Zravnane dlake in nizek srčni utrip
Kia ceed 1.0 T-GDI LX edition

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Ni narobe to, da ima luči. Lahko bi imel polne led, ne pa halogenskih, ker z dnevnimi led-sijalkami okoli halogenskih izgleda malce čudno. Ima tudi vse ostale pritikline, ki načeloma pritičejo avtom, vključno s streho in štirimi kolesi. O izgledu ni veliko za povedati, ker o njem enostavno ni veliko za povedati. Gre za enega bolj konzervativno oblikovanih avtomobilov današnjega časa. Gotovo namenoma, kajti oblikovalsko čast rešuje pri nas tudi že prodajani proceed, ki se kiti z veliko bolj športno in manj zadržano obliko. Ceed je torej za vse tiste, ki se radi zlijete z okolico, nimate radi povišanega srčnega utripa, dlake pa lepo zravnane s kožo.
Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa.
Sploh ni narobe tudi to, da je znotraj zelo kakovostno izdelan. Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa, če ga že primerjamo z njim. Sedi se odlično, dovolj nizko, če želite biti s cesto bolj povezani, nov volan je krasen in skoraj športen, gumbe je prijetno pritiskati in plastika je mehka vsepovprek. Prav tako so se potrudili z uporabnimi in prostornimi odlagalnimi mesti.
Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem.
Na prvi pogled se v novi ceed ne bo zaljubil skoraj nihče, kar pa ne pomeni, da tekom mesecev uporabe ne zleze pod kožo. Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem. Če želite obračati glave, bo pa potrebno poseči po svežem proceedu. Tudi to so se Korejci očitno naučili v vseh teh letih prodaje v Evropi – za vsak okus zdaj ponujajo nekaj.
tehnični podatki | kia ceed 1.0 T-GDi LX edition |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 172 od 1.500 do 4.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4310 x 1800 x 1447 |
medosna razdalja v mm | 2650 |
prtljažnik v litrih | 395 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1297 (503) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,5/4,9/5,5 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.190 (*6.200 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 21.690 (*6.200 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.110 (*6.200 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















