{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Embalaža, ki navduši

Jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base

Avtor prispevka: Anže Jereb
Jaguar E-pace je trenutno eden najbolj modnih križancev in zdi se, da mu bo lovoriko vzel le prihajajoči električni I-pace iz iste hiše. Se pa pod oblinami skriva še en modni guru izpred nekaj let.
Embalaža, ki navduši
Foto: Gašper Miš
12. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če nosite obleko Armani in hudo uro, bo E-pace lepo pasal zraven
s paketom R-dynamic je zelo nastopaški in atraktiven
notranjost s položno armaturno ploščo deluje športno
majhni zunanji gabariti skrivajo presenetljivo prostorno notranjost
sprednja potnika imata ogromno uporabnih odlagališč
prtljažnik je bojda največji v segmentu
motor z dobrimi 130 kilovati je povprečno zmogljiv
samodejni menjalnik je pri normalni vožnji prijeten
manjalniku zmanjka, ko boste od njega zahtevali več
E-pace je pretežak in to se med vožnjo čuti tudi pri udobju
vozniško je premalo lahkoten in ne ponuja veselja kot celo večji F-pace
motor je glasen, ker ga je treba priganjati, poraba ni majhna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (10 glasov)
test jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bom kar takoj udaril s stvarjo, od katere sem veliko pričakoval in malo dobil. Od prvega trenutka vožnje me je E-pace spominjal na eno vozilo, pa nisem točno vedel, na katero, dokler nisem šel malo vohljat. Kaj sem ugotovil? Da novi E-pace stoji na platformi ne več tako novega range roverja evoque. Zato vozniško sploh ne deluje tako živahno in lahkotno kot vsi ostali jaguarji, ki jih vedno hvalimo.

Tale je občutno manj lahkoten, ni slab, če gledam povprečje razreda, je pa slabši, kot so avti te znamke sicer. Vse skupaj je manj direktno in čuti se, da je avtomobil z maso bližje dvigovalcem uteži kot maratoncem. Sicer se ne nagiba veliko, ker je precej čvrst, tudi mora biti zaradi svoje mase. Skoraj sto kilogramov ima več od večjega F-pace, okoli 1.850 kilogramov. Da si boste lažje predstavljali, dobrih deset centimetrov je daljši kot golf in od njega težji za dobre pol tone. In le petdeset kilogramov lažji kot BMW 730d s šestvaljnim motorjem pod pokrovom in 70 centimetri več dolžine. Tudi od evoquea je težji.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom. Meni celo bolje izgleda kot večji F-pace, bolj nabito deluje in agresivno, ampak obenem še vedno ostaja eleganten. Oblika jim je odlično uspela in čeprav so mi zadnje čase všeč vsi jaguarji, je tale najbrž kar na vrhu. V bistvu so našli odlično razmerje med zaobljenimi in ostrimi linijami. Vsega je ravno prav.

Tudi znotraj želi izžarevati športnost. Voznikov kokpit je kar konkretno ločen od sovoznikovega, na sedežu si obdan z vsemi elementi armaturne plošče, ta je precej neznačilno potegnjena poševno navzgor in pač izgleda res dobro. Sam bi sicer izbral bolj zanimivo barvno kombinacijo, ker se mi zdi črnine vseeno preveč, je pa armaturka vsekakor zanimiva. In pregledna tudi, stikala so velika in priročna, zaslon je enak kot v ostalih jaguarjih. Dovolj velik in pregleden, pravzaprav so tudi materiali nasploh dobri, vseeno pa so vmes deli armaturne plošče izdelani iz trde plastike. Pač, na cesti so že ostali premijski predstavniki, ki znajo bit boljši.

Glede na relativno skromne zunanje mere znotraj sploh ni malo prostora. Spredaj je okoli obeh potnikov ogromno odlagališč, zato en velik plus dajem uporabnosti, v vrata spredaj gre zlahka velika plastenka in ta gre tudi v utor v zadnjih vratih. Na zadnji klopi je dovolj prostora, seveda tudi spredaj, kjer se je potrebno le malo privaditi na visoke elemente osrednjega dela armaturne plošče, ki ustvarjajo utesnjen občutek, značilen za športen pedigre jaguarjev.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik, kot pravijo podatki. 577 litrov bojda ponuja, pod dvojnim dnom se je tokrat skrivala rezervna pnevmatika, sicer nekaj te prostornine prinese še tisti del. Njegova prednost je to, da nima nakladalnega roba, kar pride prav, ko boste ven vlekli kakšen težak kovček.

Skoraj 1.850 kilogramov ima takšen E-pace, zato se dvolitrski motor s 180 ’konjički’ na trenutke kar muči. No, morda ne muči, je pa glasen, ker ga bo treba bolj priganjati, in to se mi zdi najslabša stvar tega avtomobila. Dizelski ropot. Tudi menjalnik z devetimi prestavami ni bliskovito hiter, ko boste močneje pohodili plin in bo potreboval kar nekaj časa, da bo vrgel tri prestave dol. Prav masa je v večji meri zaslužna za porabo goriva, ki bo težko pod osem litrov, malce bolj dinamični pričakujte raje devet litrov na vsakih sto prevoženih kilometrov.

Pa cena? Tokratni ni bil posebej bogato opremljen, imel je le paket R-dynamic, zaradi katerega je seveda izgledal atraktivno, pa štirikolesni pogon in samodejni menjalnik, cena pa dobrih petdeset tisočakov. Priznam, pričakoval sem več vozniške odločnosti, dobil sem pa le enega najlepših modnih križancev. Dokler ne pride I-pace, ker mi je tisti na pogled še bolj všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1900 x 1649
medosna razdalja v mm 2684
prtljažnik v litrih 557
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1843 (557)
največja hitrost v km/h 2015
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 33.416
cena testnega vozila v EUR 44.531
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.547

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |