Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sršen, ki piči kot čebela

Audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Testni A3 je v času testa požel vsaj toliko pogledov odobravanja, kot bi jih kakšen nizek in športen R8. Kriva sta barva in paket S line, po katerem se ti, kot pove že sam, cedijo s-line.
Sršen, ki piči kot čebela
Foto: Anže Jereb
5. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je s tem paketom pravi nastopač
spojlerji in pragovi pomenijo, da izgleda kot brutalni S3
znotraj doplačajte za takšna sedeža, ker sta vrhunska
doplačajte tudi za LED luči, ker so odlične
izdelava je na najvišjem nivoju, materiali pa odlični za ta razred
dodaten par vrat pri sportbacku doda veliko uporabnosti
lega je zelo nevtralna in zanesljiva
občutek na volanu je zelo dober
robotizirani menjalnik prestavlja hitro in učinkovito
dvolitrski TDI je v takšni kombinaciji najbolj šibak člen
cena zaboli, sploh s tem motorjem in pogonom
prostorsko je A3 zgolj povprečen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (13 glasov)
test audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sem pa prvih nekaj minut po prevzemu testnega avta iskal kuverto s kakšnimi petnajstimi tisočaki, ker za točno tega želijo 51.151 EUR, kar se mi zdi res veliko. Sploh, ker se v podkožju vrti nič kaj poseben dvolitrski TDI s 110 kW moči. Že res, da je ravno motor tista najmanj posebna stvar v tem avtomobilu in je vse ostalo zelo radodarno in bogato, a cena te vseeno strese. Ob njej bi pod pokrovom želel vsaj dvolitrski bencinski TSI s 140 kW moči oziroma s slabimi dvesto 'konjički'. Morda celo kaj še bolj atraktivnega.

Je pa res, da sosedje močnejšega motorja ne bodo opazili, takšno hudo barvo pa takoj. Rumena mu paše in čeprav bo večina 'Atrojk' bistveno bolj zadržana ter v kakšnih sivih ali črnih barvah, sam priporočam takšno. Pa ne zaradi sosedov, temveč zato, ker A3 z njo prav zaživi, vse linije in vsi dodatki tokratnega paketa S line pa lepo izstopijo. Se mi zdi, da ga je večina s takšnim navdušenjem opazovala, ker je mislila, da gre za športni S3, ampak je tako agresiven izgled le del privlačnega paketa. Oba odbijača sta namreč bolj agresivna, platišča so velika, streho pa zaključi spojler.

V notranjosti ob takšnem paketu pričakujte občutno bolj športno nastrojena sedeža, ki za začetek dobro izgledata, svoj izgled pa podkrepita z odličnim oprijemom. Ju nadvse priporočam, ker lepo zasidrata telo, obenem pa nista pretrda ali naporna, tudi na daljših poteh vaše telo ne bo imelo pripomb. Krasna sta. Tokrat so celotno izkušnjo popestrili še veliki digitalni merilniki, ki so na voljo za doplačilo, a jih priporočam zaradi dvojega. Najprej zaradi očitne preglednosti in funkcionalnosti, potem pa še zaradi celotnega izgleda notranjosti, ker je bistveno bolj moderna.

Takšen sportback z dodatnim parom vrat na boku obenem skrbi, da je prostorsko bolj uporaben, čeprav težko rečem, komu je najbolj namenjen. Za resno družinsko uporabo bo hitro premalo prostoren, čeprav se tudi zadaj dovolj udobno sedi in prtljažnik ponuja še kar radodarnih 380 litrov prostora. Bolj ga vidim v vlogi drugega avtomobila v družini, takšnega, ki ga uporablja žena, z njim leta po opravkih ali se odpravi na delo, obenem pa zlahka v šoli pobere tudi dva otroka. In lastnik, kdorkoli že bo, je lahko precej zahteven ali razvajen, pa prav veliko pripomb ne bo imel.

Škripanja ali drugačnega ropotanja med vožnjo ni, ergonomija je odlična in čeprav je stikal malo, vse štima.

Dobrih lastnosti je namreč ogromno. Za začetek je na zelo visoki ravni sama kakovost; materiali v notranjosti so naravnost odlični in tudi izdelava je brezhibna. Škripanja ali drugačnega ropotanja med vožnjo ni, ergonomija je odlična in čeprav je stikal malo, vse štima. V bistvu je tako, da po izgledu in notranjem počutju takšen A3 prav veliko tekmecev nima. Seveda, ob predpostavki, da si boste privoščili kakšen dodaten kos opreme. Sam nadvse priporočam vsaj takšna sedeža, pa čeprav staneta dober tisočak, tudi podobno cenovno ovrednotene luči LED vzemite, ker so zares odlične.

Preden se lotim 'kisle kumarice', še beseda ali dve o voznih lastnostih. Te so, tipično za Audi, precej 'varno' nastavljene. Občutek na volanu je dober in lega zelo dolgo nevtralno zanesljiva, ko boste pretiravali, pa bo iz zavoja najprej silil nos vozila. Precej nadzorovano in vnaprej napovedano, zato posebnih presenečenj ne bo. Nasploh lahko rečem, da A3 zelo kompaktno in zanesljivo čepi na cesti, seveda je malce bolj čvrst, a nikakor ne pretrd, tudi zvočna izolacija je odlična. Ima pa ta eno stvar, ki mi ni všeč.

Motor in tega sem se lotil že v uvodu. Za A3 s ceno okoli 30 tisočakov je dvolitrski TDI čisto OK in takšnega boste tudi najpogosteje srečevali. Če pa govorimo o ceni nad petdeset tisočakov ter o izgledu, ki je hudo mikaven, takšno ropotalo odpade. Motor sploh ni slab, ne paše pa v takšen stroj, ker traktorsko ropota, pospešuje zgolj povprečno, predvsem pa tudi ne porabi tako malo, kot sem mislil. Med 6 in 7 litrov na 100 km vsekakor, na umirjeni poti proti Primorski sem zaključil s slabimi sedmimi, pričakoval sem vsaj liter manj ob vključenem programu 'efficiency'. No, ti programi se mi itak zdijo precej nesmiselni, ker je razlik premalo. V najbolj športnem načinu 'dynamic' le menjalnik malce pozneje prestavlja in volan je takrat celo pretežak. Je pa robotizirani menjalnik super, hiter in med vožnjo skoraj neopazno menja prestave, ob speljevanju pa kot vsi malce cukne.

Če ste pripravljeni nameniti tolikšen znesek za A3, potem pod pokrovom izberite kaj bolj zanimivega. In dodajte še štirikolesni pogon, ker bo z njim avtomobil še bolj zaživel. Tudi če bo poraba ob večji motorni moči kakšen liter ali dva večja, naj vas to ne skrbi, če ste odšteli nad 50 tisočakov za avto, ker bo šele takrat glas ustrezal stasu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski (S tronic)
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4313 x 1785 x 1426
medosna razdalja v mm 2637
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (485)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,3/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 24.270
cena testnega vozila v EUR 33.020
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.151

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |