Raziskovalec ali osvajalec
Land rover discovery 2.0 SD4 AT 4WD HSE

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Glede prostornosti sploh ni kaj reči. V avtu dejansko lahko sedi sedem oseb, celo zadaj je za povprečno visoke dovolj prostora, ker so streho spet značilno dvignili v zadnjem delu. In ker so po novem uporabili klasična vrata (stara naj bi preveč rjavela), so dodali še električno pomično notranjo polico, ki naj bi nosila 200 kilogramov, da bodo hitri pikniki in druge aktivnosti še vedno možni. Mimogrede, ko podrete vsa naslonjala v drugi in tretji vrsti, prtljažni prostor meri kar 2.406 litrov!
Pri vožnji po težkem terenu vam pomaga All Terrain Progress Control, kjer si nastavite hitrost med 2 in 30 km/h.
Pri vožnji po težkem terenu vam pomaga All Terrain Progress Control, kjer si nastavite hitrost med 2 in 30 km/h, da se lahko vi ukvarjate samo z iskanjem prave poti. In za prave avanturiste je pomembno, da si lahko omislite še reduktor, v srcu katerega je elektronski diferencial. Ta lahko že pred zdrsom zaklene razmerje 50:50 med osema, da ne bi slučajno ostali na kakšnem težko prehodnem terenu. Za vklop reduktorja se boste seveda morali ustaviti in okrogli gumb menjalnika prestaviti v N (kot Neutral). Prav tako vam bo na spolzkem terenu med spuščanjem pomagal sistem za nadzorovan spust, saj izjemno učinkovito zavira posamezno kolo, pri čemer spet (kot pri tempomatu) nastavite hitrost in se ukvarjate samo z morebitnimi ovirami pred avtom.
Za avanturistične družne praktično ni boljšega avta na trgu. Če lahko izkašljate 82 tisoč evrov.
Za avanturistične družne praktično ni boljšega avta na trgu. Če lahko izkašljate 82 tisoč evrov za takšnega, ne boste kupili samo velikega avta za poziranje (dobro, ne kažite ga od zadaj), ampak avto, ki zmore tisto, kar s svojo terensko obliko kaže. Z 'discom' boste vi tisti, ki boste vlekli razne X5ke in Q7ke, ko se bodo nesposobni vozniki s cestnimi gumami in prevelikimi platišči zakopali v sneg ali blato. Zato je v zadnji generaciji namesto raziskovalec postal osvajalec.
tehnični podatki | land rover discovery 2.0 SD4 AT 4WD HSE |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 177 (240) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 500 pri 1.500 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4980 x 1990 x 1888 |
medosna razdalja v mm | 2923 |
prtljažnik v litrih | 258/1137 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1967 (508) |
največja hitrost v km/h | 207 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,8/5,8/6,5 |
poraba na testu v l/100 km | 10,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 55.256 |
cena testnega vozila v EUR | 71.114 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 82.128 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















