Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vse za lepoto

Range rover evoque TD4 180 HSE dynamic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Družina Beckham bi verjetno znala narediti precej boljši test prenovljenega range roverja evoque, ampak se boste morali zadovoljiti tudi z našim. Anže si je zanj omislil posebno frizuro.
Vse za lepoto
Foto: Gašper Miš
8. 11. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

lepa zunanjost bo lepo poudarila vaš občutek za lepoto
notranjost je lepa in lepo urejena z lepo izbranimi materiali
novi motor je lepo zmogljiv
menjalnik ima kar 9 prestav in lepo deluje, le občasno se zmede
zelo lepo se pelje skozi ovinke in je odlično vodljiv
kljub majhnim zunanjim meram notri lepo sedijo tudi odrasli
zelo lepa paleta kar 15 lepih barv je na voljo
poraba goriva s povprečjem 10 litrov ni preveč lepa
tudi preglednost vstran in nazaj zaradi malih stekel ni lepa
motor bi lahko lepše tekel in manj ropotal
osrednji zaslon bi moral imeti lepši grafiko in ločljivost
za lepoto je potrebno potrpeti tudi pri ceni
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (29 glasov)
test range rover evoque TD4 180 HSE dynamic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Glavno vprašanje je, kaj bi 'posh-ljudje' gledali pri takšnem avtu. Najprej izgled, jasno! Torej ogledala so na mestu, da boste lahko vedno preverili, če je frizura v vsakem vremenu urejena, tisto v senčniku dovolj učinkovito prikazuje kocine v nosu in celo zunanja stekla so dovolj zatemnjena, da se boste lahko na hitro uredili, ko boste v njih videli svoj odsev. Poleg tega je seveda pomemben tudi izgled avtomobila. Evoque nikoli ne razočara: maska je mogočna, napis range rover je res velik, luči izgledajo napadalno in stekla so zelo majhna, da vse skupaj izgleda kot mali oklepnik. Ja, res se slabše vidi iz avta, sploh nazaj, ampak lepi ljudje gledajo samo naprej in za njih to ne bo ovira.

Tudi armaturka je zelo lepa. Čeprav so materiali večinoma umetni, je guma prijetno mehka na otip, gumbi imajo dober občutek kakovosti, le osrednji zaslon ima glede na cenovni rang preslabo ločljivost. Grafika je včasih preveč kockasta, sploh, ko pogledate novi zaslon med merilniki, ki je sedaj res dober. Ostra grafika, veliko podatkov, tudi tisti, ki jih dejansko kaj zanima o avtomobilu in vožnji, bodo zadovoljeni.

Zelo lep dodatek iz jaguarjev je ročica, pardon, velik okrogel gumb menjalnika, ki se ob vžigu dramatično dvigne. Sicer to vedno traja, ampak tistim, ki so lepi, se ne sme nikamor muditi, ker ostali čakajo na njih. Pa evoque ni počasen! Dvolitrski dizelski motor TD4 ima 132 kilovatov, torej 180 'konjev', in je daleč od podhranjenosti. Prav lepo se premika, edino bolj miren in tih bi bil lahko, ker je avto lepo zatesnjen tudi pri večjih hitrostih, motor pa s svojim ropotanjem ne zna skriti svojega dizelskega ropota, čeprav je vseeno občutno tišji od svojega 2,2-litrskega predhodnika. Naj bi bil tudi bolj varčen, čeprav je na našem testu porabil povprečno 10 litrov na 100 kilometrov, kar ni preveč lep rezultat. Menjalnik ima kar 9 prestav in ga lahko pohvalim, so pa pri nemški konkurenci še boljši, ker prestavljajo še hitreje in bolj nežno ter se manjkrat pustijo zmesti, če se vozite bolj dinamično in pogosto pritiskate ter popuščate stopalko za plin. Rešitev je v takšnem primeru kar ročno prestavljanje z ročicama ob volanu.

Bolj zmoti precej umeten občutek na volanu, ki ves čas preveč sili v sredinsko lego in je premehek, ko zavijate, sicer pa je vodljivost zelo dobra glede na tip vozila.

Malo bolj zmoti precej umeten občutek na volanu, ki ves čas preveč sili v sredinsko lego in je premehek, ko zavijate, sicer pa je vodljivost zelo dobra glede na tip vozila. Prav nič ga ne zmotijo zaprti ovinki, čeprav masa vozila s 1.687 kilogrami sploh ni majhna. Eden najlepše voznih manjših SUV-jev je evoque, po občutku je skoraj zabaven, kar je dejansko velika pohvala. Udoben pa ni, to je jasno tudi po zaslugi 19-palčnih platišč, ampak verjetno vam je jasno, da za lepoto ni prav noben problem potrpeti. Morda na posnetkih deluje večje, kot je v resnici, saj v dolžino meri dokaj kompaktnih 4,37 metra, kar tudi na naših premajhnih parkirnih prostorih ne bo predstavljalo posebnih težav.

Evoque tudi sicer ni avto za velike, torej je za Anžeta ravno idealen. Sta se kar lepo ujela, ampak je rad poudarjal, da lepe stvari pašejo skupaj. Vseeno lahko tudi odrasli sedijo na zadnji klopi, le občutek bo malo bolj utesnjen zaradi malih stekel. S 420 uporabnimi litri v prtljažniku boste tudi nekako shajali, sicer raje iščite drugačen avto. Manj lep, jasno. Ne razumem pa, zakaj vas zanima še cena, ker lepota nima cene, ampak, če že moram, s tem motorjem stane od 57.500 evrov naprej, z vso dodatno opremo pa 73.020. Zelo zahteven test je torej brez težav prestal, tako avto kot lastnik v njem izgledata odlično in Victoria ga ima verjetno v vseh petnajstih barvah, da se poda k vsaki obleki in letnemu času.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki range rover evoque TD4 180 HSE dynamic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4370 x 1985 x 1635
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 575
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1687 (663)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,3/4,9
poraba na testu v l/100 km 10
cena osnovnega vozila v EUR 35.850
cena testnega vozila v EUR 57.520
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 73.020

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |