Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Manj je tudi več

Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Z opremo založeni peugeot 5008 GT je že ogrel naše uredništvo, malce bolj skeptični pa smo bili pred prihodom šibkejše in manj z opremo oborožene različice. Precej neupravičeno …
Manj je tudi več
Foto: Gašper Miš
27. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kljub precejšnjim dimenzijam navzven ne deluje okorno
voznikovo okolje je identično tistemu v 3008
armaturna plošča je lepo razgibana in atraktivna
materiali in izdelava so super
kljub 'terenski' obliki je znotraj tole pravi enoprostornik
odlagališč je ogromno, prtljažnik je enormen
možnost odstranjevanja zadnjih dveh sedežev je zelo priročna
1,6-litrski motor je za družinsko rabo dovolj zmogljiv
samodejni menjalnik le vzemite, je super
sistem grip control je predrag in premalo uporaben
zahtevnejšim bo motor z 88 kW moči vseeno premalo
motor je ob priganjanju glasen
občutek na volanu je zgolj povprečen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (8 glasov)
test peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na test najprej vzamemo osnovnejšo izvedenko in šele pozneje bolje opremljeno, sicer je šok toliko večji.

Navadno je pri novih avtomobilih bolje, da na test najprej vzamemo osnovnejšo izvedenko in šele pozneje bolje opremljeno, sicer je šok, ko se usedeš v nižje rangiran avto, toliko večji. Tokrat je bilo obratno in iz bogatega 5008 GT line 2.0 BlueHDi smo sedli v bolj osnovni 5008 1.6 BlueHDi allure. Veste kaj, šoka sploh ni bilo. Mogoče tudi, ker allure ni ravno osnovna oprema, ampak le eno stopnjo nižje od GT line.

Cena je skoraj vedno eden od najpomembnejših faktorjev pri nakupu vozila, zato verjamem, da se marsikateri kupec ne bo 'stegnil' do najbolje opremljene različice. Nekateri najbrž celo menite, da zmogljiv dvolitrski dizelski motor ni potreben in je 1,6-litrski povsem dovolj zmogljiv. Zato za začetek morda nekaj napotkov, da bo cena ostala v razumnih mejah. Pri tako velikem avtomobilu vsekakor priporočam, da dodatno izberete še vzvratno kamero, saj bo parkiranje in manevriranje na omejenih površinah bistveno lahkotnejše. Tudi pametni ključ priporočam, da lahko ves čas ostane v žepu, v današnjih časih je to skoraj že obvezna stvar. Obe doplačili skoraj lahko kompenzirate s tem, da ne vzamete sistema grip control, ker ga ne potrebujete, in avto bo tako le 290 EUR dražji.

Drugih razlik v primerjavi z GT-jem tokrat skorajda ni bilo; tudi v takšnem primeru je notranje okolje vrhunsko, materiali so zelo prijetni in oblika armaturne plošče je nadvse razgibana. Tudi tukaj so nas zmotile iste malenkosti, predvsem odsotnost kakšnega fizičnega gumba za funkcije, ki jih velikokrat pritiskamo, na primer tiste za prezračevanje. Seveda zunaj GT izgleda še malo bolj nastopaško, vendar je v pravi barvi vsak 5008 oblikovno privlačen.

V našem primeru je bil enak tudi samodejni menjalnik, ki ga v avtu takšnega kova priporočam, ker je vožnja lagodnejša in bolj po družinskih merilih. Pa še dober je, dovolj hiter in ne ’cuka’ preveč. Edina večja razlika je dejansko v motorju. Ta ima le 88 kW oziroma 120 ’konj’, kar se sliši malo in je malo tudi, ko pogledate na pospešek do sto v skoraj dvanajstih sekundah, kar je približno en teden. Ampak v praksi sploh ni slab, za normalno vožnjo je čisto dovolj in skoraj nikoli se mi ni zdel podhranjen, morda le pri pospeševanju iz križišča ali med prehitevanjem, pa še takrat ni bilo sile. Je pa potem glasen, če ga boste mučili, sicer niti ne.

S prostornostjo je pa tako: če vam takšen križanec, ki je v osnovi še vedno čistokrvni enoprostornik (kar se prostora in uporabnosti tiče), ni dovolj, potem vam preostane le še kombi. Ali kar avtobus. Prostora je namreč tukaj ogromno, potnikom je namenjeno veliko uporabnih odlagališč, pet vas bo zlahka sedelo in dokaj udobno celo tista dva na zadnjih dveh sedežih. Prtljažnik pa je ob petih postavljenih sedežih naravnost enormen.

Sicer sam sebi komajda verjamem, da vam ne priporočam močnejšega motorja, a racionalen glas v glavi mi govori, da je deset tisočakov nižja cena v primerjavi s tem avtomobilom dovolj, da ne bi izbral dražjega. Kar tega, za preostanek denarja pa nekaj norih dopustov na vseh mogočih koncih sveta. In dodatna dva sedeža mirno vzemite, kdo ve, morda pa prideta občasno prav, itak ju lahko povsem odstranite in pustite doma, kar je tudi pohvale vredno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4641 x 1844 x 1646
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 166/952/1060
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1589 (611)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 11,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 22.798
cena testnega vozila v EUR 29.734
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.524

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |