Tiha voda bregove dere
Honda civic 1.0 VTEC turbo elegance

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.
Razumem, 1,5-litrski turbobencinar z nekaj več kot 130 kilovati moči ni za vsakogar. Nekaterim se zdi premočan in ob umirjeni vožnji seveda tolikšne konjeniške zaloge ne potrebujete, pa čeprav motor ni prav nič naporen ali robusten, obenem pa zna biti tudi pri porabi zmeren. Test si lahko preberete tukaj. Za takšne voznike je zato primernejši litrski turbobencinski motor s 95 kilovati moči oziroma s 129 ’konjički’. V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.
Pri porabi je zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra.
V praksi je zato dovolj zmogljiv in nenaporen, nikoli se vam ne bo zdelo, da je moči premalo. No, skoraj nikoli; ko boste izkoriščali vrhunsko podvozje, si boste morda le zaželeli nekaj več motornega udarca. Vseeno pa ob normalni vožnji ni podhranjen in boste brez težav tudi prehitevali. Pri porabi je prav tako zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra, kar ob 4,5 metra dolgem avtomobilu ni veliko. Tudi bolj dinamični ne boste pogosto nad sedmimi litri.
Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka.
Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka. Tudi njegova cena je več kot odlična; z opremo elegance in s takšnim motorjem namreč stane le malce nad 20 tisočakov, pa ob vseh ostalih stvareh ponudi še kopico varnostnih elementov, za katere trdim, da delujejo izjemno pozorno in kar najmanj moteče. Pred morebitnim naletom vas bo hitro in nežno opozoril, a zaznavno in brez panike. In še slovensko zna govoriti civic, kar je tudi svojevrsten dosežek.
tehnični podatki | honda civic 1.0 VTEC turbo elegance |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 988 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 95 (129) pri 5.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 200 pri 2.250 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4518 x 1799 x 1434 |
medosna razdalja v mm | 2697 |
prtljažnik v litrih | 478 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1348 (427) |
največja hitrost v km/h | 203 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,4/4,4/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 6,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.990 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 22.290 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.840 (*2.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















