Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Oči, se smem igrat'?

Nissan qashqai 1.6 dCi 4WD tekna

Avtor prispevka: Jure Cehner
Vsi mladi križanci bi za dovoljenje morali vprašati ravno qashqaija, če se smejo iti igrat na trg. Kako se dandanes obnese starosta med poplavo križancev, en in edini biološki oče vsej trumi privzdignjenih polovičarskih terencev?
Oči, se smem igrat'?
Foto: Gašper Miš
3. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

maski zahvaljujoč za silo še skriva svoja leta
v tej barvi bi mu pripisali še kakšno leto manj
najmočnejši dizel je najboljša izbira motorja v ponudbi
zelo udobna vožnja, še posebej na ravnih, razburkanih cestah
bombončki testnega avta, kot so dobro ozvočenje, panoramska streha in super sedeži
dobra zvočna zatesnjenost, motor in veter se res malo slišita
volan je edina svetla točka …
… sicer že davno zastarelo oblikovane kabine
s svojo obliko armaturne plošče povprečno grajene še vedno žulji v desno koleno
v zavojih pokaže svoj pravi, pozibavajoč križanski karakter
četudi je pomlajen, z določenih kotov kaže svoja leta
cena nikakor ni nizka
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (16 glasov)
test nissan qashqai 1.6 dCi 4WD tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Možnosti, da v vaši garaži trenutno počiva križanec, so, glede na to, da smo v letu 2018, ogromne.

Niti ne tako slabo … Možnosti, da v vaši garaži trenutno počiva križanec, so, glede na to, da smo v letu 2018, ogromne. In veste, komu se lahko zahvalite za to? Japonskim inženirjem pri Nissanu; natančneje, da so leta 2007 končali z razvojem qashqaija, avta, s katerim se je vsa ta manija okrog križancev sploh začela. Seveda ne s tem modelom, ki ga gledate na posnetkih, to je že druga, zdaj tudi pošteno posodobljena generacija.

Ta je na trgu že od leta 2013 in je enako, če ne še bolj uspešna kot prva, ampak zob časa jo je v primerjavi s hordo mladih in poželjivih novih križancev že kar pošteno načel. Gre za segment, kjer se proizvajalci z dizajnom še najbolj igrajo, saj želijo (poleg očitnega žicanja starejših kupcev z višino karoserije) z zanimivo podobo pritegniti še mladež. V primeru qashqaija pa kljub starosti še ni čas za nov model, kakšno leto ali dve še ima v dobrem, ampak za obrazni piling. Kar je takoj očitno, če se ozrete proti maski. Od spredaj izgleda kot popolnoma nov model, 'gril' zdaj praktično žre sprednji odbijač, linije pa so precej ostrejše in bolj v skladu z Nissanovim aktualnim oblikovalskim jezikom. Podobnosti so z micro očitne. Pa ta krasna modra barva je takisto nova, kot so tudi 19-palčna platišča, ki jih vidite. Tem se morda raje izognite, saj je mehkoba njegova vrlina in nočete, da vam velika platišča po nepotrebnem tresejo zadnjico.


Če pogledamo kabino, najprej pade v oči nov volan. Ta je neprimerljivo boljši kot prejšnji, ki je bil zajeten in grdo oblikovan; ekran pa je še vedno iz jurskih časov. Nekoliko sicer so posodobili vmesnik, ampak ni občutka, da bi kaj hitreje deloval. Še vedno pa fino žuli v koleno spodnji del armaturne plošče, ki se hitro zavije navznoter in zato nudi rahlo neergonomično izboklino. Bolj nenavadno grajeni člani uredništva, kot je Iztok, pravijo, da ni težav, ampak pri 180 centimetrih in povprečno dolgih nogah upam trditi, da vam bo to kazilo vožnjo. Pri Nissanu pravijo, da naj bi za armaturno ploščo s to posodobitvijo uporabljali druge materiale, ampak neke bistvene razlike nismo opazili. Ima pa ta testni model najboljšo možno opremo tekna+, ki doda krasne in že na prvi pogled zanimive sedeže, avdiosistem Bose in ogromno panoramsko streho. Bombončke, pač, in veliko njih.

Še vedno po vseh teh letih ostaja verjetno najbolj udoben križanec na trgu. Mislim, da je podobno mehak le še Renaultov kadjar, ki je itak postavljen na isto platformo. Nima ravno zračnega vzmetenja, ima pa dovolj mehko nastavljene blažilnike, da krasno požirajo luknje tudi na naših najslabših cestah. Ampak ta mehkoba ima tudi slabo stran, recimo v zavojih. Delikatna je meja med premalo in preveč mehko nastavljenim podvozjem in kompromis uspeva loviti le najboljšim v segmentu, qashqai pa se v tem aspektu malce lovi. V ovinkih tudi dobesedno. Celotna karoserija se precej nagiba, volanu pa niti približno ne moremo reči, da je odziven. Podobna štorija je z menjalnikom, ki ima še vedno predolgo ročico in daje neprijeten občutek lovljenja prestav. Hodi so sicer v redu, le ročica je fizično predolga. Sodobni tekmeci so pri takšnih malenkostih že naprej. So pa končno pošteno uredili zvočno zatesnjenost avtomobila, tako da vam tudi s tem dizlom, ki ne ravno tiho brni spredaj, ne bo šel za živce. Debelejše je steklo, več je izolacije za armaturno ploščo, zaradi nove maske pa zdaj tudi lepše reže zrak, zato je stalnega piša na avtocestah manj.

1,6-litrski, 96-kilovatni oz. '130-konjski' dizelski agregat je star znanec in najmočnejši dizelski motor v ponudbi. Je dovolj zmogljiv, dovolj prožen, s 7,5 porabljenega litra nafte na 100 kilometrov dovolj varčen, dovolj tih in pod črto dovolj dober, da ga priporočam. S štirikolesnim pogonom boste upravičili dvignjenost od tal in upoštevajoč dejstvo, da slednji stale le 500 evrov, tudi ni razloga, da se zanj ne odločite. Ko ga ne potrebujete, avto kajpak dela v načinu stalnega sprednjega pogona, po želji pa lahko vklopite samodejni način, ki po potrebi prenaša potrebno količino navora na zadnjo os.

Če je pred prenovo predstavljal cenovno eno izmed bolj ugodnih ponudb, se je zdaj malenkostno podražil. Za takšnega, opremljenega praktično z vsem, kar ponujajo, boste morali odšteti dobrih 34 tisočakov. Veliko za križanec srednje rasti, vem, ampak tudi dobite dosti. Vprašajte se tudi, ali se bo starosta lahko še naprej kosal z vso mladino, ki mu diha za ovratnik. Jaz rečem, da verjetno, ker spredaj zdaj izgleda res boljše, pa tudi zato, ker se kliče qashqai. To ime med križanci še vedno nekaj pomeni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 1.6 dCi 4WD tekna+ 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4394 x 1806 x 1595
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 430
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1575 (455)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,5/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 19.950
cena testnega vozila v EUR 33.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.100

 

 
 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
kahn pravi:
Vozil sem vse križance v tem razredu in v qashqaiju se še vedno daleč najbolje pelješ, ne vem koga bi naj žulilo v desno nogo, mene ni nikoli, armaturka hvala bogu brez štrlečega lcd , ročiča menjalnika bp in če z qashqaije ne podiraš hitrostnih rekordov tudi nagibanja ni preveč, še vedno najboljši suv v svojem razredu, kar kažejo tudi prodajne številka saj je še vedno na samem vrhu po prodaji v EU.
(pred 9 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  |