Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Havaji na domačem dvorišču

Hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hyundai s kono napada segment majhnih križancev, nastopaška zunanjost pa bo skrbela, da na cesti ne bo ostal neopažen. To pa sploh ni njegov edini adut.
Havaji na domačem dvorišču
Foto: Anže Jereb
29. 5. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kona kaže nov, agresivnejši oblikovalski jezik znamke
če je nastopaštvo pomemben vidik, potem je kona za vas
nova arhitektura, na kateri stoji, zagotavlja številne različice v prihodnosti
kljub kompaktnim dimenzijam je znotraj za štiri dovolj prostora
prtljažnik je prostorninsko povprečen, a bo večinoma dovolj
možnost štirikolesnega pogona povečuje uporabnost
litrski turbomotor je prijeten, menjalnik tudi
znotraj je dobro sestavljena in ergonomsko prijetna
linije so vseeno preveč agresivne in vsega je malo preveč
podvozje je povprečen kompromis udobja in voznosti
motor ni varčen kljub majhni prostornini
na slabi cesti se kona pokaže kot precej trd avtomobil
nastopaška zunanjost ima svojo ceno, tokrat preko 24 tisočakov
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (20 glasov)
test hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko se bo pripeljal mimo vas, boste navdušeno rekli 'uaaau', ker so linije tako agresivno zavihane, da ga boste gotovo opazili pa še všeč vam bo. Se mi pa zdi, da sem svoje mnenje malenkost spremenil, ko sem vanj nekaj časa buljil in ga bolj podrobno opazoval. Se mi vseeno zdi, da so mu namenili kakšen detajl preveč in kakšno zarezo preveč in kakšen kos plastike preveč … In kakšno luč preveč. Malo me spominja na hondo civic, kjer se mi tudi zdi, da niso imeli najboljše ideje, kam zapeljati obliko, in so potem kar dodajali stvari. Je pa res, da je bilo tako tudi z Nissanovim jukom in je vseeno uspešnica, tako da so že vedeli, kaj hočejo …

Kakorkoli, znotraj je bolj umirjen in precej podoben i30, kar je pohvalno. To namreč pomeni, da je stikal relativno malo, za najpomembnejše funkcije ostajajo fizični gumbi, ostalo pa se upravlja preko velikega zaslona na dotik. Uporabno in lepo na pogled, celo projekcijski zaslon imate lahko in so potem na njem prikazani vsi pomembnejši podatki. Poleg tega Hyundai zdaj že nekaj let pri izdelavi uporablja boljše materiale, da je vse skupaj na otip bolj prijetno, predvsem pa nič ne škripa.

Marsikdo zmotno meni, da je kona ’podkožno’ identična kii stonic. Stonic stoji na platformi ria, kona pa na povsem novi, ki bo pozneje ponudila celo električni pogon.

Marsikdo zmotno meni, da je kona ’podkožno’ identična kii stonic. Stonic stoji na platformi ria, kona pa na povsem novi, ki bo pozneje ponudila celo električni pogon. Prostorsko sta si podobna, v koni je prtljažnika za 361 litrov, kar je povprečno veliko, drugega itak ni za pričakovati, in štirje bodo v tem avtu sedeli udobno. Všeč mi je, da je zadnja klop malce višje, ker potem otroci lažje vidijo ven. Zakaj primerjam oba atomobila? Da bo lažje jasno, da si vozniško nista povsem identična.

Kona je križanec, ki bo lahko zadovoljil tudi avantur željne, ker ima kot eden redkih v razredu opcijo štirikolesnega pogona. Sicer je od tal oddaljen zgolj povprečnih 17 centimetrov, zato hudi tereni odpadejo, vseeno pa ne bo takoj odpovedal in vas spravil v zadrego. Tokratni je imel pogon le spredaj, motor je bil litrski turbobencinski z 88 kilovati oziroma 120 ’konji’, menjalnik ročni. Vozniško se mi zdi povprečen, srednje udoben in srednje dinamičen, ampak to je bilo tudi za pričakovati od vzmetenja s poltogo premo zadaj. Pri štirikolesnem pogonu je večvodilna. Če se zopet vrnem na stonic; ta se mi zdi bolj kompakten in igriv, vozniško bolj zabaven. Po drugi strani pa je hyundai i30 bolj udoben. Kona je nekje vmes, v nobenem pogledu ni vozniško slab avto, posebej pa tudi ne razveseli.

Menjalnik mi je v koni všeč, ker je natančen in z njim je prijetno rokovati, hodi ročice pa so kratki. Tudi motor se mi zdi dovolj zmogljiv, ker je itak cel avto bolj umirjen, čeprav se obenem sprašujem, zakaj do stotice kona potrebuje dve sekundi dlje kot stonic z enakim motorjem. No, motor se rad zavrti, ne deluje podhranjeno in mu prav nič ne manjka. Dovolj suvereno potegne in pospeševanja so lepo zvezna. Ni pa varčen, kar smo ugotovili že pri ostalih modelih s tem motorjem, na našem testu je bila povprečna poraba 8,5 litra na 100 km.

Po vzoru ostalih novodobnih hyundaijev je tudi kona lahko bogato založena z varnostnimi sistemi, pri opremi impression jih je res veliko, cena točno takšnega pa je 24.050 EUR oziroma še dva jurja manj, če upoštevam popust. In za ta znesek dobite avto, ki vas bo ves čas spominjal na Havaje, tam imajo kraj z enakim imenom. Na tiste bolj agresivne Havaje z vulkani, ker je tako drzno oblikovan.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1800 x 1565
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 361
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1385 (390)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 12,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/5,0/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 21.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.050 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |