Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tekmeci pritiskajo

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Velikokrat medgeneracijska prenova modela s seboj ne prinese velikih sprememb in v primeru peugeota 308 je že tako. Nekaj svežine je, so pa ostala tudi področja, ki se jih niso lotili, pa bi se jih morali.
Tekmeci pritiskajo
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunaj je postal vsaj toliko bolj zašiljen, da še vedno deluje moderno
notranjost ponudi dobre materiale in na pogled minimalistično okolje
prostora je veliko, prtljažnik pa precej uporaben
pri opremi allure sta sprednja sedeža zelo udobna in prijetna
308 ostaja udoben, obenem pa se še kar dobro počuti tudi v hitrih zavojih
1,6-litrski BlueHDi je pohvalno varčen in za manj zahtevne povsem dovolj zmogljiv
majhnega volanskega obroča se voznik hitro privadi …
… težje pa slabše vidljivosti na merilnike pri določenih višinah voznikov
uporabnost s počasnim vmesnikom in nedomišljenimi stikali ni dobra
pogonski stroj je precej glasen
občutek na volanu je precej umeten
cena ni posebej ugodna
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (15 glasov)
test peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Malce bolj moderno in dinamično je vse skupaj, bo pa vseeno treba trikrat pogledati, da boste opazili, da je ta tisti 'ta novi'.

Ne pričakujte podrobnega testa prenovljenega 308, ker smo že pred prenovo imeli na testu praktično enak avtomobil. Torej z enakima motorjem in paketom opreme. Prenova sama ni tako obsežna, da bi zahtevala dolgo razlago. Luči so nove in odbijač je malo drugače zavihan, ampak so spremembe komaj opazne. Malce bolj moderno in dinamično je vse skupaj, bo pa vseeno treba trikrat pogledati, da boste opazili, da je ta tisti 'ta novi'.

Podobno je znotraj, kjer oblikovnih sprememb praktično ni, je pa 308 postal bolj pameten, predvsem varnostno. Asistenčnih sistemov je veliko, pri takšni opremi allure so serijski sistemi za prepoznavo znakov, za zaznavo nezbranosti voznika, nenamerno menjavo voznega pasu, samodejno premika dolgi in kratki snop tudi sicer odličnih luči in še samodejno zna zavirati. Predvsem pa vsi sistemi zelo neopazno bdijo nad voznikom in pomagajo le, ko je res treba. To mi je všeč.

So pa področja, ki bi se jih s prenovo lahko malce dotaknili, pa se jih niso. Tista, ki so nas motila že prej; eno takšnih je i-cockpit, Peugeotov sistem voznikovega okolja z majhnim volanskim obročem in številnimi zasloni. Napredek druge generacije, ki jo najdemo v peugeotu 3008, je očiten in funkcionalnost bistveno boljša. Seveda nismo pričakovali, da se bo takšno okolje ob prenovi znašlo tudi že v 308, bi pa lahko vseeno izboljšali delovanje obstoječih sistemov. Vzvratna kamera, denimo, kaže čisto sliko, a je procesor, ki jo prikazuje, prepočasen in slika se pri vzvratni vožnji zatika. Peljite se malo hitreje, pa boste že parkirali v oviro, preden bo slika sploh pokazala, da se ji približujete.

Tudi sicer celoten vmesnik zaslona na dotik deluje prepočasi in ni intuitiven, ker je za vsako spremembno temperature ali pa za premik radijske postaje (če je zaslon slučajno nastavljen na upravljanje klimatske naprave) potrebno pritisniti več stikal. Zamudno, manj varno in predvsem počasno je vse skupaj. Izgleda pa še vedno fino, kot je že prej. Stikal je malo, zato je voznikovo okolje prečiščeno, uporabljeni materiali so dobri in tudi sestavljeno je vse filigransko natančno. Splošen občutek je pač zelo dober, tudi sprednja sedeža sta pri opremi allure res super, le uporabnost za voznika malo trpi.

Tudi prostora je dovolj, nekje v povprečju razreda, kar vseeno pomeni, da bodo štirje potniki sedeli zelo udobno, prtljažnik pa bo pogoltnil veliko prtljage. In še zanke ter reže ima, zato je uporaben tudi za prevoz manjših predmetov. Celo vozniško nimam velikih pripomb. Spet, 308 je v povprečju razreda, navduši pa predvsem z udobjem, saj grbine res lepo požira. Tudi dokaj lepo čepi na cesti, je pa krmiljenje preveč umetno in povratnih informacij posledično premalo. Ampak, saj ni namenjen divjanju, še posebej ne s takšnim motorjem.

308 je pod črto zelo OK avto in takšen stane 25 'jurjev', kar ni malo, tekmecev je pa veliko.

Motor mi je dokaj všeč, ker ne deluje podhranjeno in prav lepo vleče, je pa malce bolj glasen. Odkupi se z ugodno porabo goriva, kar je pokazal že na tem velikem primerjalnem testu PRIMA. 308 je pod črto zelo OK avto, je pa res, da takšen stane 25 'jurjev', kar ni malo, tekmecev je pa veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4585 x 1804 x 1472
medosna razdalja v mm 2730
prtljažnik v litrih 660
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295 (605)
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,5/3,9
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 15.989
cena testnega vozila v EUR 21.219
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.196

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |