Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za mestne nastopače

Fiat 500X 1.6 multijet II 16V city look lounge

Avtor prispevka: Anže Jereb
Da so križanci že nekaj let najbolj vroči avtomobili, čivkamo že lep čas. Jasne so tudi potrebe kupcev, zato je lahko fiat 500X precej terenski ali pa sploh nič, kakor boste želeli.
Za mestne nastopače
Foto: Gašper Miš
28. 7. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

črna barva skrije lepe linije, vseeno 500X ostaja eden bolj atraktivnih
s skoraj 18 centimetri oddaljenosti od tal se pločnikov ne ustraši
precej trdo podvozje pomeni, da se v zavojih ne nagiba in je zelo lepo vodljiv
paket 'city look' ga naredi bolj nežno privlačnega, deklinam bo všeč
znotraj je zanimiv, predvsem pa zelo dobro izdelan
število odlagališč je veliko, tudi uporabna so
motor je prijeten, dovolj zmogljiv in dovolj varčen …
… a preglasen, sploh mrzel ima traktorski zvok
preglednost ni najboljša
podvozje je pretrdo in na slabih podlagah neudobno
prtljažnik ni pojem razkošja, niti ne zadnja klop
občutek za volanom kot v tanku vam bo morda všeč, lahko pa sploh ne
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (13 glasov)
test fiat 500X 1.6 multijet II 16V city look lounge
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bolj brezpotjem namenjeno različico smo že imeli na testu, preberite si ga tukaj, takratni rdeči 500X pa je ob štirikolesnem pogonu in paketu zunanjih dodatkov 'off road' svoj agresiven izgled podkrepil s prepričljivimi terenskimi vrlinami. Logično, osnovo si deli z jeepom renegade, zato je jasno, da ga ne ustavi vsak kamenček. Vsaj tistega ne.

500X pa je lahko tudi takšen, kot je tokratni. Na lahkotno premagovanje brezpotij namigujeta le nekoliko večja oddaljenost od tal, če ga primerjam s klasičnimi predstavniki, in nasploh višja podoba, sicer pa nima nikakršnih tovrstnih ambicij. Takšen prepričuje predvsem tiste, ki križance kupujete le zaradi njihove nastopaške dvignjene podobe. S sprednjim pogonom in paketom 'city look' je bolj mestno navihan in manj agresiven na pogled, si predstavljam, da bo kakšni deklini takšen bolj všeč. Vseeno pa opozorim, da je enako trd, predvsem pa slabo pregleden nazaj, ker je steklo majhno, stebrički pa zajetni.

Ravno zaradi čvrstega vzmetenja 500X priporočam predvsem tistim, ki se boste vozili po slabih cestah in lahkih brezpotjih ter vam udobje itak ni najpomembnejše. Ampak za tiste je še boljši štirikolesno gnani. Takšen bo marsikomu pretrd, ker precej pretresa in lepo kaže hibe, s katerimi se spopadajo praktično vsi križanci, tale pa še malce bolj. Višje težišče in čvrsto blaženje jemljeta davek pri udobju, ko postane podlaga malce slabša, na naših cestah pa je to precej pogosto. Čvrsto vzmetenje je prednost le, ko boste od njega zahtevali nekaj več dinamike in se v zavoju ne bo nagibal in zvijal. Za ta razred vozil se namreč pelje precej dobro.

In čeprav ima motor tokrat manj moči od tistega v rdečem, 1,6-litrski turbodizel ponuja 88 kW, je primerno zmogljiv. Če kupujete v tem segmentu vozil, verjamem, da nimate želje po divjanju, zato zagotavljam, da je moči povsem dovolj. Motorju zamerim le glasen tek, kot kakšen traktor je (zlasti, ko je mrzel), sicer pa lahko porabi manj kot 6 litrov in čisto fino gre. Menjalnik je tudi dovolj natančen, le krmilni mehanizem tokrat ni tako prijeten, ker gre vsa moč le k sprednjima kolesoma in potem električni servoojačevalnik v zavoju volana kar noče poriniti nazaj v prvotno lego.

Se mi zdi, da itak ni posebej pomembno, da vam razlagam o pretrdem vzmetenju, ker vas je atraktivna zunanjost tako ali tako že prepričala, kar dobro vedo tudi pri Fiatu. Dodam lahko le še, da je oblikovno 500X res simpatičen, obenem pa znotraj še dobro sestavljen in uporaben, odlagališč je okoli voznika veliko. Praktično ga mučijo le tri stvari: poleg že neštetokrat omenjenega neudobja na slabih podlagah še slaba preglednost, pa tudi prostornost ni njegova posebna vrlina.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500X 1.6 multijet II 16v city look lounge
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4273 x 1976 x 1608
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (480)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,8/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 18.190 (*3.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 24.290 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.320 (*4.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |