Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najlepši karavan na cestah?

Volvo V90 D5 AWD inscription

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdo bi si mislil, da bodo karavani nekoč avtomobili za izražanje stila. Volvo S90 je privlačen avto, ampak večina je rekla - jaz čakam V90, to bo tisto pravo. Se še kako strinjam!
Najlepši karavan na cestah?
Foto: Gašper Miš
9. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izjemen izgled za avtomobil s praktičnim prtljažnikom
čeprav prtljažnik ni rekordno velik, je pa zelo lepo obdelan
kljub majhni prostornini motor zadovolji z močjo in prožnostjo
zaradi tehnologije PowerPulse je motor tudi lepo odziven
vožnja je predvsem udobna in pomirjujoča
notranjost je prava paša za oči, materiali so zelo kvalitetni
splošno eleganco bi še izboljšal motor z več valji
s samo štirivaljnim motorjem težko požremo tolikšno ceno
med vožnjo vseeno deluje malo preveč okorno
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.9 (9 glasov)
test volvo V90 D5 AWD inscription
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi meni je bolj všeč ta oblika, avto dejansko izgleda bolj skladno in atraktivno, hkrati je pa še bolj uporaben. Glede na rekordne zunanje mere, dolg je samo dobrih 6 centimetrov manj kot 5 metrov, pa nima rekordnega prtljažnika. Prostornino 560 litrov poseka že večina karavanov v razredu golfa in na precej manjši velikosti, zato pa je ta izjemno lepo obdelan, da se bodo tudi prtljaga ali vaš pes vozili v stilu. Na račun oblike zadka, pri katerem se streha nizko in zelo elegantno spusti, so pač žrtvovali nekaj tistih litrov, ki jih itak rabite samo dvakrat na leto.

Kdor želi odlično vozniško izkušnjo, ima dovolj izbire drugod, pri Volvu pa bo dobil umirjen avto z zanesljivo lego, s katerim je res užitek potovati.

Vožnja ne preseneča, če ste že vozili limuzino. Ali volve nasploh. Predvsem je udobna, avto ne mara hitrih menjav smeri, ker se čuti, da je velik in dokaj okoren. V tem pogledu prav nič ne posnemajo nemške konkurence in tako je tudi prav. Kdor želi odlično vozniško izkušnjo, ima dovolj izbire drugod, pri Volvu pa bo dobil umirjen avto z zanesljivo lego, s katerim je res užitek potovati.

Gotovo tudi zaradi zelo prijetnega prostora z odlično obdelanimi materiali, dobre masaže sedežev, fine zvočne zatesnitve ali odličnega zvočnega sistema. Več o tem si lahko preberete tudi v testu S90. Najmanj prepričljiv del tega avtomobila je spet dizelski motor, ki ima samo 2 litra prostornine in štiri valje, ampak vas z zmogljivostmi ne bo razočaral, če vas ne moti manj uglajen zvok. Res, da se 173 kW oziroma 235 'konjev' ne čuti, kot bi si vedno želeli, vseeno pa dovolj suvereno pospešuje glede na maso in bo zadovoljil večino voznikov. Premierno se s serijo 90 predstavlja tehnologija 'PowerPulse', ki konkretno zmanjšuje 'turboluknjo' pri dizelskih motorjih. Manjša od dveh turbin po samo desetinko trajajočem vbrizgu zraka z 12 bari potem potrebuje le 3 desetinke, da se zavrti s polnimi 150 tisoč vrtljaji, zato boste čutili zelo malo zamika med trenutkom, ko polno pohodite pedal za plin in ko se dejansko kaj zgodi. Volvo se je tako z namestitvijo posebne zračne komore na mesto, kjer so sicer komponente hibridnega sistema, izognil dragim sistemom, ki jih ponuja konkurenca.

Problem zmanjševanja prostornine motorjev je ravno v tem, da smo razvajeni s presežkom in se nam zdijo majhni motorji nevredni takšne cene, ki so jo proizvajalci nekoč zahtevali za precej večje. Danes nam v bistvu zaračunavajo moč, ne pa velikost motorja, in prej, kot se navadite, hitreje boste zadovoljni, čeprav smo v praksi ugotovili, da se večji motorji v določenih primerih še vedno obnesejo bolje. Na primer pri porabi na avtocesti, kjer lahko delujejo z manj vrtljaji, kar ugodneje vpliva tudi na hrup v kabini. Po moči primerljivi trilitrski šestvaljniki nemške konkurence na primer porabijo enako, če ne celo manj goriva kot tale 'naviti' Volvov dvolitrski štirivaljnik, zato s testno porabo skoraj 9 litrov na 100 kilometrov nismo bili preveč zadovoljni. Je pa seveda avto težak, skoraj 2 toni tehta.

Težak bo tudi za vašo denarnico, testni stane kar 89 tisoč evrov.

Težak bo tudi za vašo denarnico, testni stane kar 89 tisoč evrov. Ja, oprema je draga, osnovni s tem motorjem in štirikolesnim pogonom velja 62 tisoč evrov, kar je bolj sprejemljivo za avto z le dvolitrskim motorjem, čeprav potem še zdaleč ni tako poseben kot ta, ki ga vidite na posnetkih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V90 D5 AWD A inscription 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 173 (235) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 480 od 1.750 do 2.250
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4936 x 1879 x 1475
medosna razdalja v mm 2941
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1933 (467)
največja hitrost v km/h 240
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,5/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 44.458
cena testnega vozila v EUR 62.387
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 89.152

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |