Tudi brez dizla gre varčno
Toyota RAV4 2.5 VVT-i 2WD e-CVT HSD premium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Dobro že veste, da Toyota izdeluje hibride in hibridni sklop v novem RAV4 je naravnost fantastičen. Enakega sem zadnjič preizkušal v nižjem camryju, ki veliko lažje reže zrak in je v okolici Šibenika za sto kilometrov porabil le dobrih pet litrov, ampak tudi tukaj poraba ostaja dovolj majhna, da se s podobno ne more pohvaliti noben tekmec. Veliko avtoceste bo pomenilo dobrih 7 litrov, malo manj pa le 6 na 100 kilometrov. In to za avto z 2,5-litrskim bencinskim motorjem, 4,6 metra dolžine, visoko karoserijo in skupaj z več kot 200 ’konji’. Super rezultat!
Glede zunanjosti kaj dosti ne bom razpredal, ta je precej ostrih linij kot zadnje čase vse nove toyote, zato izgleda bolj zanimivo in napadalno, kar vam je lahko všeč ali pa pač ne. Meni je, sploh v kakšni bolj zanimivi barvi, predvsem zato, ker vseeno izžareva več karakterja kot prejšnja. Bolj nastopaško gleda v svet s svojo veliko masko.
Če je dobra alternativa za dizelski motor, ki ga sedaj ni več, vas zanima? Ni dobra, odlična je. Avto ima veliko navora, porabi malo goriva, je zmogljiv in večino časa povsem tih. In z opremo premium tudi dodobra opremljen, veliko je varnostnih sistemov, notranjost je prežeta z usnjem in finimi materiali, zato se boste znotraj dobro počutili. Cena pa 41.475 EUR.
tehnični podatki | toyota RAV4 2.5 VVT-i 2WD e-CVT HSD premium |
vrsta motorja | bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2487 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 160 (218) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 221 od 3.600 do 5.200 |
menjalnik | samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4600 x 1855 x 1685 |
medosna razdalja v mm | 2690 |
prtljažnik v litrih | 580 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1680 (455) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,0/4,7/4,6 |
poraba na testu v l/100 km | 6,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 28.900 |
cena testnega vozila v EUR | 40.600 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 41.475 |














Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















