Tišina je in ni vrlina
Lexus NX 300h AWD F-sport premium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Za visoko gmoto je v zavojih kar suveren, še posebej s paketom F-sport, s katerim NX-u pripada prilagodljivo vzmetenje, ki je glede na izbrani program trše oz. mehkejše.
Pa gremo po vrsti. Kar se tiče podvozja, ni kaj grajati. Za visoko gmoto je v zavojih kar suveren, še posebej s paketom F-sport, s katerim NX-u pripada prilagodljivo vzmetenje, ki je glede na izbrani program trše oz. mehkejše. Razlika dejansko je občutna, tako da ne gre le za kakšen marketinški nateg. V zavojih vam trša nastavitev podvozja resnično vlije nekoliko več poguma, saj avto na rovaš manjšega nagibanja deluje bolj togo. Dokler so ceste lepe, vam bo to všeč, čim postanejo razpokane, pa vas bo začelo pretresanje tudi jeziti, torej bi bil lahko v mehki nastavitvi še bolj udoben. Sploh, ker je umirjena vožnja zelo prijetna in tiha. V mestih še najbolj. Počasna speljevanja in ustavljanja so mu pisana na pločevino, ker bo večino časa učinkovito izkoriščal svoj hibridni pogon in bo tudi poraba razveseljivo majhna.
66 tisočakov pripravite za točno takšen NX. Če že dizajn ne, je vsaj cena nemška.
Dejansko ne vem, komu naj priporočim ta NX. Verjetno samo tistim, ki imate obilico mestnih voženj ali pa regionalnih relacij, kjer se bo elektromotor nežno in brezšivno vklapljal in kjer bo dinamično podvozje imelo možnost priti do izraza. In tistim, ki ste siti zadržanega nemškega stila. 66 tisočakov pripravite za točno takšen NX. Če že dizajn ne, je vsaj cena nemška.
tehnični podatki | lexus NX 300h AWD F-sport premium |
vrsta motorja | bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2494 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 145 (197) pri 5.700 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 od 4.200 do 4.400 |
menjalnik | samodejni, neskončnostopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4640 x 1845 x 1645 |
medosna razdalja v mm | 2660 |
prtljažnik v litrih | 475/555 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1905 (490) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,4/5,2/5,3 |
poraba na testu v l/100 km | 9,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 45.450 |
cena testnega vozila v EUR | 63.450 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 66.200 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 domača premiera - peugeot 308 SW | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















