Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tekmeci pritiskajo

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Velikokrat medgeneracijska prenova modela s seboj ne prinese velikih sprememb in v primeru peugeota 308 je že tako. Nekaj svežine je, so pa ostala tudi področja, ki se jih niso lotili, pa bi se jih morali.
Tekmeci pritiskajo
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunaj je postal vsaj toliko bolj zašiljen, da še vedno deluje moderno
notranjost ponudi dobre materiale in na pogled minimalistično okolje
prostora je veliko, prtljažnik pa precej uporaben
pri opremi allure sta sprednja sedeža zelo udobna in prijetna
308 ostaja udoben, obenem pa se še kar dobro počuti tudi v hitrih zavojih
1,6-litrski BlueHDi je pohvalno varčen in za manj zahtevne povsem dovolj zmogljiv
majhnega volanskega obroča se voznik hitro privadi …
… težje pa slabše vidljivosti na merilnike pri določenih višinah voznikov
uporabnost s počasnim vmesnikom in nedomišljenimi stikali ni dobra
pogonski stroj je precej glasen
občutek na volanu je precej umeten
cena ni posebej ugodna
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (20 glasov)
test peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Malce bolj moderno in dinamično je vse skupaj, bo pa vseeno treba trikrat pogledati, da boste opazili, da je ta tisti 'ta novi'.

Ne pričakujte podrobnega testa prenovljenega 308, ker smo že pred prenovo imeli na testu praktično enak avtomobil. Torej z enakima motorjem in paketom opreme. Prenova sama ni tako obsežna, da bi zahtevala dolgo razlago. Luči so nove in odbijač je malo drugače zavihan, ampak so spremembe komaj opazne. Malce bolj moderno in dinamično je vse skupaj, bo pa vseeno treba trikrat pogledati, da boste opazili, da je ta tisti 'ta novi'.

Podobno je znotraj, kjer oblikovnih sprememb praktično ni, je pa 308 postal bolj pameten, predvsem varnostno. Asistenčnih sistemov je veliko, pri takšni opremi allure so serijski sistemi za prepoznavo znakov, za zaznavo nezbranosti voznika, nenamerno menjavo voznega pasu, samodejno premika dolgi in kratki snop tudi sicer odličnih luči in še samodejno zna zavirati. Predvsem pa vsi sistemi zelo neopazno bdijo nad voznikom in pomagajo le, ko je res treba. To mi je všeč.

So pa področja, ki bi se jih s prenovo lahko malce dotaknili, pa se jih niso. Tista, ki so nas motila že prej; eno takšnih je i-cockpit, Peugeotov sistem voznikovega okolja z majhnim volanskim obročem in številnimi zasloni. Napredek druge generacije, ki jo najdemo v peugeotu 3008, je očiten in funkcionalnost bistveno boljša. Seveda nismo pričakovali, da se bo takšno okolje ob prenovi znašlo tudi že v 308, bi pa lahko vseeno izboljšali delovanje obstoječih sistemov. Vzvratna kamera, denimo, kaže čisto sliko, a je procesor, ki jo prikazuje, prepočasen in slika se pri vzvratni vožnji zatika. Peljite se malo hitreje, pa boste že parkirali v oviro, preden bo slika sploh pokazala, da se ji približujete.

Tudi sicer celoten vmesnik zaslona na dotik deluje prepočasi in ni intuitiven, ker je za vsako spremembno temperature ali pa za premik radijske postaje (če je zaslon slučajno nastavljen na upravljanje klimatske naprave) potrebno pritisniti več stikal. Zamudno, manj varno in predvsem počasno je vse skupaj. Izgleda pa še vedno fino, kot je že prej. Stikal je malo, zato je voznikovo okolje prečiščeno, uporabljeni materiali so dobri in tudi sestavljeno je vse filigransko natančno. Splošen občutek je pač zelo dober, tudi sprednja sedeža sta pri opremi allure res super, le uporabnost za voznika malo trpi.

Tudi prostora je dovolj, nekje v povprečju razreda, kar vseeno pomeni, da bodo štirje potniki sedeli zelo udobno, prtljažnik pa bo pogoltnil veliko prtljage. In še zanke ter reže ima, zato je uporaben tudi za prevoz manjših predmetov. Celo vozniško nimam velikih pripomb. Spet, 308 je v povprečju razreda, navduši pa predvsem z udobjem, saj grbine res lepo požira. Tudi dokaj lepo čepi na cesti, je pa krmiljenje preveč umetno in povratnih informacij posledično premalo. Ampak, saj ni namenjen divjanju, še posebej ne s takšnim motorjem.

308 je pod črto zelo OK avto in takšen stane 25 'jurjev', kar ni malo, tekmecev je pa veliko.

Motor mi je dokaj všeč, ker ne deluje podhranjeno in prav lepo vleče, je pa malce bolj glasen. Odkupi se z ugodno porabo goriva, kar je pokazal že na tem velikem primerjalnem testu PRIMA. 308 je pod črto zelo OK avto, je pa res, da takšen stane 25 'jurjev', kar ni malo, tekmecev je pa veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4585 x 1804 x 1472
medosna razdalja v mm 2730
prtljažnik v litrih 660
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295 (605)
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,5/3,9
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 15.989
cena testnega vozila v EUR 21.219
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.196

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |