{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Naj kar piči

Kia stinger 2.2 CRDi RWD GT line

Avtor prispevka: Anže Jereb
S stingerjem Kia pika tiste kupce, ki na korejske znamke še pomislite ne, za vas obstajajo le premijske. Če vas bo atraktivna zunanjost pritegnila do te mere, da se boste v avtomobil usedli in ga zapeljali, ne bo več poti nazaj.
Naj kar piči
Foto: Gašper Miš
9. 5. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za tako atraktivnimi oblinami se bodo obračali vsi
nizka in široka sprednja maska izžareva športnost
notranjost je velik korak naprej od tiste, ki smo je vajeni pri tej znamki
materiali so večinoma zelo dobri, ergonomija je na visokem nivoju
zadnja klop bo dvema potnikoma ponudila dovolj prostora
lega je izvrstna, zadnji pogon skrbi, da je nos vozila lepo razbremenjen
krmiljenje je odlično, povratnih informacij pa veliko
8-stopenjski samodejni menjalnik je karakterju vozila primerno hiter
200 ’konjičkov’ moči je v praksi dovolj
karakterju stingerja veliko bolj ustreza bencinski motor
cena ob bogati opremi ni posebej ugodna, je pa zelo konkurenčna
mestoma plastika in aluminij še nista na dovolj visokem nivoju
paket GT line je obvezen, brez njega stinger ni stinger
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (14 glasov)
test kia stinger 2.2 CRDi RWD GT line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če vprašate mene, je tole tudi eden najlepših avtomobilov, ki jih lahko kupite za normalen denar.

Stinger je prvi Kiin poskus v segmentu športnih limuzin, s katerim napada celo BMW-jev 4 gran coupe in Audijev A5 sportback. Da bi na znamko Kia gledali z enako spoštljivimi očmi, je seveda težko, vseeno pa je stinger s svojo radikalnostjo najboljši možen razlog, da se teh pregloboko zakoreninjenih prepričanj enkrat za vselej znebimo. Če vprašate mene, je tole tudi eden najlepših avtomobilov, ki jih lahko kupite za še normalen denar.

Ker zgolj privlačne zunanje linije še niso dovolj dober razlog, da bodo kupci kar drli v salone, mora stinger znati še kaj drugega. In zna! Precej zanimiv je tudi znotraj, kjer vam sama oblika sicer ne bo vzela sape, boste pa še enkrat pogledali, če na volanu res piše Kia. Voznikovo okolje je namreč precej moderno, sredinski zaslon na dotik je hiter in vmesnik intuitiven, za najnujnejše funkcije so vozniku na voljo lično oblikovana stikala, zelo mi je všeč še projekcijski zaslon. Nasploh je privlačno celotno okolje.

Pod črto je notranjost dobro sestavljena in materiali so večinoma dobri. Veliko je mehke plastike in usnja, celo aluminij boste našli na vratih in ponekod na armaturni plošči. Vseeno pa so nekateri gumbi preveč ceneno plastični in celo aluminij na prstih ne pusti tistega značilnega in prijetnega občutka. Tukaj je tisti prvi segment, kjer Kia potrebuje še nekaj fines, če bo želela konkurirati najboljšim.

Bolj pomembno je, da zaradi majhnega zadnjega stekla in tudi stranskih preglednost nazaj ni dobra, a na srečo težavo rešuje odlična vzvratna kamera.

Zelo zanimivo je prvo srečanje s kabino stingerja, ker si pričakovanja kar naenkrat velika. Prostora znotraj je dovolj, tudi potnika na zadnji klopi ne bosta imela pripomb, čeprav streha pade v kar občutnem loku. Za glave ga kljub temu ostaja zmerno, prtljažnik je z dobrimi 400 litri dovolj prostoren, je pa plitek. Seveda stinger ni namenjen tovorjenju velikih predmetov, zato je njegova okrnjena uporabnost pravzaprav nepomembna. Bolj pomembno je, da zaradi majhnega zadnjega stekla in tudi stranskih preglednost nazaj ni dobra, a na srečo težavo rešuje odlična vzvratna kamera.

Največje presenečenje, vsaj zame, so vozne lastnosti. Čeprav tehta 1.780 kilogramov in se masa v zavojih čuti, se stinger pelje zelo zelo suvereno. Občutek na volanu je odličen, zadnji pogon skrbi, da je nos precej neobremenjen in prav lepo skoči v zavoj. Ker je celoten avtomobil odlično uravnovešen in med vožnjo vedno nudi čvrst občutek, se mi pet med seboj preveč podobnih vozniških programov zdi precej nepotrebnih. Program 'smart' naj bi se učil vaše vožnje, 'eco' malo bolj zamori vse skupaj, 'comfort' je pač tista prva nastavitev. Potem sta še 'sport' in 'sport+', ki poskrbita, da je podvozje bolj čvrsto, motor bolj odziven in krmiljenje dobi več teže. 'Sport+' izključi še sistem ESP. 'Sport' se mi zdi najboljši, čeprav me malo moti umetno ustvarjen zvok motorja, ki kar naenkrat postane bolj globok.

Potem pa motor. Trije so na voljo, dva bencinska in takšen dizelski: 2,2 litra ima in okroglih 200 ’konjičkov’, a je le povprečno zanimiv.

Potem pa motor. Trije so na voljo, dva bencinska in takšen dizelski: 2,2 litra ima in okroglih 200 ’konjičkov’, a je le povprečno zanimiv. Nikoli namreč ne deluje zmogljivo, sicer tudi podhranjen ni, a vseeno ne sledi atraktivni obliki avtomobila. Od štirivaljnika te vrste kaj dosti več itak ne gre pričakovati, vseeno pa s svojim zvokom, ki je sicer dokaj dobro zadušen, ne bo navdušil. Tresljaji se v prostem teku prenašajo v notranjost, porabil pa bo okoli 8 litrov dizla na 100 km. Mu pa pomaga precej dober 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki ni med najbolj bliskovitimi, a vas nikoli ne bo zmotil. Ne pozabimo, stinger ni dirkalnik, le malce bolj športno naravnana petvratna limuzina.

S ceno 55.880 EUR in 7-letno garancijo ima stinger še dva aduta v rokavu in pod črto je zelo dober avtomobil. Odlično izgleda, zelo dobro se pelje in znotraj je tudi naredil ogromen napredek v primerjavi z ostalimi modeli. Ne manjka mu veliko, pa bi povsem brez sramu stal ob boku imensko precej eminentne druščine. Samo drug motor izberite, da bo res zaživel. In seveda paket GT line, ker brez njega izgleda pol manj atraktivno.

 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia stinger 2.2 CRDI RWD GT line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 440 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4830 x 1870 x 1400
medosna razdalja v mm 2905
prtljažnik v litrih 406
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1778 (482)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 50.490 (*5.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 54.990 (*5.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 55.880 (*5.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">