Kje so tiste stezice
Alfa romeo stelvio 2.2 diesel 210 AT8 Q4 super

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

In naj vas takoj pomirim, Alfa se je vsega skupaj lotila točno tako, kot sem od njih pričakoval. Nič polovičarsko, da bi samo vzeli en beden ameriški SUV in mu dali gor svojo značko, kot so naredile sestrske znamke, ampak so stelvio razvili od začetka, za osnovo pa vzeli čisto novo platformo, na kateri že vozi giulia. Da, tista giulia, ki nas je v praktično vseh izvedenkah na testu navdušila.
Malenkost bolj je podkrmiljen pri pretiravanju v ovinku, če ga primerjam z giulio, ki ima malo nižje težišče.
Malenkost bolj je podkrmiljen pri pretiravanju v ovinku, če ga primerjam z giulio, ki ima malo nižje težišče. Ko dodate plin, pa se hitro priklopi zadek in bi z veseljem poskrbel za zabavo, če se ne bi vmešal ESP, ki se ga sploh ne da izklopiti. Mnja, veselje pa takšno. Res, da tovrsten avto v osnovi ni namenjen divjanju z zadkom počez, ampak stelvio je do takšnih podvigov zabaven tudi zaradi majhne mase. Res so se potrudili, kardanska gred je iz ogljikovih vlaken, veliko je aluminija, recimo vrata in pokrovi, zato tehta samo 1.660 kilogramov, občutno manj od starega X3 in macana.
Kolegi iz priznanega tujega avto-medija so rekli - končno alfa, ki jo lahko kupiš s srcem in glavo. Res so dobro povedali!
tehnični podatki | alfa romeo stelvio 2.2 diesel 210 AT8 Q4 super |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2143 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 154 (210) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 470 pri 1.750 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4687 x 1903 x 1671 |
medosna razdalja v mm | 2818 |
prtljažnik v litrih | 525 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1734 (596) |
največja hitrost v km/h | 215 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,5/4,4/4,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 39.990 (*5.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 46.490 (*2.500 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 63.480 (*2.500 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















