli ali pa v mestu iskali parkirišče. Pri pretiravanjih sem opazil, da nos vozila postane nenavadno lahkoten, ne rine iz zavoja kot audiji običajno, le na volanu se pojavi nekoliko hecen občutek. To je pravzaprav edina opazka, ki govori o tem, da tole ni nabrita mala bombica. Podvozje je vsekakor precej čvrsto že na 16-palčnih platiščih, zato več kot 17 nikakor ne vzemite, vas bo preveč pretresalo in avto bo pretrd.

Seveda je tekmecev po velikosti v tem segmentu veliko, ampak po ceni mu je najbližje pravzaprav le mini.

Seveda je tekmecev po velikosti v tem segmentu veliko, ampak po ceni mu je najbližje pravzaprav le mini. Tam je občutka športnosti še več in v njem se sedi bolj utesnjeno, je pa po drugi strani A1 veliko bolj pregleden in vsakodnevno nenaporen. Če odmislim, da za ta znesek lahko dobim pola in zraven še up! GTi, mu nimam česa zameriti. Še najmanj oznako na riti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A1 sportback 30 TFSI S line
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) od 5.000 do 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 2.000 do 3.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4029 x 1740 x 1409
medosna razdalja v mm 2563
prtljažnik v litrih 335
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1180 (475)
največja hitrost v km/h 203
pospešek 0-100 km/h v s 9,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 22.620
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.544

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1 2
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Res jr
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ni drag to sam jamrajo k majo 500? place....noro poceni je
(pred 2 meseci )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Drag? Haha. Golf za 30k pa vam ni drag ane?
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Men a1 je brezvezen
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Usak ima svoje mnenje
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zakaj ze
(pred 2 meseci )
Ni slike
VidPeter pravi:
Automobilistt kaj lahko ti nehas ??
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Men je edini poleg Q2 k mi je beden
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
No drag
(pred 2 meseci )
Ni slike
VidPeter pravi:
Drag je sicer kot hudic, samo je pa to edini audi, ki mi je všeč...
(pred 2 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |