Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni še za staro šaro

Nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nissan je leta 2010 z modelom juke presenetil konkurenco in kupce. Z ekstravagantno obliko, jasno! Dobro se je prodajal in čeprav kmalu pripelje novi, aktualni še ni za staro šaro.
Ni še za staro šaro
Foto: Jure Cehner
18. 12. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je prepričala marsikoga, zato si verjetno zasluži plus
oprema N-tec je kar dober paket modernih dodatkov
visoko sedenje je dodaten plus za voznike, ki si želijo križance
motor je zelo varčen
juke je s tem motorjem tudi precej poskočen
volanski obroč ni nastavljiv po globini
notranjost je precej prostorsko utesnjena
prtljažnik je še vedno le zmerno velik
motor je precej glasen
tempomat slabo ohranja enakomerno hitrost
med hitro menjavo smeri se karoserija precej nagiba
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (2 glasov)
test nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z opremo N-tec je ravno pravi za vse, ki imate radi predvsem uporabno opremo in malo bolj športen izgled. Na primer, nima senzorjev za parkiranje, ima pa kamero zadaj, ki je obvezna, ker se nazaj zaradi oblike zadka skoraj nič ne vidi. Del opreme so tudi tempomat in navigacija, zunaj še 17-palčna platišča, ostalo pa je bolj ali manj enako, vključno z zdaj že rahlo zastarelo armaturko, ampak še vedno zanimivo oblikovanim sredinskim grebenom s sijočo plastiko. Vedno nam je bilo všeč, da je prestavna ročica postavljena visoko, čeprav njeni dolgi gibi niso ravno tisto, kar si zamišljajo ljubitelji relija.

Še vedno ostaja znotraj skop s prostorom, predvsem na zadnji klopi ga je za odrasle premalo in zaradi majhnih stekel deluje rahlo klavstrofobično, tudi prtljažnik bi lahko bil večji, čeprav je v njem bistveno več prostora kot pred prenovo. Takrat nismo verjeli, da je dejansko tako majhen, je pa res, da se v juku v praksi vozita večinoma dva, torej je avto dovolj velik. Zelo velik hit je med starejšimi vozniki, ki želijo po merah majhen avtomobil, v dolžino meri samo 4,13 metra, kar ni bistveno več kot clio, še bolj pomembno pa je, da se sedi višje. In tukaj se sedi precej visoko. Ravno zato zmoti še, da volanski obroč ni nastavljiv po globini, da bi položaj med vožnjo ustrezal še širši množici voznikov.

Za pogon testnega skrbi 1,5-litrski štirivaljni turbodizel, ki da od sebe 81 kilovatov, torej 110 'konjev', in z njim je lahko juke kar poskočen. Ves navor 260 njutonmetrov se pojavi pri 1.750 vrtljajih. Pa še zelo varčen je s tem motorjem, saj je na našem testu porabil tudi le pet litrov na 100 prevoženih kilometrov, povprečje ob koncu testa pa je znašalo še vedno zelo dobrih 5,7 litra. Turbopolnilnik ima spremenljivo geometrijo lopatic, da je bolj odziven kot nekoč, le precej glasen je sam motor, ki ga marsikdo pozna tudi iz drugih modelov, predvsem renaultov. Malo slabša zvočna zatesnitev se potem še bolj pozna med vožnjo po avtocesti, ko juke kar glasno reže zrak. In neodločen tempomat se včasih ne more odločiti, če bi še pospeševal ali zaviral, nasploh pa je vožnja s tem oblikovnim posebnežem kar prijetna, če niste previsoki.

Čeprav si osnovo deli z nekaterimi vozniško bistveno manj prepričljivimi modeli iz skupine, v katero spadata še znamki Dacia in Renault, se juke kar dobro znajde na cesti. Sicer se karoserija precej gunca med hitro menjavo smeri, je pa zato dokaj zanesljivo postavljen na cesti, da se boste brez strahu zapodili v ovinek. Upoštevajte le, da bo z nosom prej ali slej silil naravnost, da bo s samo sprednjim pogonom velikokrat zavrtel kakšno od koles v prazno in da je dizelski motor v nosu težji od bencinskega.

Ravno zato bi sam raje izbral po občutku še bolj poskočen in lepše zveneč 1,2-litrski turbobencinski motor, vse ostalo pa štima, če hočete biti posebni in ne rabite preveč prostora. 18.540 evrov pripravite za takšno izvedbo s popustom, če vas je strah, da nova generacija ne bo več tako drugačna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1305 (465)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,4/3,8/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.270
cena testnega vozila v EUR 18.140
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |