Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poni za davkarijo

Ford mustang convertible 2.3 ecoboost

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Mišičast avto, rdeča barva, odprta streha in lepa cesta v sončni zahod. Ameriške sanje! Je življenje lahko lepše? Je, če imaš V8. In magno za gorivo ...
Poni za davkarijo
Foto: Jure Cehner
7. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za toliko denarja boste težko dobili bolj pozerski avto
motor je sam po sebi odličen, elastičen in odziven
menjalnik ima kar 10 prestav in deluje zelo odločno
streha je ena najhitrejših na trgu sploh, zloži se v samo 7 sekundah
sedeža spredaj sta široka in udobna pa vseeno odlično objameta telo
med vožnjo imaš pravi občutek, da voziš ’mišičast’ avto
kljub okornosti se še kar dobro zapodi skozi ovinke
cena je kljub naši davčni stopnji še vedno precej ugodna
manjka drama, ki jo prinese samo zvok osemvaljnika
poraba goriva kljub manjši prostornini ni majhna
še vedno med vožnjo deluje okorno in težaško
pri kabrioletu se pač čuti, da je streha mehka, zato je kar nekaj stresanja
streha se lahko zlaga samo do hitrosti 5 km/h
ceneni materiali v kabini
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (10 glasov)
test ford mustang convertible 2.3 ecoboost
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, motor testnega mustanga ima samo štiri valje, kar se ne sliši ravno mišičasto. Seveda ima lahko tudi V8, ki je pri nas zaradi debilne davčne zakonodaje skoraj 20 tisoč evrov dražji od tega. V Nemčiji je na primer razlika 7 tisočakov. Kot da bi jih pri nas kupilo toliko voznikov, če bi bil kaj cenejši, ampak takšen je pač čas zdaj, ko čakamo samo še na to, da začnejo na krave vgrajevati katalizatorje, da ne bodo s svojim prdenjem in riganjem preveč onesnaževale zraka.

Torej: turbo, 2,3 litra, 213 kilovatov, kar je 290 ’konjev’, in 440 njutonmetrov navora. Gre? Gre!

Motor seveda ni slab. Zelo daleč od tega, odličen je, podoben poganja brutalni focus RS, samo malo šibkejši je v novem mustangu, da je bolj po eko-standardih. Še kar lepo prede, ko ga pohodiš, dokaj rezko rohni, čeprav prepotiho, in prav vsakič sem se ujel ob mislih, kako pogrešam V8-grmenje. Pomanjkanje valjev se po drugi strani kompenzira s številom prestav v, pazite to, kar 10-stopenjskem menjalniku! Prestav, da se ti zmeša, dobro, da vse deluje samodejno in presenetljivo dobro. Menjalnik ni tiste uglajene sorte; ko prestavi na mestu iz na primer prve v vzvratno, se včasih kar cel avto zdrzne , kar daje vedeti, da je narejen tudi za večje stroje in kar je še dodaten plus pri občutku zaupanja. Pogon je seveda na zadnji kolesi in včasih gre celo počez, je pa mustang kar velik avto, predvsem širok, zato si lažje predstavljam kurjenje gum na širokih ameriških cestah kot na naših ozkih regionalkah.

Poraba ni majhna, čisto na nivoju mišičastih avtov, na testu se je gibala med 13 in 15 litrov na 100 kilometrov brez posebnega pretiravanja, tako da če V8 pije dva litra več, se verjetno nihče ne bi preveč sekiral. Tukaj pridem do hecnega dejstva, da je v resnici in praksi štirivaljni motor boljši, če gledam strogo z uporabniškega vidika. Ljudje smo pač hecna bitja, nekaj bi imeli raje, čeprav je slabše, ampak ravno zato delajo takšne avte, ki igrajo na naša čustva. Mustang se s tem motorjem tudi bolje pelje, ker je lažji (prbiližno 80 kg), čeprav imaš v vsakem primeru občutek, da voziš pravo gmoto. Volan je precej obtežen, to mi je všeč, zelo moško deluje, in pokrov motorja spredaj deluje tako mogočno, da imaš izza volana občutek, kot da bi vozil tank. Dejansko se počutiš ameriško, vse je malo preveliko, tudi volan, ampak če bi bilo karkoli drugače, mi ne bi bilo več všeč.

Kar se novosti tiče, najbolj zanimiva so digitalni merilniki, malo preveč kičasti za moje pojme, ampak Američani živijo kičasto. In v plastiki, ker je notranjost še vedno po občutku cenena, celo za ta cenovni segment. Maska je zdaj še malo bolj ostra, tudi luči spredaj in zadaj, pa reže na pokrovu motorja, ampak vse to so malenkosti, ki so sicer nekaterim zelo pomembne, druge pa bolj zanima, kako se znajde v ovinkih. Daleč od kirurške natančnosti nemških športnikov je mustang, jasno, je pa po drugi strani bolj zabaven, ker je z njim več dela, v kakšnem ovinku malo več strahu, ampak gre seveda vedno brez težav skozi. Pri kupejvskem fastbacku je tega po občutku precej manj, zato je boljši za ljubitelje hitre vožnje skozi ovinke.

Zelo mi je všeč sedež, ker je širok in udoben pa vseeno dobro objame, da je primeren tako za dolge vožnje kot kakšen hitreje odpeljan ovinek. Platnena streha se odpira samo do hitrosti 5 km/h in res škoda, da se ne tudi med hitrejšo vožnjo, ker se zloži v samo sedmih sekundah. Ne vem, če sem že sedel v avtu, kjer bi se to zgodilo hitreje. Tudi zapre se v približno devetih, kar je še vedno izjemno hitro. Vi morate samo zavrteti zatič na stropu, potem pa držati gumb, da elektromotorčki naredijo svoje. Moti me le, da ni potem nobenega signala, ko se streha zloži, tako da sploh ne veš, če je postopek dejansko kočan. Seveda doplačajte še za vetrno zaščito, ki jo namestite nad zadnja sedeža, itak se boste vozili v dvoje, čeprav se lahko tudi štirje, ker prostor je, celo v prtljažniku. Sicer je nizek in dolg, za dopust v dvoje pa bo.

Najboljša stvar mustanga je cena. Za 46.300 evrov ne boste dobili bolj pozerskega avta. Kabriolet je približno 5 tisočakov dražji, za testnega bi pa morali odšteti 60 tisoč, ker ima kup dodatkov in seveda izgleda še bolje. Ampak še vedno je to ceneje kot povprečni audi ali BMW na naših cestah. Bi rekel, da raje kupite V8, pa nisem za takšno neumno podporo državi, torej ostajam pri 2,3-litrskem poniju.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford mustang convertible 2.3 ecoboost
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2261
moč v kW (KM) pri vrt./min 213 (290) pri 5.400
največji navor v Nm pri vrt./min 440 pri 3.000
menjalnik samodejni, desetstopenjski 
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4794 x 1916 x 1394
medosna razdalja v mm 2720
prtljažnik v litrih 332
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1728 (345)
največja hitrost v km/h 233
pospešek 0-100 km/h v s 5,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 13,7/7,0/9,5
poraba na testu v l/100 km 13,8
cena osnovnega vozila v EUR 46.300
cena testnega vozila v EUR 56.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 60.100

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |