Čas ne prizanaša nikomur
Mercedes-benz B 180 CDI urban

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Pri tehnologijah niso počivali; od novih sistemov je najbolj uporaben tisti za preprečitev trka s samodejnim zaviranjem.
Pri tehnologijah takisto niso počivali; od novih asistenčnih sistemov je najbolj uporaben tisti za preprečitev trka s samodejnim zaviranjem. Pravijo nam, da deluje le na drugih avtomobilih, saj potrebuje odbojno površino, da zazna objekt, zato sistema nikar ne preizkušajte na kakšnem temnem zidu ali, še huje, kolesarjih. Vzhičeno so nam povedali, da naj bi bilo na rovaš tega sistema do 30 odstotkov manj trkov v riti ostalih avtomobilov. Še zaslon in vmesnik: prvi izgleda sumljivo kot tablica nižjega cenovnega ranga, vmesnik pa je zatikajoč in občasno neodziven. Kar se tega tiče, Mercedes-Benzovi izdelki BMW-jevim ne morejo držati svetilke. Splošna uporabnost se je s prenovo vseeno malo izboljšala in če ne drugega, z lepimi (a zatikajočimi) animacijami vsaj izgleda lepo.
80 kW oz. 109 'konjev', ki jih proizvede štirivaljni 1,5-litrski turbodizel v testnem vozilu, bo dovolj za nezahtevnega voznika.
80 kW oz. 109 'konjev', ki jih proizvede štirivaljni 1,5-litrski turbodizel v testnem vozilu, bo dovolj za nezahtevnega voznika; sem pa iskreno pričakoval manjšo porabo, saj obljubljajo štiri porabljene litre nafte na 100 prevoženih kilometrov, realno pa bo bližje sedmim litrom. Na testu povprečno 6,7 litra na 100 km. Velik razkorak, ni kaj. Do stotice se 'požene' v nekaj manj kot 12 sekundah, ampak takšni podatki so dokaj nepomembni za to vrsto avtomobila.
tehnični podatki | mercedes-benz B 180 CDI urban |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 80 (109) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 260 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | samodejni, sedemstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4393 x 1786 x 1557 |
medosna razdalja v mm | 2699 |
prtljažnik v litrih | 488 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1420 (565) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,0/3,7/4,0 |
poraba na testu v l/100 km | 6,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 23.450 |
cena testnega vozila v EUR | 24.530 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 35.018 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















