Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni vsako ropotanje športno

Mini cooper D 5v

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nedolgo nazaj sem videl modri yugo, ki si ga je mul’c po svoje predelal tako, da mu je narisal bele črte, na roko in brez šablone. Ni bilo ravno lep pogled, ampak ja, nimajo vsi denarja za nov avto, veselje pa mora biti.
Ni vsako ropotanje športno
Foto: Gašper Miš
31. 10. 2015 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

mini in črte na pokrovu motorja, je še kaj boljše?
perfektno podvozje omogoča veliko veselja v ovinku
za volanom je počutje zelo športno utesnjeno
pet vrat malo poveča praktičnost malega avta
motor je zelo varčen, če je voznik nežen
občutek na volanu je dober, če boste preizkušali meje avta
ropot motorja ni prav nič športen
dizelski motor nasploh nima kaj iskati v takšnem miniju
bočna vrata zadaj so vseeno zelo majhna
skupna masa bi bila lahko še manjša za več igrivosti
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (2 glasov)
test mini cooper D 5v
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšen mini cooper so verjetno njegove sanje. Samo poglejte hudi črti na pokrovu motorja! Danes so na voljo brezštevilni okraski za jeklene konjičke, nekateri bolj, drugi manj posrečeni, še vedno pa velja, da lahko osnovno obliko najprej izpostaviš z dobro barvo, potem s platišči in usmerniki zraka, ostalo je pa lahko hitro kič. Mini je znamka, ki je že od nekdaj znala ponuditi svoje zelo vabljive avtomobilčke z reklom ’manj je več’. Tokrat tudi v primeru pogona.

Testni mini namreč poganja dizelski mlinček, ki ima samo tri valje. Seveda je zato precej glasen, ropot, ki nas pri tovrstnih avtomobilih načeloma ne moti, ampak je celo zaželen, pa ni nič kaj športen, kot smo vajeni pri ostalih bencinskih modelih. Iz prostornine 1,5 litra da od sebe 85 kilovatov ali 116 'konjev' in 270 Nm navora, kar se za neko športnost tudi sliši malo, ampak je moči dovolj, ker je avto s 1.210 kilogrami dovolj lahek. Za dizelski motor v igrivem miniju ne vidim prav nobene druge potrebe kot tiste po majhni porabi, ampak verjetno takšen mali avto ne bo ravno pogosto na dolgih poteh. Se mi zdi, da večinoma opravlja funkcijo drugega avta in da je za daljše ture pri hiši še en večji avto, vseeno pa je poraba pohvalno majhna. Ob lepi vožnji med 5 in 6 litrov, na testu 6,1, zlahka pa tudi pod 5, če je voznik res nežen.

Pa spet ne vidim razloga, da bi bil. Mini je prispodoba za veselje in igrivo vožnjo. Tale, ki je malo daljši od trivratnega, je še bolj stabilen, zelo dober občutek je na volanu in počutje za volanom je ravno prav športno utesnjeno. Ovinke požira kot za šalo, zato ’pomanjkanje’ moči motorja brez težav nadoknadi z dobrim podvozjem, saj je potrebno pred ovinkom pač manj zavirati, s tem pa so povprečne hitrosti večje.

Tako kot trivratni ima tudi petvratni mini premijske ambicije, zato cena še zdaleč ni mini. Cooper D stane slabih 23, testni pa dobrih 30 jurjev, zato pri teh avtih ne merimo z metrom, ampak občutki. Tudi zadaj se da sedeti, ampak prostora ni na pretek, saj je to še vedno mini. Če vam gre na jetra, da morate vedno izstopiti iz avta in dvigniti sedež, da se kdo lahko usede zadaj, je pa to edina izbira za vas. In če imate seveda male otroke. Ampak jaz bi izbral bencinski motor, barva in črte pa bi gotovo ostali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper D
vrsta motorja turbodizelski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1496
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4005 x 1727 x 1425
medosna razdalja v mm 2567
prtljažnik v litrih 278
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,1/3,5
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 20.300
cena testnega vozila v EUR 22.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |