Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mestna srajca in škornji za blato

Mercedes-benz E 220 d 4MATIC all-terrain avantgarde

Avtor prispevka: Anže Jereb
Audijevemu A6 allroad in volvu V90 cross country po novem družbo dela še tretja avtomobilska dvoživka za najzahtevnejše. Mercedes-benz E all-terrain. Naj se igre brez meja začnejo.
Mestna srajca in škornji za blato
Foto: Gašper Miš
1. 8. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika modela E je privlačna in elegantna, all-terrain pri njej ne izgublja
notranje okolje je vrhunec estetike, najbrž najlepše v segmentu
velika zaslona pred voznikom ponujata odlično ločljivost
prostora je ogromno in potnikom bo izjemno udobno spredaj ali zadaj
prtljažnik je zajeten, s hitrim 'trikom' lahko prostornino še nekoliko povečamo
zračno vzmetenje ponudi izjemen nivo udobja in nastavljivosti
kljub 'terenski' zasnovi ostaja E all-terrain vozniško prijeten in zmerno dinamičen
v težjih razmerah in do hitrosti 35 km/h se podvozje lahko dvigne za dva centimetra
kombinacija motorja in menjalnika skrbi za majhno porabo in dovolj živahnosti
podvozje bi se za več terenskih radosti moralo še malce bolj dvigniti
če želite, da bo res prepričljiv, pričakujte ceno, podobno testnemu
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (11 glasov)
test mercedes-benz E 220 d 4MATIC all-terrain avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ker so križanci zadnja leta vse bolj priljubljeni, ni prav nič nenavadno, da je tudi E postal malce terensko okrancljan. Čeprav si pod oznako križanec najbrž predstavljate nekaj višjega, pa so takšne sorte avtomobili pogosto še bistveno boljši in enako sposobni. E, na primer, ima že v osnovi ogromno prostora, all-terrain ni previsok, zato ostaja udoben, na terenu pa zlahka zleze tja, kjer bi ob dvokolesnem pogonu od strahu voznik že napolnil hlače. Kaj takšnega zna tudi škoda octavia scout, a za najzahtevnejše bo bolj primeren takšen all-terrain.

To je dejansko najboljša različica modela E, če ne štejem tistega z oznako 63 AMG.

To je dejansko najboljša različica modela E, če ne štejem tistega z oznako 63 AMG. V temnejši barvi zaščitne letvice vse naokoli sicer nič kaj ne izstopajo, zato ga boste prej prepoznali po malo drugačni sprednji maski. Bolj terensko je zašiljena in takšna je pravzaprav tudi pri ostalih njihovih terenskih modelih. Pomembno je, da E tudi s plastičnimi dodatki še vedno izgleda elegantno in podobno bo, če boste izbrali svetlejšo barvo, da bodo zaščite bolj opazne.

Znotraj razlik v primerjavi s klasičnim skorajda ni, pravzaprav je le ena. Za naslonom zadnje klopi je poseben zatič, ki poskrbi, da je sam naslon lahko postavljen bolj pokonci in posledično prtljažni prostor za trideset litrov večji. Zadeva se mi niti ne zdi posebej uporabna, ker je potem naslonjalo že tako pokončno, da sedenje ni udobno, predvsem pa prtljažnik že v osnovi meri zajetnih 640 litrov in dodatnih trideset le malokrat res pride prav. Če že potrebujete ogromno prostora, boste naslonjalo najbrž kar zložili.

Poleg ogromnega prtljažnika je veliko prostora namenjeno tudi potnikom, predvsem pa se boste v tem avtomobilu odlično počutili zaradi nasploh elegantnega okolja. Dva enormna zaslona naredita notranjost zelo moderno in ju hvalim zaradi odzivnosti ter vrhunske ločljivosti, tudi 'sprehajanje' po menijih je dovolj intuitivno. Sedi se odlično, kot se za eleganten pedigre spodobi, celotno okolje je pravzaprav zelo fascinantno, izjemno uglajeno in obenem moderno. Le še zračnike iz E kupe bi imel, saj veste, tiste lopatice turbine.

All-terrain čepi na zračnem vzmetenju, kar pomeni, da je izjemno udoben. Tudi v tem primeru, ko so platišča 20-palčna, tako lepo požira neravnine, da je skoraj neverjetno - kot bi vse ceste v Sloveniji na novo preplastili. Že večkrat smo poudarili, da se vozila te znamke vedno peljejo bistveno bolje z zračnim vzmetenjem in pri all-terrainu je slednje serijsko, zato je udobje na zavidljivem nivoju. Po drugi strani pa se pelje skoraj identično klasičnemu, kar je v osnovi še vedno blizu tal, morda je le za odtenek bolj mehak in se malce bolj nagiba, a vse skupaj nikakor ni moteče in lega je še vedno zelo suverena. V bistvu je vrhunsko vsestranski.

No, druga prednost zračnega vzmetenja pa je možnost prilagajanja oddaljenosti od tal, vse skupaj se zgodi prav na hitro, ko voznik premakne vozni program na 'terrain'. Sicer se podvozje dvigne le za dva centimetra na skupno 15,6 cm (pri A6 allroad se še za 3 cm več), ampak včasih je že to dovolj, predvsem pa se boste v takšni nastavitvi lahko peljali le največ 35 km/h, sicer se bo ponovno samodejno spustilo navzdol. Močno dvomim, da boste svoj E all-terrain želeli mučiti po kakšnih vlakah, za vožnjo po makadamu pa bo tolikšna oddaljenost več kot dovolj. Štirikolesni pogon bo tudi zlahka preplezal manjše ovire.

Dvolitrski dizelski motor ima malce manj kot 200 ’konjičkov’, kar pomeni 8 sekund z mesta do stotice in 231 km/h največje hitrosti. Ni slabo in v praksi je takšen E povsem dovolj živahen, tudi ker odlično sodeluje s hitrim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in se posledično nikoli ne zdi podhranjen. Obenem pa zlahka porabi le 7 litrov, kar je za velikost in maso avtomobila odličen rezultat. V bistvu je le en razlog, da ga ne hvalim še bolj, in sicer dejstvo, da bi tako velikemu in elegantnemu avtomobilu bolje pristajal močnejši trilitrski šestvaljni motor. Že zaradi zvoka in nasploh pedigreja.

Še cena vas zanima, kajne? Vsaj 60 'jurjev' osnovni, takšen z dodatki pa 88.998 EUR. Veliko, vem, ampak eno najlepših okolij in nasploh izjemen avtomobil pač zahtevata svoje, ker boste težko še v katerem hkrati nosili srajco in škornje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E 220 d all-terrain avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.600 do 2.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4947 x 1861 x 1497
medosna razdalja v mm 2939
prtljažnik v litrih 640/670
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1900 (670)
največja hitrost v km/h 231
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/5,1/5,2
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 50.282
cena testnega vozila v EUR 60.612
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 88.998

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |