Šiljenje modrega ovala
Ford edge 2.0 TDCi bi-turbo powershift AWD titanium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Ali to pomeni, da ga zato ne bomo marali? Dvomim, ker ima kaj pokazati. Res je večji od kuge in tudi bolj prestižen, čeprav moramo počakati na izvedbo vignale, da bo res prava konkurenca nemškemu premiumu. Po prvih odzivih se vidi, da je naključnim opazovalcem tudi oblika zelo všeč, ker ga stalno slikajo s telefoni. Največji vtis naredi mogočna in imenu primerno zašiljena maska. Tudi sicer je ta ford ostro oblikovan, s čimer precej izstopa med hišno paleto modelov. In ne vem, če ima še kateri večji spojler na zadku! Pohvalim lahko še bočna vrata, ki se odpirajo tako nizko, da zaščitijo prag pred blatom in si ne boste takoj umazali hlačnic, čeprav boste zato hitreje opraskali plastiko na kakšnem visokem robniku ali skali, ko boste nepazljivo odpirali vrata.
... ni kaj, če želiš, si v edgu lahko kar lepo spočiješ od okolice.
Še bolj je navdušil prvi vtis med vožnjo. V Gašperjevi domači premieri sem bral, da so mu vgradili poseben sistem, ki aktivno zmanjšuje šume v notranjosti. Ampak to sem prebral šele potem, ko sem se čudil, kako je med vožnjo tiho. Očitno dobro deluje, tudi sama zvočna zatesnitev je dobra in je malenkost nad pričakovanji na avtocesti slišen samo šum vetra, podvozje pa zelo tiho blaži ... ni kaj, če želiš, si v edgu lahko kar lepo spočiješ od okolice.
Težava je v tem, da Ford (še) nima pravega renomeja na tem področju, zato bo edge pri nas kar težko našel pot do kupcev.
In za grand finale cena. Lahko bi rekel v stilu edga, da je kar zašiljena. Dobrih 53 tisoč s popustom (3.400 EUR), štirikolesnim pogonom, črno barvo in nekaj dodatne opreme se ne zdi pretirano. Razlika se močno pozna, ko greste z ravnilom in računalom do prej omenjene prestižne konkurence. Težava je v tem, da Ford (še) nima pravega renomeja na tem področju, zato bo edge pri nas kar težko našel pot do kupcev, ki so pripravljeni odšteti za svoj avto več kot 50 jurjev pa na njegovi maski niso štirje krogi, ledvička ali zvezda.
tehnični podatki | ford edge 2.0 TDCi bi-turbo powershift AWD titanium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 154 (210) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 od 2.000 do 2.500 |
menjalnik | robotiziran ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4808 x 1928 x 1692 |
medosna razdalja v mm | 2850 |
prtljažnik v litrih | 602 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1874 (681) |
največja hitrost v km/h | 211 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,4/5,4/5,8 |
poraba na testu v l/100 km | 9,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 49.700 |
cena testnega vozila v EUR | 52.520 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 56.910 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















