Samo leta ga držijo nazaj
Subaru XV 2.0D-S AWD unlimited

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Plastika je trda in niti na pogled nič posebnega, ergonomija sicer dobra, a z nekaterimi pomisleki. Stvari, ki jih ves čas premikate, na primer nastavitve klimatske naprave, so z velikimi vrtljivimi gumbi zelo priročne, pomikanje po potovalnem računalniku pa sploh ne. No, zadnja prenova mu je prinesla nekoliko večji zaslon, to je pohvalno, ni pa notranjost pojem elegance ali razkošja.
XV je eden tistih redkih avtomobilov, ki vihajo nos nad nesmiselnim številom nastavljivosti sedeža pa nad šestnajstimi vtičnicami za USB.
Je pa XV vrhunski tam, kjer je to potrebno, in sicer v vozniškem užitku ter s tem povezani mehaniki. Ne berite tega le v smislu, da se odlično spopada z zavoji, s čimer seveda se, ampak v izjemno prijetni izkušnji za volanom. XV je eden tistih redkih avtomobilov, ki vihajo nos nad nesmiselnim številom nastavljivosti sedeža pa nad šestnajstimi vtičnicami za USB. In dokazuje, da na armaturni plošči ne potrebujete usnja kravic, ki so rasle v neokrnjenem zraku tritisočakov, samo zato, da bi vašo pozornost preusmeril od slabega podvozja. Ne, mu ni treba.
Motor je že naš dolgoletni znanec, 108 kW moči ponuja, v prostem teku se nekoliko bolj ziba, kot smo vajeni sicer, tudi najtišji ni.
Motor je že naš dolgoletni znanec, 108 kW moči ponuja, v prostem teku se nekoliko bolj ziba, kot smo vajeni sicer, tudi najtišji ni, a je njegov zvok med vožnjo vseeno netipično dizelski. Ne moti preveč, ker je pač drugačen, predvsem, ko je mrzel, pozneje se njegova glasnost umiri. Obenem dovolj dobro potegne in popije sprejemljivih 7 litrov na 100 kilometrov. Sicer pa priporočam točno takšno kombinacijo, ta motor in ročni menjalnik, ker je najboljša.
tehnični podatki | subaru XV 2.0D-S AWD unlimited |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 108 (147) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.600 do 2.800 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4450 x 1780 x 1570 |
medosna razdalja v mm | 2635 |
prtljažnik v litrih | 380 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1440 (520) |
največja hitrost v km/h | 198 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,8/4,6/5,4 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.990 |
cena testnega vozila v EUR | 30.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 30.990 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















