Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Superjunaška vitara

Suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nova Suzukijeva vitara je že pri prvem testu pozitivno presenetila vse v uredništvu. Ampak Japonci so rekli, da to ni še nič, počakajte, da pride novi boosterjet!
Superjunaška vitara
Foto: Anže Jereb
7. 2. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v pravi barvni kombinaciji vitara izgleda privlačno
motor je pravi biser: odziven, zmogljiv in dovolj varčen
navora je dovolj že pri 1.500 vrtljajih, vrti se do 6.000
ročni menjalnik je hiter in natančen, dobro usklajen z motorjem
vrhunsko uglašeno podvozje je udobno in celo malo dinamično
masa avtomobila je majhna, zato deluje lahkotno
štirikolesni pogon pomaga pri trakciji in premagovanju lahkega terena
cena za celoten paket je ugodna
plastika v kabini je preveč cenena
zvočna izolacija je slaba, sploh se pozna pri hitrejši vožnji
na volanu bi lahko bil boljši občutek
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (42 glasov)
test suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nov bencinski štirivaljnik, ki ima 1,4 litra prostornine in turbino.

Sliši se kot kakšen nahrbtnik superjunakov, da potem z njim letijo, no, pri vitari je pa to 'samo' motor. Gre za nov bencinski štirivaljnik, ki ima 1,4 litra prostornine in turbino. Nič posebnega na papirju, to ima zdaj že praktično vsak konkurent, ampak Suzukijev je eden najboljših.

To boste občutili že takoj, ko speljete. Lepo potegne iz spodnjih vrtljajev, o čemer govorijo tudi številke, saj ima največji navor 220 Nm že pri 1.500 vrtljajih in ga drži do 4.000. Še bolj me je razveselilo, da se zelo rad in predvsem hitro zavrti vse do 6 tisoč vrtljajev, pri čimer daje prijeten zdrav in športen občutek med vožnjo. Ves čas zvezno vleče, v srednjem območju ima celo malo bolj športen zvok, hkrati pa je še lepo odziven. Zelo uporabno, ko mu dodate vmesni plin pri prestavljanju navzdol. Temu so inženirji posvetili dodatno pozornost, ker so želeli, da je motor vozniku ves čas na voljo kot priden kužek, ki samo čaka, da mu vržete palico. Zato je seveda potreben še dober menjalnik in ročnemu s šestimi prestavami res nimam kaj očitati, ker je natančen in dovolj hiter. Celo poraba na testu je s sedmimi litri bencina na 100 km precej OK. Verjetno še nisem povedal, da ima tudi štrikolesni pogon, a ne?

Za veselje med vožnjo in solidno porabo je v prvi vrsti zaslužna majhna masa, saj takšna vitara tehta le dobrih 1.200 kg. Čeprav v podatkih piše, da je pospešek 10,2 sekunde, se v praksi zdi vse skupaj bolj dinamično. Odlično oceno si zasluži podvozje, ker je skoraj idealna kombinacija udobja in dobrih lastnosti med malo hitrejšo vožnjo na cesti. Daleč od športnosti, ker je nagibanja karoserije za odtenek preveč, je pa vse skupaj uglašeno dovolj dobro, da vitara ni izrazito podkrmiljen avto, kar bi težko zapisal za konkurenco. Pri vsem skupaj bi si želel le še več občutka na volanu, da bi mu dal povsod najboljše ocene. Manjka tudi nekaj zvočne izolacije, ker je na avtocesti piš vetra že zelo slišen. Enako ne navduši cenena plastika v kabini, čeprav so vsaj v tem modelu vse skupaj malo popestrili z barvnimi dodatki in simpatično uro med zračnikoma. Več o sami uporabnosti vitare si sicer preberite v tem testu, dejstvo pa je, da bi se boljša plastika ter zvočna izolacija poznali tudi pri ceni, ki je tukaj za paket zelo zanimiva.

Z bogato opremo, ki vključuje celo radarski tempomat, navigacijo, okraske, zanimivo barvno kombinacijo in še kaj, stane testni 21.300 EUR. Pa povejte, kje še dobite toliko vsega in da obenem prepriča še z vožnjo, kar je pri križancih vse prej kot pravilo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1373
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4175 x 1775 x 1610
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1210 (520)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/5,0/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.500
cena testnega vozila v EUR 20.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.300

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2021
Januar 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 4 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 5 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 6 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 6 meseci  |