Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za ljubitelje Formule 1

Renault clio R.S. 18 220 energy EDC

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če ste ljubitelj Formule 1, sploh dirkaške ekipe Renault Sport, bo za vas takšen clio. R.S. 18 se imenuje, torej nosi enako ime kot letošnji dirkalnik, oba pa pod pokrovom skrivata 1,6-litrski turbomotor!
Za ljubitelje Formule 1
Foto: Gašper Miš
28. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

1,6-litrski turbomotor je dovolj zmogljiv, da se lahko ob bok postavi vsem konkurentom
s pomočjo sistema 'launch control' se do stotice izstreli v vsega 6,6 sekunde
Akrapovičev izpušni sistem skrbi, da se vam bo smejalo tudi ob turobnih dneh
petvratno karoserijo lahko štejemo v plus, ker ta poveča vsakodnevno uporabnost
če iščete ekskluzivnost, ne iščite več, oštevilčen clio R.S. 18 bo kar pravi za vas
barvna kombinacija mu lepo pristoji, škoda le, da se ne nadaljuje v notranjosti
kljub temu da se mu leta že poznajo, vozniško gledano ostaja eden najboljših v razredu
robotiziran menjalnik EDC je precej boljši kot ob lansiranju, vseeno pogrešamo ročni
materiali v notranjosti tudi po prenovi ostajajo trdi in nasploh pod povprečjem razreda
črni napisi so na temni podlagi neopazni, zato bi bilo čisto vseeno, če jih sploh ne bi bilo
nalepke so cenene, saj so že po manj kot pet tisoč kilometrih kazale prve znake obrabe
R.S. 18 se premalo razlikuje od različice trophy, je pa od primerljivo opremljene cenejši
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (12 glasov)
test renault clio R.S. 18 220 energy EDC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Renault z njim praznuje 40 let nastopov v kraljici motošporta, Formuli 1, v ta namen pa so ga odeli v aktualne barve dirkalnika iz mesta Enstone.

Pustimo ob strani, da je cliov samo štirivaljni in približno štirikrat šibkejši, sliši se dobro … 162 kilovatov moči, torej okroglih 220 'konjičkov', ter 280 'njutonmetrov' navora razvije, kar je dovolj, da kljub letom ohranja korak s tekmeci in se do stotice izstreli v vsega 6,6 sekunde. Dobesedno izstreli, ker mu pri tem pomaga še raketni sistem 'launch control'. Clio R.S. 18 je v osnovi seveda clio trophy, kakršnega smo pred kratkim že imeli na testu, le še bolj poseben je. Renault z njim praznuje 40 let nastopov v kraljici motošporta, Formuli 1, v ta namen pa so ga odeli v aktualne barve dirkalnika iz mesta Enstone.

Znana osnova pomeni, da je novinec napram ’običajni’ različici clia R.S. še dodatno približan k tlom, ima trše blažilnike in mehkejše, bolj lepljive pnevmatike. Serijsko je opremljen tudi z Akrapovičevim izpušnim sistemom, ki vam bo z grgranjem pri prestavljanju dol ves čas risal nasmeh na obraz. Robotiziran menjalnik EDC vam ga po drugi strani najbrž ne bo, pa čeprav je v primerjavi s tistim, predstavljenim ob lansiranju, že precej boljši. Prestavlja hitreje in odločneje, vseeno pa ne ponuja takšnih užitkov, kot bi jih lahko ročni. Ta bi dodal piko na i, ker je strogo vozniško gledano tole še vedno eden najboljših predstavnikov razreda. Podvozje lepo sledi vozniškim ukazom, volanski obroč, oblečen v kombinacijo usnja in alkantare, pa lepo sede v roke ter vozniku z natančnim krmilnim mehanizmom ves čas vliva zelo dober občutek.


Ker trivratni avtomobili postajajo stvar preteklosti, moramo petvratno karoserijo zdaj očitno šteti v plus. Vsakodnevna uporabnost cliu R.S. ni tuja, zato lahko brez težav služi tudi kot prvi avtomobil pri hiši, če družina ni velika. V načinu normal ni naporen, niti samo podvozje ni ekstremno trdo, s premikom v programa sport ali race pa postanejo kontrole bolj odzivne, da je clio pripravljen pičiti kot čebela. V tej barvni kombinaciji tudi izgleda tako, mu pa ta črno-rumena lepo pristoji, zato me čudi, da se ne nadaljuje v notranjosti. Tam so vse stvari poudarjene z rdečo, zato sem imel ves čas občutek, da so Francozi delo opravili bolj polovično, predvsem hitreje in ceneje. Možno je, da to moti samo mene, vem pa, kaj bo tudi vas – da so na temen avtomobil nadeli črne napise. Ti so povsem neopazni, zato bi bilo konec koncev čisto vseeno, če jih sploh ne bi bilo. Ne vem, zakaj niso uporabili rumenih, če pa že hočejo, da R.S. 18 izgleda kot čebela.


Kljub temu da posebna različica vse stavi le na izgled, v še naprej precej plastični notranjosti ne prinaša bistvenih novosti. Praktično identična trophyu je, le samozatemnitveno vzvratno ogledalo in kamero za vzvratno vožnjo ima. Tako se od nje še premalo razlikuje, moti tudi, da so nalepke cenene in so že po manj kot pet tisoč kilometrih kazale prve znake obrabe. Podoben problem smo opazili že pri prejšnji generaciji megana R.S., zato bi za 28.890 evrov, kolikor stane takšen clio, pričakoval boljše. Na srečo ostaja v osnovi dober avtomobil, na katerega zastopnik znamke ta trenutek ponuja še 2.200 evrov popusta, zato si ne glede na posrečenost različice zasluži dobro oceno.

Bolj kot na le clio trophy z nekaj 'fensi-nalepkami’ nanj glejte z vidika ekskluzivnosti, saj gre v primeru različice R.S. 18 za omejeno serijo, ki nosi še svojo zaporedno številko. Ta je bila v primeru testnega 252, kakšno drugo pa boste lahko izbrali še do konca letošnjega leta. Če vam je zanjo bolj malo mar, pa bi vam predlagal kar clio trophy. Pa ne bom! Zakaj? Ker je novinec od nje že v osnovi bolje opremljen in posledično predstavlja boljši nakup. Dolgoročno bo verjetno tudi bolje ohranjal ceno in ko bo naposled prišel čas, da ga boste hoteli prodati, bo morda Ricciardo že prvak.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio R.S. 18 220 energy EDC
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 162 (220) pri 6.050
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 2.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4062 x 1731 x 1448
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (507)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 6,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 10,7
cena osnovnega vozila v EUR 11.590
cena testnega vozila v EUR 27.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.790 (*2.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 3 meseci  |