Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Primabalerina

Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super

Avtor prispevka: Anže Jereb
V lastnem koncernu je Fiat z novim 124 ustrelil mimo, po drugi strani pa je Alfa Romeo z naslednico giulie zadela v polno. V drugem primeru so namreč delo opravili resno, v prvem pa sploh ne.
Primabalerina
Foto: Gašper Miš
4. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je perfektna kombinacija športnosti in elegance
celo povsem običajna z nekaj dodatki izgleda skoraj kot brutalni quadrifoglio
notranjost je minimalistična, vse je podrejeno voznikovemu užitku
položaj za volanom je brezhiben, sedeža vrhunska
občutek na volanu je lahkoten, a vedno zelo informativen
v zavojih giulia pleše kot primabalerina, prava poezija
rokovanje z odličnim ročnim menjalnikom je prijetno, ker je odličen
dizelski agregat z okoli 130 kW moči je lahko dokaj varčen …
… a je preglasen in sploh ne paše karakterju vozila
črna notranjost deluje preveč monotono
sistema ESP ni mogoče izključiti
kakovost še vedno ni ena od vrlin avtomobila
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (15 glasov)
test alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da bo jasno, fiat 124 je vozniško krasen avtomobilček, govorim o novem, seveda, a pravzaprav ni fiat. Je le v drugo obleko postavljena mazda MX-5 in 124-ico celo izdelujejo na Japonskem. Španovija morda niti ne bi bilo tako moteča, če bi imel fiat kakšno novo oznako, z vpletanjem nostalgije pa stvari postanejo bolj resne in zamere so hitro večje. Alfa romeo giulia je po drugi strani nova od glave do peta in plod lastnega razvoja. A tudi to ne bi štelo veliko, če ne bi bila odlična. Saj veste, kadar avtomobil pri kupcih želi igrati na noto nostalgije, napake še bistveno bolj pridejo do pomena. Zato je morala biti nova giulia odlična in takšna tudi je.

Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'.

Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'. Še hecal sem se z gospodom, ki mi je dal ključ, da lahko še enkrat vzamem brutalno izvedenko, ker mi je bila zelo všeč. Tisto smo imeli namreč v uredništvu na testu le nekaj dni prej. Mislim, da mi je trikrat rekel, da sem prišel po točno tole, preden sem dojel, da je res prava in je pod njenim pokrovom dizelski agregat. Izgleda skoraj enako kot brutalni quadrifoglio, kar je v bistvu lahko samo dobro.

Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno.

Zunaj je ta avtomobil zelo opazen, pa čeprav je bil tokratni v beli barvi. Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno. Zgolj reže na pokrovu motorja manjkajo, pa bi bila zunanjost praktično identična najzmogljivejši izvedenki. Tista ima še kakšen spojler več in malce bolj je pritisnjena ob tla, ampak razlike niso takoj opazne. Imam pa tokrat nekaj pomislekov znotraj.

Razumem, da so s črnino želeli poudariti športnost, ampak je vseeno preveč elementov črnih in se potem linije kar izgubijo. Črni so sedeži in praktično celotna armaturna plošča, črn je rob zaslona in črn je volan pa prestavna ročica, merilniki in stikala. Še okrasni elementi so v zelo temno sivi barvi. V malce bolj živahnih barvah bi takoj rekel, da je elegantna tudi znotraj, takšna pa se mi zdi preveč monotona. Takoj sicer lahko pohvalim, da je stikal malo in je vse skupaj minimalistično, vmesnik zaslona je eden najpreprostejših, kar je nadvse prijetno. Ni pa tistega žara posebnosti. V brutalnem quadrifoglio mi je bolj vseeno, ker imam dovolj dela z vsem ostalim, tukaj pa mi nekaj drame vseeno manjka. Notranjost lexusa IS je pravo nasprotje in za vsak dan se mi zdi tista bolj zanimiva, ker vedno znova poskrbi za več razburjenja.

Kot rečeno pa minimalizem razumem in ga spoštujem, ker je bistvo te alfe drugje. Vozniško je nedvomno med najbolj suverenimi, ne le po sami legi, ki je vrhunska, ampak tudi v igrivosti. In to je še bolj pomembno, ker ima voznik ves čas občutek, da je del avtomobila, da je slednji lahek in okreten, da zmore ogromno in nikoli ni zahrbten. Karoserija in podvozje sta neverjetno usklajena, lahkotnost v vožnji je vrhunska. Giulia je nedvomno ena najbolj vozniško uživaških limuzin tega segmenta, že sam položaj za volanom je odličen, ročni menjalnik je super, s kratkimi in dovolj natančnimi hodi, vse skupaj je prava poezija. Čista petica.

No, v bistvu štirica, ker ne razumem, zakaj ne morem izklopiti sistema ESP. Mi je jasno, da ga imam zaradi varnosti, ampak zakaj mi potem ponudijo super vodljivo limuzino z zadnjim pogonom, če mi ne pustijo niti malo občasne zabave? Potem lahko naredijo kočijo s slabo lego in me niti ne bo mikalo. In sedeže lahko dajo slabše, ne pa takšnih, kot so tukaj, ki moj hrbet lepo objamejo, ne preveč in ne premalo. Tole s sistemom ESP je v moji knjigi kar velika zamera, verjamem pa, da v vaši ne bo.

V bistvu mi tudi motor ni všeč, ker je preglasen. Saj še kar dobro potegne, čeprav bi mu prisodil kakšnih 30 'konjičkov' manj, popije okoli 6,5 litra na 100 km, kar je tudi v redu, ampak zvok pa ubije vsa čustva, ki jih ostali sklopi avtomobila poskušajo obuditi. Vem, poraba se vam zdi pomembna, ampak dvolitrski turbobencinar z 200 'konjički' bi bil bistveno boljša izbira. Če že kupujete avtomobil, ki kar poka od čustev, je to pomembno.

Prostornost je v tem segmentu itak postranskega pomena, zato povem le, da se zadaj sedi dokaj dobro, ne pa posebej razkošno, za prevoze poslovnežev so skratka boljše alternative. Giulio izberite predvsem tisti, ki v vožnji neizmerno uživate. To področje namreč obvlada. In pri kakovosti malo zamižite, ker zna odpasti kakšen gumb, tokrat je odpovedalo stikalo za brezključno odklepanje, kakšen čriček se bo prikradel tudi v kabino. Pač, alfa, kot jo poznamo, in alfa, ki ji praktično vse napake odpustimo, ko speljemo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4643 x 1860 x 1436
medosna razdalja v mm 2820
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1449 (491)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,5/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 34.490 (*4.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 40.790 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.780 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |